Kaalulangus parast katkendlikku paastumist, Kas kaalukaotuse katkendlik paast on ohutu ja tõhus

Kui vähendate 5: 2 paastudieedil kaks päeva nädalas, toodab teie keha vähem insuliini. Nii nagu üks kõrge kalorsusega petupäev ei lahenda kaalulangusest põhjustatud kilpnäärmeprobleeme, ei hävita ka 24 või 16 tundi söömine teie ainevahetust ja muudab kaalulanguse võimatuks. Kuid üleminek energiabilansi perioodidelt energia kalorite piiramisele - mille paastumine saavutab - võimaldas uurimuses avaldatud See inspireeris mind seda proovima ja loodan, et suudab ka teie jaoks sama teha. Piirata oma tarbimist — kalorini kahel päeval nädalas ei sobi kõigile.

proovisin ühe kuu jooksul katkendlikku paastu. siin juhtus. - häkkima vaim

Kuidas alustada kiirusega 5: 2 Mis puutub katkendlikku paastumisstrateegiatesse, siis 5: 2 meetod on ülipopulaarne.

Dieet võimaldab regulaarselt süüa viis päeva ja kaks päeva paastu. Paastumispäevad piiravad naistel kuni ja meestel kalorit. Erinevalt teistest dieetidest ei keela meetod 5: 2 ühtegi toitu ega toidugruppi.

Kuidas see üks budistlik õpetus mu elu pööras

Ainus piirang on hoida oma kaloreid — päevas päevas kahe paastupäeva jooksul nädalas. Kas teadsite, et toidupäeviku pidamine on üks tõhusamaid viise oma kehakaalu kaalulangus parast katkendlikku paastumist Laadige alla rakendus MyPlate, et hõlpsasti jälgida kaloreid, püsida keskendunud ja saavutada oma eesmärke!

Kaalulangus Vahelduv paast vähendab kogu päeva kalorite tarbimist, piirates iga päev lubatud toitu. See ajakava kaalulangus parast katkendlikku paastumist olla sama tõhus kui kehakaalu langetamiseks mõeldud kalorite piiramine, vastavalt Uuringus hinnati katkendlikku paastumist üks kuni kolm päeva nädalas, mis modelleerib 5: 2 paastumise kaalulangus koh samui. Muud uuringud, avaldatud detsembris aastal American Journal of Clinical Nutrition, leidis, et paast kaalulangus parast katkendlikku paastumist 2 on kaalulangetamiseks efektiivsem kui Vahemere või paleo dieedid.

Uuring võimaldas inimesel valida, millist kolmest dieedist nad soovivad järgida, ja jälgis aasta pärast nende edenemist.

  1. Intermittent fasting - mis see on ja kuidas see tomib? – Erik Orgu blogi
  2. Vahelduv paast toimib kaalulanguse korral, selgitab arst - Kaalukaotus
  3. Slim nuud kaalulangus app
  4. Alustuseks ütlen, et minu lemmik söögikord päevas on hommikusöök.
  5. Kas Kaalukaotuse Katkendlik Paast On Ohutu Ja Tõhus | Kaalukaotus
  6. Kuidas poletada puusade rasva kiiresti

Ehkki 5: 2 paastugrupp kaotas veidi rohkem kaalu, oli keskmine kaalulangus 12 kuuga vaid umbes 9 naela. Kiire 5: 2 võib aidata teil ka kaalulangetamise platoost läbi murda, mis on paljude dieedipidajate ühine mure.

5: 2 TüHJA KõHUGA DIEET KAALULANGUSE JAOKS: MIDA PEAKS TEADMA ENNE PROOVIMIST - TERVIS -

Kehas on paigas metaboolsed protsessid, mis aeglustavad teie kehakaalu langust või peatavad selle pärast esimest langust. Kuid üleminek energiabilansi perioodidelt energia kalorite piiramisele - mille paastumine saavutab - võimaldas uurimuses avaldatud Rahvusvaheline ülekaalulisuse ajakiri.

Kui olete oma praeguse kaalulangetamiskatse sooritanud, võib IF aidata teil platoo lüüa. Parem veresuhkru kontroll Haiguste tõrje ja ennetamise keskuste andmetel elab praegu hinnanguliselt miljonit USA täiskasvanut prediabeeti või diabeediga. Kuigi diabeet on tõsine haigus, saab seda sageli ravida dieedi ja füüsilise koormuse abil koos veresuhkru taseme kontrollimiseks kasutatavate ravimitega.

Soovitatav

Päevas söömise tundide arvu piiramine mõjutab otseselt teie veresuhkru ja insuliini taset. Iga kord, kui sööte süsivesikuid, vabastab teie keha insuliini, mis võimaldab seda rakku energiaks kasutada. Kui vähendate 5: 2 paastudieedil kaks päeva nädalas, toodab teie keha vähem insuliini. The Translatsiooniuuringud Ülevaates leiti, et osalejad, kes kasutasid vahelduvat paastu, olid vähendanud veresuhkru ja insuliini taset, mis võib vähendada prediabeeti või diabeedi tekkimise riski.

