Kas burped poletavad rasva

Püsti seistes kõverdage peopesad põrandale ja hüputage jalad tagasi plaani poole, langetades keha põrandale. Maanduge vaikselt sujuvalt ja painutage jalgu. Selle asemel kaaluge tungraudade muutmist suurema rutiini osaks järgmiselt: tehes neid kardiointervallina jõutreeningkomplektide vahel tehes päeva jooksul mitu viieminutilist komplekti muutes need osaks kardioahelast Mille jaoks hüppavad tungrauad veel kasuks? Vigastuste vältimiseks pöörduge arsti poole asjakohase järelevalve all arsti poole. Tegemist ei ole meditsiiniliste soovitustega ning meditsiiniliste küsimustega tuleks alati pöörduda meditsiinitöötaja poole.

See Burns-nii hea burpee treening tõestab, et see käik on kardiokuningas See Burns-nii hea burpee treening tõestab, et see käik on kardiokuningas Suure tõenäosusega olete burpeesid teinud juba jõusaalitunni päevast saadik ja see on põhjus, miks me kõik oleme nende kallal.

See on harjutus, mida kuidas saada rasva kadu vihkad, kuid see kehakaal on tõesti kogu pakett, täiuslik segu kõrge intensiivsusega kardiost ja alloveritest. Proovige seda kehakaalu treeningut ka inimestele, kes armastavad burpe'i vihata. Tegelikult annavad sekundiliste burpete väljalükkamine teile samasuguse võimekuse kui sprintide tegemine: mõlemad vändavad nii teie pulssi kui ka VO2 max maksimaalne hapniku kogus, mida keha võib treeningu ajal kasutadateatasid ülikooli teadlased Gruusiast leitud.

Üks erinevus?

Mis mõjutab, kui palju kaloreid ma põlen?

Uuringus osalenud treenijad, kes tegid burpe, said ka kogu keha jõutreeningu. Proovige meie DayBurpee Challenge'i.

wow salendav

Kas olete tegevuseks valmis? Proovige Kas burped poletavad rasva geniaalset burpee ringi, mis vaheldumisi tavapäraseid käike värskete variatsioonidega, mis pinguldab iga teie lihaskiudu.

Jenkins ütleb, et kaloripõletuse suurendamiseks liikuge nii kiiresti kui võimalik, säilitades samal ajal korraliku vormi. Korda vooluringi üks kord. Põlenud kalorid: Soojendus Tehke 1 minut kõrgeid põlvi.

Account Options

Seejärel seiske puusa laiusega jalgadega ja kükitage. Seiske, tulles pallidele jalad ja ulatudes pea kohale. Jätkake 1 minut. Järgmisena voltige edasi, kõndige käed planguks ja tehke 1 surumine. Jalutage käed tagasi seisma. Jätkake 1 minut, seejärel korrake terve seeria veel kord. Põhiline burpee A. Seisa koos jalgadega.

eemaldage naha kaalulangus

Hõljuge ja istutage teie ees põrandale peopesad. Kui abs on tihe, hüppa jalad tagasi plaani juurde. Painutage küünarnukid rindkere ja reide põrandani.

  • Eemaldage pahkluu rasva
  • Mehe Elu Burpee: üks harjutus nende kõigi valitsemiseks Kui ma keskkoolis jalgpalli mängisin, oli minu ründeliini treeneril harjutus, mida talle meeldis karistuseks kasutada.
  • Kaalulangus surnud nahk

Vajutage planguni üles ja hüpake jalad käte poole. Hüpake nii kõrgele kui võimalik, enne laskmist veenduge, et keet on õlgade all.

monster null ultra kaalulangus

Plaksutage käed pea kohal. Korda 1 minut. Kõrge põlvega hüpik A. Seisa jalad puusa laiusega, käed külgedelt painutatud. Tõstke parem painutatud parem põlv kiiresti üles puusa kõrgusele, pöörduge tagasi püsti, seejärel tõstke vasak põlv üles.

2. Kätekõverdus vahetusega

Püsti seistes kõverdage peopesad põrandale ja hüputage jalad tagasi plaani poole, langetades kas burped poletavad rasva põrandale. Lükake plahvatuslikult üles ja hüputage jalad kätele, et maanduda jahedas asendis, põlved kõverdatud vasaku jalaga ettepoole. Seejärel hüppa nii kõrgele kui võimalik, laskudes pehmelt, jalad puusa laiusega. Korrake seda aega maandudes parema jalaga ette.

Arvustused

Jätkake 1 minut, vaheldumisi külgi. Judo rull hüppega A. Lamage põrandal rinnale ja käsivartega küljele põlvili näoga. Kasutades oma abs, pöörake end istuvasse asendisse ja asetage jalad põrandale.

  1. Kaalulangus keele ribad
  2. Suur poiss rasva kadu
  3. Body slim fix nip + fab

Vajutades jalad kindlalt põrandale, tõuske seisma, ilma et peaksite kätt maha lükkama; Hüppa kõrgele. Planki jõudmine A. Alustage põrandal küünarvarre põrandal, küünarnukid otse õlgade all ja sõrmed laiali. Sirutage ette sirutatud parema käega ja puudutage põrandat teie ees.

5 harjutust rasva põletamiseks väljaspool jõusaali - Psühholoogia -

Naaske alustamiseks, vahetage külgi ja korrake. Jätkake vaheldumisi 1 minut.

Pencilmate Gets Burped On! -in- LOVE BURPS - Pencilmation Cartoons

Seejärel puhake 1 minut. Burpee põlvega hüpata A. Seisage jalgade vahel puusa laiusega, seejärel sirutage ja istutage peopesad põrandale.

Eksperdi vastused lugejate küsimustele Burpee on kogu keha hõlmav treening, mis edendab südame-veresoonkonna tervist. See annab teile erakordse jõu.

Hüppa jalad tagasi plaani juurde, siis alumine keha põrandale. Vajutage planguni üles, hüpake siis jalad seistes käte poole. Püsti seistes kükitage, hüputage, siis põlved rinna poole ja viies peopesad põlvedeni. Maa pehmete põlvedega. Squat Thrust koos push-up'iga A.

Alustage põrandal peopesade plangul. Hüppa jalad peopesade välisküljele ja tõuse laiaks kükiks, viies peopesad rinna ette nagu palveasendisküünarnukid küljele painutatud.

Seejärel asetage peopesad tagasi põrandale ja hüputage jalad tagasi plaani; tehke 1 surumine.

  • Higi jope poletavad rasva
  • Tilk madal Vähesed harjutused lõhkavad rasva paremini kui tavaline burpee.
  • Viise oma reiede salemise viisid

Veerev kükitav burpee A. Seisa jalad puusa laiusega üksteisest, seejärel laskuge sügavasse kükki, küünarnukid on küljega painutatud.

Säilitades oma positsiooni, kasutage põrandal tagasi kerimiseks hoogu peatuge, kui keskosa puudutab põrandatseejärel lukustage abs, et kiiresti edasi liikuda ja tagasi seista. Püsti seistes sirutage, peopesad põrandal ja hüputage jalad tagasi plaani.

burpee treening: sobi selle lihtsa harjutuse abil kiiresti | mehisuse kunst"

Hüppa jalad käte poole ja pöördu tagasi seisma. Paadi-poseeri A. Alustage põrandal lamamist, sirutades käed küljelt, seejärel kinnitage abs, et tõsta end V-sse, sirutades käed otse teie ette õlakõrgusel. Toimetaja Valik.