Kuidas oma armastuse kaepidemeid vahendada, Sa ei söö piisavalt.

Kui söögikordade vahel tunnete end näljasena, peate enne suupistete valmistamist kaaluma mõnda asja. Shutterstock Teate, et peate oma keha üldise koostise parandamiseks oma lihaseid proovile panema jõutreeningutega, kuid kui sihite selliseid pisikesi lihaseid nagu triitseps ja biitseps, ei saa te nii palju pauku. Naaske alguspunkti ja pöörake väänamine tagasi, nagu hakkaksite puitu. Kuidas teha: Istu põrandal nii, et mõlemad jalad sirutuvad otse sinu ette. Seetõttu võib kahe köögiviljaga hommikusöögiks kahe või kolme muna söömine seada teid eelolevaks päevaks umbes kalorit. Kui teil on vaja kaalust alla võtta, soovitab naiste terviseamet järk-järguliste, kuid pidevate kaotuste tagamiseks kaotada üks kuni kaks kilo nädalas.

Teisel perioodil tarbisid nad sööki ajavahemikus 8. Hoolimata asjaolust, et mõlemad dieedid sisaldasid sama arvu kaloreid, teatasid osalejad, et nad on ajaliselt piiratud toitmisgraafiku järgimisel vähem näljased. Piiratud söötmine võib 'positiivselt mõjutada keha koostist nii rasvade oksüdeerumise suurendamise kui ka energia tarbimise vähendamise kaudu', järeldatakse uuringus.

Kui soovite veelgi rohkem võimalusi rasva sulatamiseks keskel, siis ärge jätke neid kasutamata toidud, mis sulavad armastuse käepidemeid. Shutterstock 'Armastuse käepidemed tekivad tavaliselt siis, kui inimesel on maos liiga rasva.

Paljudele meist on see tavaliselt tingitud töödeldud tärkliste ja terade liiga palju söömisest, 'ütleb funktsionaalse meditsiini dieediarst, Miriam JacobsonMS, RD, CDN.

Vaadake oma dieedi piirkondi, kus olete sõltuv süsivesikutest, ja alustage näiteks saia ja pasta asendamist tervislikumate võimalustega. Näiteks võite asendada röstsaia, mida tavaliselt koos munadega naudite, mõne avokaado ja lehtkapsaga. Shutterstock See võib tunduda ilmne, kuid kui teie raamil on liiga palju rasva, on teil üsna raske aeg suunata rasva, mis katab teie puusad.

Keha üldise rasvasisalduse vähendamiseks klõpsake viiel päeval nädalas jõusaali, kaasates nii kardiotreeningu kui ka jõutreeningu, ja lisage mõned neist rasva võitlevad koostisosad oma igapäevases dieedis. Shutterstock Teate, et peate oma keha üldise koostise parandamiseks oma lihaseid proovile panema jõutreeningutega, kuid kui sihite selliseid pisikesi lihaseid nagu triitseps ja biitseps, ei kuidas oma armastuse kaepidemeid vahendada te nii palju pauku.

Harjutused, mis aitavad teil kaotada armastuse käepidemed, peaksid sisaldama mitmesuguseid lihaseid. Näited hõlmavad järgmist: Hantel kükitab Kummardus üle rea Pöörake tagurpidi üldisele pressile 'Tehke kaheksa kordust igast harjutusest järjekorras ja peaksite selle kasu tundma paari nädala jooksul,' jagab Vacharasanee.

16 põhjust, miks te kangekaelsest rasvast lahti ei saa

Shutterstock Juba töökohtumiste juurest lapse jalgpallimängu ja tagasi kontorisse jooksmisest piisab, kui keegi tunneb end endast väljas olevat. Mis omakorda võib põhjustada puusade ümber lisakilosid. Horton soovitab hommikuse ajakava abil vähendada stressi ja aidata armukäppidel sihtida: Ärka 15 minutit varem Laske endal aeglaselt ärgata ja kasutage seda aega päeva tooni määramiseks Alustage oma päeva vaikselt ja istuge tassi detox tee pimedas Palvetage, mediteerige ja nautige neid hinnalisi hommikuhetki Vastupanu kiusatusele kontrollida oma e-posti või hüpata sotsiaalmeedias Kui järgite neid hommikuseid näpunäiteid, tunnete end paremini kontrollituna ja olete päeva jooksul paremas kohas tervislikumate otsuste langetamiseks.

Aja jooksul võib see aidata teil saavutada oma keha eesmärke, 'märgib Horton. Shutterstock Kaalukaotuse korral võidab võistluse aeglane ja kindel.

Kuidas armastuse käepidemetest lahti saada

See tähendab, et ülimalt oluline on leida jätkusuutlik dieet ja sobivus, ütleb Fried. Kui te ei saa oma treeningprogrammist pikemas perspektiivis kinni pidada, on tõenäoline, et kaotate kannatlikkuse kiiresti ja loobute suurema tõenäosusega enne eesmärkide saavutamist. Nii et sööge tervislikult, kuid lubage endale ikka ja jälle küpsist või burgerit.

