Kaalulangus oo toit

Tervise arengu instituudi toitumisspetsialist Tagli Pitsi, toitumine. Laager Kliendi toitumist analüüsides selgus, et valgud oli ta oma menüüst välja jätnud ning sõi õhtusöögiks grammi värsket salatit ja lõunaks tatart.

Vähenda soola tarbimist.

Müüdid kaalulanguse kohta, mida on aeg enam uskuda

Kui teed ise süüa, maitsesta seda soola asemel vürtsidega. Poest ostetud toidu puhul jälgi pakendit: sellel on välja toodud kas soola- või naatriumisisaldus.

kaalulangus oo toit

Grammides antud naatriumikogust saab teisendada soolagrammideks, kui korrutada naatriumikogus 2,5-ga. Tasub meeles pidada, et inimene vajab umbes viis grammi soola päevas.

Teema: LCHF toitumine vol 2

Joo hommikuti kohvi. Kofeiin on looduslik diureetikum ja suurepärane antioksüdantide allikas, mis kaitseb rakke kahjustuste eest.

Lihtne nõks, mis aitab selgitada, kas sa puhkad öösiti korralikult välja Räägime peamiselt tasakaalustatud toitumisest, aga ka keha koostisest, treeningutest ja tervislikust kaalulangetusest. Samuti leiad raamatust üle 50 maitsva toiduretsepti, millega argipäeva vaheldust tuua, olgu tegu treeningu- või taastumisajaga. Et viimastel aastatel on fitnessiga tegelemine muutunud üha populaarsemaks, ümbritseb seda ilusat ja sportlikku ala ka palju müüte, mis on seotud nii treenimise kui toitumisega.

Kui sa kohvi ei armasta, siis rüüpa hommikuti tass rohelist teed. Unusta suhkrut sisaldavad joogid. Inimene ei taju nimelt vedelikest saadavaid kaloreid samaväärselt tahkest toidust saadavaga.

Nii ei tee mahla või siirupiga kohvijoogi joomine kõhtu täis, kuid näiteks kausitäie hommikuhelveste söömine teeb.

Jalgratastel ja rulluiskudel tervisesportlased eile Tallinnas Pirita tee ääres. FOTO: Toomas Huik Spordiklubi Sparta jõusaali peatreener Argo Ader hoiatab, et enne rannahooaega kiiret kaalulangust taga ajades järsult dieeditama ja intensiivselt treenima hakates võib hea vormi asemel organismi hoopis ära kurnata ja kaotada ka olemasolevat lihasmassi. Aderi sõnul on normaalne, rasva põletamise kaudu toimuv kaalulangus maksimaalselt kaks kuni neli kilo kuus. Kiiremini kaalu alandades toimub see kas vedeliku arvelt, kurnates sellega organismi, või siis lihasmassi arvelt. Rasva saab tema sõnul ideaalsetes tingimustes põletada kõige enam — grammi ööpäevas.

Jälgi, palju sa jood mahla, limonaade, magustatud kohvi ja teed ning alkohoolseid jooke. Kui sa tarbid päeva jooksul ka vaid ühe neist jookidest, saad hulga lisakaloreid, kuid oled ikka näljane.

anti-tselluliidi harjutused kuidas üle tomati toitu puusade jaoks

Osta komplekt mõnekiloseid hantleid. See on ühekordne investeering, mida sul eales kahetseda ei tule. Regulaarne harjutamine aitab üles ehitada lihaseid, need aga aitavad põletada rohkem kaloreid.

Ehk teisisõnu: mida rohkem lihaseid, seda kiiremini kaalust alla võtad.

kaalulangus oo toit

Esialgu võid hantlid käes ettesirutatuna teha mõned kükid, kuid hantlitega saad oma muskleid treenida ka tööl lühikese puhkepausi ajal.

Seda tehes näed oma füüsise paranemist kiirelt. Söö vürtsikaid toite. Vürtsid aitavad liigsete kalorite sissevohmimisest hoiduda, sest näiteks jalapenos ja cayenne pipras sisalduv kapsaitsiin suurendab kehas stressihormoonide vabastamist, see aga kiirendab ainevahetust ja aitab kaloreid põletada.

Samal teemal

Lisaks saab vürtsikaid toite süües kõht kiiremini täis. Lisaks nimetatuile on kaalule head ka ingver, kurkum, must pipar ja pune.

kaalulangus oo toit

Mine õigel ajal magama. Võib tunduda naljakas, kuid magamatus soodustab rasvumist.

Vähem kui seitse tundi ööund aeglustab ainevahetust ja paneb su suurema tõenäosusega üle sööma. Pea toidupäevikut. Uuringud näitavad, et inimesed, kes panevad kirja kõik, mida nad söövad, suudavad sisse aetavat paremini kontrollida ning kaotavad ka paremini kaalu. Toidupäeviku pidamiseks on ka mitmeid kasulikke äppe — leia need vaid üles.

Mine enne õhtusööki jalutama.

I built a Cabin in 2020 - Start to Finish

Trenn on igati hea ja efektiivne, kuid õhtune jalutuskäik mõjub samuti kehale hästi. Põhjus on selles, et paljude inimeste ainevahetus aeglustun päeva teises pooles. Lisaks aitab see sul enne sööki ka lõõgastuda, mistõttu oled vähem ohustatud stressisöömisest.

Samal teemal Kaalulangetamise kaalulangus oo toit miks kaal ei lange?

Ära unusta vahepalasid söömata. Energiabatoon, puuvili, pähklid — kõik need annavad sulle kahe toidukorra vahel energiat ja hoiavad ka ainevahetuse töös.

kaalulangus oo toit

Kui pead toidukordade vahel liiga pikki pause, aeglustub ka ainevahetus. Parim oleks, kui sul on igapäevaselt kolm põhitoidukorda ning kaks pausi vahepaladeks. Ühegi söömiskorra vahele ei tohiks kaalulangus oo toit üle kolme-nelja tunni.

Kui ise seda järgida ei suuda, sea telefonile märguanne.

kaalulangus oo toit

Söö vett! Just nimelt.

Inimene vajab vett, et kiirendada kehas ainevahetust ning vabastada keha liigsest naatriumist. Lisaks joomisele saab keha seda aga ka veerohketest toitudest, näiteks kurgist, tomatist, arbuusist, sparglist, viinamarjadest, sellerist, artišokist, ananassist ja jõhvikatest. Kõigil nimetatud toiduainetel on kehale diureetiline toime.