- 𝗜𝗡𝗙𝗜𝗡𝗜𝗧𝗘 𝗜𝗡𝗧𝗘𝗡𝗦𝗘 by 𝗕𝗘𝗡𝗧𝗟𝗘𝗬 - El Hombre de Hoy • Goné Valo Fragancias

Vananemisvastane toime Üks uuematest uurimisvaldkondadest, mis vaatavad vahelduvat paastu, näitab, et see võib vähemalt väikeste loomkatsete abil aidata vähendada vananemise mõjusid kehas. Täpsemalt uuring, mis avaldati Teadlased mõõtsid rottide vanusega seotud südamepuudulikkusega seotud molekule ja jõudsid järeldusele, et asenduspäevane paastumine võib anda südame-kaitsva efekti.

Mis on vahelduv paastumine?

Väärib märkimist: selle valdkonna uuringud on väga kaalulangus parast katkendlikku paastumist ja neid tehakse loomadel ainult sel hetkel. Paljutõotavad tulemused võivad aidata paremini mõista, kuidas inimestel vananemist vähendada. Kes ei peaks tegema 5: 2 Kui paastul 5: 2 on kaalulangetamisel ja veresuhkru kontrollimisel selgeid potentsiaalseid eeliseid, on sellel ka mõningaid varjukülgi.

Piirata oma tarbimist — kalorini kahel päeval nädalas ei sobi kõigile. Kui teil on varem olnud söömishäire, te võtate ravimeid või teil on selline haigus nagu diabeet, südame- või neeruhaigus, võitlete hüpoglükeemiaga või olete rase või imetate, ei pruugi 5: 2 dieet olla sobiv. Alati on kaalulangus parast katkendlikku paastumist enne 5: 2 paastu või mis tahes tüüpi dieedi alustamist oma arstiga nõu pidada.

Sõltuvalt teie töögraafikust või isiklikest kohustustest võib toidukoguse piiramine olla keeruline. Planeerige ette päevad, kus teil on suuri üritusi, näiteks pulmad, kus osaleda, või mõni oluline ettekanne tööl. Eesmärk on paastuda päevadel, kus kulgeb vähem. Vahelduva tühja kõhuga levinud ebasoodsate sümptomite hulka kuuluvad pearinglus, peavalu, nälg, väsimus ja nõrkus.

5: 2 paastu eelised

Need sümptomid esinevad tavaliselt alles algavatel ja võivad aja jooksul taanduda. Kui märkate jätkuvaid sümptomeid, on oluline lõpetada paastumine ja pöörduda meditsiinitöötaja poole, veendumaks, et see on teie jaoks õige lähenemine.

kaalulangus burger

Samuti pidage meeles, et te ei tohiks 5: 2 paastu võtta üle kolme kuu. Kuidas mariah slim alla kiirusega 5: 2 1.

Valige oma paastupäevad Kõigepealt tuleb kindlaks teha, millised päevad on kaalulangus parast katkendlikku paastumist söömispäevad ja millised paastupäevad. Sa tahad olla kindel, et väldid kahe paastupäeva tagurpidi tegemist.

Proovi 5 päeva tasuta!

Paar esimest nädalat katsetage erinevaid nädalapäevi, et näha, mis sobib teie ajakavaga kõige paremini ja mis häirib teie energiavajadust kogu nädala jooksul. Kui olete aktiivne ja treenite regulaarselt, on mõistlik planeerida treenimist tavalistel söömispäevadel, et olla kindel, et saate treeninguid ikkagi purustada.

Lihtsus sellesse Kui te pole kunagi varem paastunud, alustage väikesest: alustage ühe paastupäeva või ühe vähendatud kalorsusega päevaga nädalas. Kui leiate, et kalorine piirang põhjustab kõrvaltoimeid, nagu madal veresuhkur, väsimus ja peavalud, suurendage kalorite arvu ni ja vaadake, kuidas te ennast tunnete.

kaalulanguse rutiin kodus

Kohe nahkhiirelt pole vaja kiirustada kalorise päeva piirini. Pange oma madala kalorsusega toidud ka paastumispäevade jooksul. Kui saate ainult naistele ja meestele kalorit, ei tohiks seda energiat korraga süüa. Nende söögikordade kogu päeva jooksul levitamine vähendab pearingluse, peavalu ja väsimuse ohtu.

Eripakkumine lugejale

Nautige toitaineterikast toitu 5: 2 dieedist maksimumi saamiseks on toitaineterikka toidu söömine kohustuslik. Täisteratooted, puuviljad, köögiviljad, lahjad valgud ja tervislikud rasvad toovad rohkesti vitamiine ja mineraale ka piiratud kalorite korral.

Lisaks aitavad need kõik kauem täiskõhutunnet hoida - eriti lahjad valgud.

kaalulangus varisemine tugevuskoolitus

Paarige seda suure kiudainesisaldusega ja nälga on palju lihtsam hallata," ütleb Santana. Viimased Artiklid.