Kaalulanguse motivatsiooni artiklid

Tulge välja tegevusega, mida teeksite iga päev. Kõndija vallutab tee ja teie tee on juba alanud! Naised hakkavad treeninguid vahele jätma, söövad keelatud toite. Nende abiga saate oma keha võimalikult kiiresti korda teha. Külm värv näljutab nälga. Motiveeriv loosung Leidke õiged tsitaadid, mis äratavad teie motivatsiooni, sest peamine pole mitte lisakilode kaotamise tempo, vaid see, et te ei peatuks poolel teel.

Ebatervislik toit tuleks tervislikust toidust eraldada, asetades ebatervislikud toidud kuhugi, kuhu pole hõlpsasti juurdepääsetav ja nähtav, ning asetage tervislikud toidud köögi kõige juurdepääsetavamasse kohta. Mõne kilo kaotamisel soovite end premeerida massaaži, uue juukselõikuse, pediküüri või millegi muuga, mis teeb teid õnnelikuks, kuid ärge laske sellel olla ebatervislik toit.

kaalulanguse motivatsiooni artiklid

Kombineerige mugav ja kasulik ning sirutage end telerit vaadates. Lisaks telerivaatamise lõbutsemisele möödub aeg enamiku inimeste jaoks selle monotoonse tegevuse jaoks palju kiiremini.

  1. Kaalu jalgijad ei kaota esimest nadalat
  2. Kehakaalu Langetamiseks Oluline Motivatsioon - Söömishäire
  3. Minge õue ja võtke värsket õhku Helista sõbrale Küsi abi Pidage meeles ka puhkuste, seltskondlike ürituste ja väljas söömise planeerimine.
  4. Motivatsioon, mis aitab kaalust alla võtta - Stress

Ülekaalu vastu võitlemisel on oluline jääda vaimselt terveks. Peate jääma positiivseks, peate ennast armastama ja seadma realistlikud saavutatavad eesmärgid.

Milline on toitumine peale maovähendusoperatsiooni?

Lisaks registreerisid uuringus osalejad kogu uuringu vältel veebis enesekontrollisüsteemi kaudu oma toidu tarbimist, treenimist ja kehakaalu. Üle poole osalejatest st st kaotas nädalase järelkontrolli käigus viis protsenti esialgsest kehakaalust. Kahe erineva motivatsioonitüübi ja kaalukaotuse vahelise seose uurimiseks jaotati valim nendesse, kellel oli ja kellele ei olnud 16 nädala jooksul kaotanud 5 protsenti algsest kehakaalust vastavalt 37 ja 29 osalejat.

kaalulanguse motivatsiooni artiklid

Teadlased leidsid, et enamikul osalejatest suurenes autonoomne ja kontrollitud motivatsioon märkimisväärselt algtaseme ja 4 nädala vahel, ehkki pole selge, mis põhjustas motivatsiooni suurenemise 4 nädala pärast, näitusevahetuse alguses antud näost näkku. Kuigi motivatsioon tõusis enamiku osalejate jaoks algselt, püsis grupp, mis viis protsenti kaalulanguseni, iseseisva motivatsiooni nädala jooksul, samas kui vähem edukas grupp koges aja jooksul märkimisväärselt autonoomset ja kontrollitud motivatsiooni.

kaalulanguse motivatsiooni artiklid

Mida vähem kaalud, seda vähem koormad teisi kehaosi, eriti aga jalgu. Liigne kaal tekitab nii üleliigset pinget kui ka liigeseprobleemie. Näonahk on kaunim.

kaalulanguse motivatsiooni artiklid

Ülekaalulisus mõjutab sinu nahka mitmel erineval moel. Naha elastsus ja värvus võivad vale toitumise tõttu muutuda.

kaalulanguse motivatsiooni artiklid

Kõrge suhkru- või süsivesikusisaldusega dieedid võivad lõppeda akneprobleemide või kahvatu nahaga. Tumedad ringid silmade ümber võivad märku anda puudulikust raua- või proteiinisisaldusest veres, diabeedist või stressist.

Nõuanded ja nipid järeldused Sageli peitub saladus pinnal: inimestel, kes soovivad kaalust alla võtta, puudub lihtsalt motivatsioon kaalu langetada. Või eksisteerib see fantaasia vallas: kaotada 30 kilogrammi, võita kõik iludusvõistlused, kohtuda kena miljonäriga ja unustada igaveseks kaalulangetamise valusad kulud. Seetõttu vajate tõelist motivatsiooni, tänu millele saate mitte ainult kaalust alla võtta, vaid ka oma tervist parandada. Muide, see tuleks panna esikohale.

Vähem piinlikke olukordi. Liigne kehakaal võib põhjustada probleeme ja piinlikkust nii hobidega tegelemisel, sportimisel teistega sammu pidades kui ka rõivapoes.

Stress Kehakaalu kaotamine motivatsiooni abil: igapäevased näpunäited Kas proovite kaalust alla võtta?