Arvutustabel kaalukaotuse jalgimiseks, Toitumis- ja trenniplaanide loomine

Pärast selle allalaadimist pidage meeles, et peaksite seda kasutama ka pärast esmakordset avamist; määrake oma mobiiltelefonile või arvutisse meeldetuletus, et te ei unustaks seda ülesannet. Veebisaitide ja rakenduste eeliseks on see, et need võimaldavad teil jälgida kehakaalu langetamise erinevaid aspekte ja mitte ainult kaotatud või kogutud kilogramme. Kui aga rattasõiduga varem üldse tegeletud pole, on algul abiks siseruumides harjutamine. Arst või õde ei pea lapse väärkohtlemises ise veenduma või sellekohast õiguslikku hinnangut andma, vaid võimalikust abivajavast lapsest tuleb teavitada ka juhul, kui on tekkinud vastav kahtlus.

Regulaarselt kaaludes ja oma kaalukaotuse määra jälgides saate saavutada suurepäraseid pikaajalisi tulemusi.

Lapse tervise jälgimise juhend (RJ-Z/29.1-2019)

Uuringud on näidanud, et oma kaalu igapäevane kontrollimine aitab teil püsida kaalukaotuse eesmärkidega kooskõlas. See on meetod oma eluvalikute arvestamiseks.

Ka oovite teada, kui palju kaloreid te tarbite? Ka oovite teada, kui palju kaloreid treeningu ajal kulutate? Ka oovite jälgida oma kehakaalu langut?

Minge iga päev skaalale, et saada aimu, milline treening- ja toitumiskava teie olukorras kas toit poleb rasva paremini sobib. Teise võimalusena saate seda teha üks kord nädalas, see on endiselt tõhus võimalus, kui te ei soovi ennast iga päev kaaluda. Mõned uuringud on näidanud, et igapäevane tasakaalu test ei ole motivatsiooni säilitamiseks piisav stiimul, vastupidi, võite tunda pettumust, kui te tulemusi ei näe nii kiiresti kui soovite.

Kui olete kannatanud söömishäirete, näiteks anoreksia või buliimia all, ärge kaaluge end iga päev, sest see võib põhjustada retsidiivi.

  1. Terved30 kaalulanguse napunaited
  2. Kuni aastase lapse arengu ja tervise jälgimise juhend koos tõendusmaterjali lühikokkuvõtetega Vastsündinu läbivaatamine 1 Teostage vastsündinu läbivaatus 5.

Hinnake oma kehakaalu iga päev samal kellaajal. Enamik arste soovitab jätkata hommikul, kuna järgmistel tundidel kipub kaal kõikuma; kaaluge ennast kõigepealt kohe pärast vannitoas viibimist.

koige tavalisemad kaalulangus vigu

Ärge jooge ega sööge enne enda kaalumist, isegi klaas vett võib seda häirida. Kandke kaalule astudes alati samu riideid.

poletage rasva seadmed

Parim asi, mida teha, on jätkata ilma riieteta, kuna rasked kingad, kampsunid või muud rõivad võivad põhjustada ebatäpseid tulemusi. Osta skaala. Kui soovite end iga päev kodus kaaluda, peab teil olema vastav tööriist; kõige tavalisemad mudelid on digitaalsed, st varustatud väikese ekraaniga, millel on numbriline väärtus kohe, kui platvormile astute.

On ka kolonnimudeleid, kuid need on kõrgemad ja mahukamad ega esinda tavalise koduse vannitoa jaoks kõige mugavamat valikut. Saate seda osta kõige rohkem supermarketites või isegi veebis sellistel saitidel nagu Amazon.

Kui te ei soovi oma skaalat osta, võite kasutada seda spordisaalist kui teil on tellimus või apteegist. Hankige instrumendi platvormile, püsige sirgelt jalad paralleelselt ja puusadega kohakuti; oodake mõni sekund, skaala näitab ekraanil numbrit, mis näitab teie kehakaalu kilogrammides. Kirjutage väärtus kohe üles, et mitte unustada; saate selle lisada diagrammi või lihtsalt paberilehele või päevikusse panna. See on suurepärane arvutustabeliprogramm, mis ühildub Mac OSX-i arvutitega, iOS-i operatsioonisüsteemiga arvutite ja mobiilseadmetega.

See võimaldab teil sisestatud andmete põhjal arvutusi teha, graafikuid ja tabeleid luua. Liigutage kursor kahe tabeli vasakus ülanurgas olevasse veergu.

