Vanderbilt kaalulanguse uuring, Rasvane dieet võib suurendada kopsuvähi riski - Healths -

Kasutage veebikalkulaatorit, et hinnata oma päevase kalorite vajadust praeguse kaalu säilitamiseks. Väga madala süsivesikusisaldusega dieedil saavutati ainevahetuses kõige suurem paranemine, kuid olulise hoiatusega: see dieet suurendas osalejate kortisooli taset, mis võib põhjustada insuliiniresistentsust ja südame-veresoonkonna haigusi. Kuigi USA valitsus ja Ameerika Südameliit soovitavad traditsiooniliselt madala rasvasisaldusega dieeti, põhjustas see enim energiakulusid, ebatervislikku lipiidide mustrit ja insuliiniresistentsust.

Bo toni la tehaigla uu uuring näitaet kõik kalorid ei ole võrd ed, mi viitab ellele, et madala glükeemili e koormu ega dieet on efektiiv em kui tavapärane lähenemi vii Sisu Bostoni lastehaigla uus uuring näitas, et kõik kalorid ei ole võrdsed, mis viitab sellele, et madala glükeemilise koormusega dieet on efektiivsem kui tavapärane lähenemisviis kalorite põletamisel ja energiakulu hoidmisel pärast kaalulangust.

  • 20 vananemisvastast igapäevast harjumust, mis keeravad kella tagasi - Tervisliku Toitumise
  • Madal glükeemiline dieet on kalorite põletamisel tõhusam - Teadus -
  • Kategooriateta 20 igapäevast rituaali, mis keeravad kella tagasi Jääge vananedes lahjaks ja terveks, muutes need harjumused oma rutiiniks.

Harvardi meditsiinikooli HMS pediaatria dotsendi Cara Ebbelingi ja pediaatriaprofessori David Ludwigi juhitud uuringus leitakse, et dieedid, mis vähendavad veresuhkru taset pärast sööki - kas madala glükeemilise indeksiga või väga madala vanderbilt kaalulanguse uuring sisaldusega - võivad olla eelistatav madala rasvasisaldusega dieedile neile, kes soovivad saavutada püsivat kaalulangust.

Lisaks leitakse rasva kaotuse inspireeriv hinnapakkumised, et madala glükeemilise indeksiga dieedil oli metaboolsed eelised väga madala süsivesikusisaldusega dieedil, ilma stressi ja põletiku negatiivsete mõjudeta, nagu nägid väga süsivesikutevaese dieedi tarbijad.

Uuring viidi läbi New Balance Foundationi rasvumise ennetamise keskuses Harvardiga seotud Bostoni lastehaiglas, kus Ludwig on direktor ja Ebbeling on abidirektor. Kaalu suurenemine on sageli tingitud motivatsiooni vähenemisest või dieedist ja liikumisest kinnipidamisest, kuid oluline roll on ka bioloogial.

Peedimahl kaalulangetamiseks - 7 lihtsat retsepti koos eelistega

Pärast kaalukaotust väheneb inimeste kalorite põletamise kiirus tuntud kui energiakulupeegeldades aeglasemat ainevahetust. Väiksem energiakulu suurendab kaalu säilitamise raskusi ja aitab selgitada, miks inimesed kipuvad kaotatud kaalu uuesti juurde võtma.

Ebbelingi ja Ludwigi varasemad uuringud on näidanud madala glükeemilise koormusega dieedi eeliseid kehakaalu langetamisel ja diabeedi ennetamisel, kuid nende dieetide mõju kehakaalu langetamise ajal ei ole piisavalt uuritud.

  • Kaalulangus: kas ristmik on parem kui bänd? - Uudised
  • NICU preemiad vajavad rohkem armastavat puudutust, vähem valu - uudised
  • Ma peaksin kaotama umbes 20 naela.

Uuringud näitavad, et ainult iga kuues ülekaaluline inimene säilitab pika aja jooksul isegi 10 protsenti oma kaalulangusest. Uuring viitab sellele, et madala glükeemilise koormusega dieet on tavalisest lähenemisviisist tõhusam kalorite põletamisel ja energiakulu hoidmisel pärast kaalulangust. Kõik uuringu 21 täiskasvanud osalejat vanuses 18—40 pidid kõigepealt kaotama 10—15 protsenti oma kehakaalust ja pärast kehakaalu stabiliseerumist lõpetasid kõik kolm järgmist dieeti juhuslikus järjekorras, igaüks neli nädalat korraga.

Video: Ilma Hommikusöögita | 20.07.2017 | 2021, Mai

Randomiseeritud ristkonstruktsioon võimaldas hoolikalt jälgida, kuidas iga dieet mõjutas kõiki osalejaid, sõltumata vanderbilt kaalulanguse uuring tarbimise järjekorrast: Rasvavaba dieet, mis vähendab toidurasva vanderbilt kaalulanguse uuring rõhutab täisteratooteid ning erinevaid puu- ja köögivilju, põhines 60 protsendil päevasest kaloraažist süsivesikutest, 20 protsendil rasvast ja 20 protsendil valgust.

Themadala glükeemilise indeksiga dieet, mis koosneb minimaalselt töödeldud teraviljadest, köögiviljadest, tervislikest rasvadest, kaunviljadest ja puuviljadest, kogus 40 protsenti päevasest kalorsusest süsivesikutest, 40 protsenti rasvast ja 20 protsenti valgust.

Madala glükeemilise indeksiga vanderbilt kaalulanguse uuring seeduvad aeglaselt, aidates pärast sööki veresuhkru ja hormoonid stabiilsena hoida. Madala süsivesikute sisaldusega dieet, mis oli modelleeritud Atkinsi dieedi järgi, põhines 10 protsendil päevasest kaalulangus arbonne süsivesikutest, 60 protsendil rasvast ja 30 protsendil valgust.

Uuringus kasutati tipptasemel meetodeid, näiteks stabiilseid isotoope, et mõõta osalejate kogu energiakulu iga dieedi järgimisel. Kõik kolm dieeti jäid normaalsetesse tervislikesse vahemikku, mis moodustas 10—35 protsenti päevasest proteiinisisaldusega kaloritest.

Väga madala süsivesikusisaldusega dieedil saavutati ainevahetuses kõige suurem paranemine, kuid olulise hoiatusega: see dieet suurendas osalejate kortisooli taset, mis võib põhjustada insuliiniresistentsust ja südame-veresoonkonna haigusi.

Kuidas Olla Terve

Väga madala süsivesikusisaldusega dieet tõstis ka C-reaktiivsete valkude taset, mis võib samuti suurendada südame-veresoonkonna haiguste riski. Kuigi USA valitsus ja Ameerika Südameliit soovitavad traditsiooniliselt madala rasvasisaldusega dieeti, põhjustas see enim energiakulusid, ebatervislikku lipiidide mustrit ja insuliiniresistentsust. Uuringut rahastasid riiklik diabeedi- ja seede- ning neeruhaiguste instituut, riiklik teadusressursside keskus, riiklikud tervishoiuinstituudid ja sihtasutus New Balance.