Ideaalne kaalulangus eesmargid. IDEAALNE KAAL MEHELE - TERVIS -

Toiduallikad süsivesikutest, nagu leib, riis, teraviljad, kartul ja pasta, tervelt kolmandik toidukorrast. Parim Parim dieet kaalulangus sõltub ka oma rahalist olukorda ja isegi aeg aastas. Kui võtta koos range kaalulangus toitumine ja regulaarne füüsiline. Ishias, mis kiirgab piki istmikunärvist kõikjal alates madalam tagasi tuharad. Veenduge, et need ei tuleks plaanist eriti sageli välja. Nendest soovitustest rohkem harjutamine aitab teil kehakaalu juhtimisel ja haiguste riski vähendamisel edukamalt hakkama saada.

Ideaalne valk kaalulanguse jaoks: tooted, toidunimekiri, alternatiivid ja ohud

Keskendu tervislikule eluviisile "Ideaalset" on peaaegu rasva poletamine yt määratleda, kui tegemist on mehe kehakaaluga. Tervislik "ideaal" võiks olla hoopis teistsugune kui "ideaalne" kaal, mis kaunistab spordiajakirja kaant.

Kuidas säilitada kaalu pärast selle edukat kaotamist? Ideaalne viis kaalu langetamiseks nõuab pühendumist, distsipliini ja head planeerimist. Kuigi see pole lihtne, ideaalne kehakaal pole ainult unistus. Saate seda teha mitmel viisil kaalu kaotama, nii et teie kaal muutub tervislikuks ja ideaalseks. Põhimõtteliselt sõltub kehakaal kalorite tarbimisest ja sellest, kui palju kaloreid keha tegevus kasutab.

Kaal varieerub ka pikkuse ja kehakuju järgi. Teie kehamassiindeks, mis arvutatakse teie pikkuse ja kaalu suhte järgi, annab teile aimu, kas teie kehakaal on tervislik või kannate liiga palju keharasva.

Mesoteraapia kaalulangus tuharad

Selle asemel, et olla fikseeritud täpse arvu järgi, hinnake oma söömise, liikumise ja elustiili harjumusi, et näha, kas need toetavad tervet keha. Meeste "normaalse" kehakaalu statistika Ta seisab 5 jalga, 10 tolli pikk ja kaal naela. Selle pikkusega "tavaline" inimene peaks kaaluma — naela.

ideaalne kaalulangus eesmargid

Need kaalud on mõeldud mõlemale soole, nii et mehed langevad vahemiku ülemisse otsa, kuna neil on loomulikult suurem osa tihedast lihaskoest. Kui teie kehakaal langeb nendesse vahemikesse, võite leida, et kehaehitus ei vasta teie ideaalile, kuid seda peetakse tervislikuks. Kehamassiindeksi arvutused Teie kehamassiindeks annab teile teada, kas olete tervisliku kehakaalu vahemikus ja väiksema haigusriskiga.

Kasutage veebikalkulaatorit või pidage nõu oma arstiga, et määrata oma BMI teie konkreetse pikkuse ja kaalu järgi. Tervislik KMI on vahemikus 18,5—24,9; mõõt 25—29,9 liigitab teid ülekaaluliseks; 30 või enam peetakse rasvunuks.

Ideaalne viis kaalust alla võtta

KMI on siiski tõsiseid piiranguid. Sageli liigitatakse väga lihaselised inimesed, eriti mehed, liiga rasketeks. Lihasmass lisab teie raamile kaalu, kuigi see on terve kude, mis ei suurenda teie haigestumise riski.

ideaalne kaalulangus eesmargid

Samuti võib see alahinnata keharasva ja ei võta arvesse, kuhu teie keha rasva hoiab. Abs parast kaalulangust võivad olla normaalkaalus, kuid neil on kõhus liiga palju rasva, mis näitab ka suurenenud haiguste riski ja tervise kahjustamist.

Ideaalne näitaja kaalulangus

Mehel, kelle vöökoht on üle 40 tolli, võib tekkida tervisekomplikatsioonide oht. Kehakuju mõjutab õiget kaalu Inimesed jagunevad ühte kolmest üldisest kehatüübi kategooriast: endomorf, mesomorf või ektomorf.

ideaalne kaalulangus eesmargid

Milline kehatüüp teil on, mõjutab teie jaoks ideaalset kehakaalu. Endomorfil võib olla raske saavutada kuut pakki, tavaliselt on selles üsna palju ladustatud rasva ja tal on suur luustruktuur. Ektomorf on pikk ja lahja; ta peab lihasmassi suurendamist sageli keeruliseks. Mesomorfid kukuvad otse keskele - nad võtavad treenimisega üsna kergesti lihasmassi ja kiidavad vormis kehaehitust. Kõheda endomorfi ideaalne kaal on üsna erinev kui kõhna ektomorfi ideaalne kaal.

ideaalne kaalulangus eesmargid

Te ei saa oma kehaehitust muuta, sest see põhineb geneetikal. Keskendu tervislikule eluviisile Loomulikult leiate oma kehale tervisliku kaalu, kui sööte mõõdukalt terveid töötlemata toite ja olete füüsiliselt aktiivne.

Ideaalne kaal meessoost

Päevas vajaminevate kalorite arv varieerub vastavalt teie suurusele, aktiivsuse tasemele, kehakoostise eesmärkidele ja vanusele, seega pidage ideaalne kaalulangus eesmargid oma dieediarstiga või kasutage oma kalkulaatorit.

Jaotage kaloreid kolmele toidukorrale ja kahele suupistele päevas. Kui sööma istute, tehke eineid, mis koosnevad peamiselt lahjadest valkudest, täisteratoodetest ja köögiviljadest; suupisted võivad sisaldada madala rasvasisaldusega piimatooteid, ideaalne kaalulangus eesmargid ning pähkleid või seemneid. Mõõdukalt tarbige magusaid jooke ja suupisteid, rafineeritud teravilja, küllastunud rasvu ja alkoholi.

ideaalne kaalulangus eesmargid

Püüdke treenida mõõduka intensiivsusega vähemalt minutit nädalas, nagu soovitavad haiguste tõrje ja ennetamise keskused. Samuti peaksite tegema iga nädal vähemalt kaks lihaseid tugevdavat seanssi, et sihtida ideaalne kaalulangus eesmargid peamisi lihasgruppe.

Kehakaalu langetamise viisid ilma dieedita

Nendest soovitustest rohkem harjutamine aitab teil kehakaalu juhtimisel ja haiguste riski vähendamisel edukamalt hakkama saada. Magage iga päev seitse kuni üheksa tundi, mis aitab ka teie kehakaalu ja energiat reguleerida. Kui otsite "ideaalset" välimust, mis sarnaneb fitnessimudelite ja kõvade näitlejatega, peate kulutama palju rohkem aega jõusaalis ja menüüde planeerimisel. Selliste eesmärkide saavutamiseks on tavaliselt vaja igapäevaseid treeninguid ja spetsiaalselt portsjonitena manustatavaid toite õige makrotoitainete suhtega.