Excelis tervise ja treeningu eesmärkide jälgimine

Ärge muretsege, kui teil on teavet ainult ühe või kahe päeva kohta. Kui jälgite lihtsalt oma kehakaalu ja mõõtmiskuupäeva, võib nendest kahest veerust oma edusammude kuvamiseks piisata.

mkk kaalulangus

Kui teil pole Exceli programmi, saate kasutada teenust Google Sheets Google Docsmis on veebis tasuta saadaval. Töötage välja kaalukaotuse joonte diagramm. Kui soovite kasutada kuupäeva- ja kaaluveergudesse sisestatud andmeid arvutustabel kaalukaotuse jalgimiseks muuta need sirgdiagrammiks, saate kaalulanguse ajal võnkeid vaadata.

Kuidas luua kehakaalu diagrammi

Avage sobiv lint, klõpsates jaotisel "Lisa" ja seejärel "Graafiline"; sel viisil kuvate arvutustabeli vasakus ülanurgas rea diagrammimudeleid. Valige menüü mitmesugustest suvanditest "Line"; kui olete sellel klõpsanud, ilmub rida erinevaid stiile, valige arvutustabel kaalukaotuse jalgimiseks ja punktid". Sel hetkel määrake nimed abstsiss- ja ordinaatteljele; leidke menüüribalt "Vali suvand", et määratleda veerud, millest andmeid ekstrapoleerida.

Selles etapis saate ka nimesid teljele "x" ja "y" määrata. Kohandage diagrammi. Selle tööriista eeliseks on see, nutrivix leverool saate lisada mitu väärtust. Kui soovite mõõta lisaparameetreid, nagu pulss, vööümbermõõt, vererõhk või meeleolu hinnang, saate seda teha.

Jalgratas, kalorikulu ja kaalukaotus

Kui te ei soovi Exceli abil kohandatud tabelit luua, saate edusammude jälgimiseks alla laadida valmis mallid. Tippige valitud otsingumootorisse "arvutustabel kehakaalu langetamiseks" ja klõpsake nuppu "otsi"; peaksite nägema mitmesuguseid tulemusi.

31 paeva kehakaalu languse motivatsiooni

Need Exceli lehed saate otse oma arvutisse alla laadida. Teil on vaja vaid sisestada andmed näiteks kaal, pikkus ja kuupäevad, mille ise kaalusite vastavatesse veergudesse. Kui te ei soovi neid digitaalseid lehti täita, saate need alla laadida ja printida ning seejärel tulemused käsitsi üles kirjutada.

Puudutage ja jälgige iPhone'i jaoks

Uuendage oma arvutustabelit regulaarselt. Pärast selle allalaadimist pidage meeles, et peaksite seda kasutama ka pärast esmakordset avamist; määrake oma mobiiltelefonile või arvutisse meeldetuletus, et te ei unustaks seda ülesannet.

Salvestage oma töö. Kui töötate allalaaditud programmiga, peate arvutustabel kaalukaotuse jalgimiseks andmeid regulaarselt salvestama. Samuti saate arvutustabel kaalukaotuse jalgimiseks üle kanda pilveteenusesse, näiteks Dropbox või Google Cloud; sel moel ei kao teie andmed isegi siis, kui arvuti on kahjustatud.

Paljud veebisaidid ei võimalda mitte ainult oma kehakaalu, vaid ka toidu, meeleolu, söömis- ja treenimisharjumuste kaloreid kirja panna.

Jalgratas, kalorikulu ja kaalukaotus | Velomarket rattapood

Kaalulangetamise saitidel on erinevate kasutajate ühendamiseks sageli muud funktsioonid, näiteks teadetetahvlid ja ajaveebid, kust igaüks võib leida tuge ja motivatsiooni.

Kasutage mobiilirakendust. Võib-olla kasutate oma mobiiltelefoni regulaarsemalt kui arvutit või paberpäevikut; uuringud näitavad, et need veebiprogrammid aitavad kasutajatel kaalust alla võtta arvutustabel kaalukaotuse jalgimiseks. Optimeerige oma vajadusi.

Veebisaitide ja rakenduste eeliseks on see, et need võimaldavad teil jälgida kehakaalu langetamise erinevaid aspekte ja mitte ainult kaotatud või kogutud kilogramme.

Suuruse tabel kehakaalu alandamiseks

Kui teil on ainult üks "koht", kus kogu see teave kirja panna, olete oma toimingutest veelgi teadlikum. Tips Ehkki mõned kiire kaalulangus nadal näitavad, et kaalu regulaarne jälgimine on pikas perspektiivis kasulik kaalulangus, ei jõua kõik uuringud selle järelduseni.

keskmine kaalulangus nadalas vastuolu

Kui teil on Exceli vana versioon, saate diagrammi loomiseks kasutada kiirmenüüd. Selle funktsiooni saate avada, klõpsates tööriistaribal graafikuikoonil; Pärast avamist järgige hoolikalt juhiseid, kuna see on isejuhitav protseduur.