Treenige kõvasti, kuid andke oma kehale vajaduse korral sobiv puhkus. Rippuv jalg tõuseb: See on lihtne harjutus, mis aitab teil rasva kaotada talje piirkonnas. Selle harjutuse regulaarsel teostamisel on hämmastav mõju 2—3 nädala jooksul.

Mis põhjustab armastuse käepidemeid ja kuidas neist lahti saada

Kuidas teha: Paigutage baar või varras, kust saate selle harjutuse riputada ja sooritada. Hüppa ja hoia kinni puusa painutades. Tõstke jalad üles, kuni need on teie torso suhtes risti.

Laske jalad aeglaselt rippuva poosi alla.

Kuidas kaotada oma armastuse käepidemed

Korrake sama protseduuri kolme komplekti jaoks 10—12 korda. Kettlebelli kiik: Veel üks plahvatuslik harjutus, mis aitab teie armastuse käepidemed kaotada, on kettlebelli kiik. Nagu nimest võib järeldada, kasutab see treening veekeetja tõstmiseks liikuvat liikumist.

See on suurepärane elektrigeneraator. Kuidas teha: Seisa püsti jalad veidi laiad.

rasvapoleti iga paev

Hoidke kettlebelli peopesadega allapoole. Laske oma kätel keha ees rippuda. Aeglaselt painutage põlvi, moodustades osalise kükitamise, lükates puusad tagasi. Proovige oma gluteid pigistada. Lükake puusad ettepoole ja pöörake kettlebelli lae poole. Proovige vähemalt oma silmade kõrgusele jõuda. Parimate tulemuste saamiseks võite kolme komplekti korral korrata 15 kuni 20 korda. Krabipauk: Krabivise on harjutus, millel on alakehale mõju hamstringide ja quadide abil.

Mida rohkem te oma puusi tõstate, seda raskemini töötab teie tuum. Kuidas teha: Istuge matil ja painutage põlvi, hoides jalad koos. Hoidke käed selja taga, sõrmed tahapoole. Lükake puusad aeglaselt ülespoole ja lööge parem jalg üles.

ewl kaalulangus

Lülitage jalad ja korrake sama protsessi. Vaheldumisi jalgade vahel, kuni komplekt on valmis. Jalgratta prõks: Jalgrataste krõmpsud on harjutus, mis aitab pideva harjutamise abil nädala jooksul nähtavalt vähendada vöökohta ja vähendada armastusekäepidemeid. Kuidas teha: Heitke lamedalt selili ja tõmmake volditud põlvedega jalg aeglaselt sissepoole ja asetage käed pea kohal. Tõstke parem jalg üles ja proovige vasaku küünarnukiga põlvi puudutada ja samal ajal ülakeha üles tõsta.

Pöörake tagasi puhkeasendisse ja korrake seda teise jalaga.

Tehke seda harjutust korda mõlemalt poolt. Püüa mitte sõrmi pea taha niita, sest see võib kaela tõmblema. Plank Crunch - külgsuunas: Selle harjutuse raskusaste on rohkem kui teistel.

Kuid rohke harjutamise korral on see suurepärane väljavalimine armastuse käepidemetest vabanemiseks. Kuidas teha: Tõstke ülakeha, tasakaalustades seda vasakul peopesal ja jalgadel üksteise kohal. Tõstke puusad aeglaselt üles, nii et pea, puusad ja jalad moodustavad sirge joone. Pange parem käsi üle pea, keerates küünarnuki.

Kuidas vabaneda armastuse käepidemetest (meestele)

Tõstke parem jalg ja painutage paremat küünarnukki, et neid mõlemaid puudutada. Hoidke 2—3 sekundit ja naaske plangu asendisse. Tehke kümme komplekti 20 korda mõlemal küljel. Tulemusi näete nädala pärast. Ühe käe varba puudutus: See on lihtne harjutus, mis muudab armastuse kaotamise treeninguga kiireks. Ühe käe varba puudutus on treening, mis aitab teil liigset rasva alakõhust ja vööst põletada. See on parim armastuskäepidemega treening.

Kuidas teha: Istu põrandal nii, et mõlemad jalad sirutuvad otse sinu ette. Laiendage oma jalgu nii, et õlgade laius oleks nende vahel.

  1. Kuidas vabaneda armastuse käepidemetest (meestele) - Entsüklopeedia
  2. Viited X See artikkel on kirjutatud koostöös meie eksperttoimetajate ja teadlaste meeskonnaga, kes kiitsid heaks selle täpsuse ja täielikkuse.
  3. 15 parimat harjutust armastuse vähendamiseks saab kodus kiiresti hakkama - Harjutused
  4. Harjutused 15 parimat harjutust armastuse vähendamiseks saab kodus kiiresti hakkama Kas teie vöökohas on rasva, mis näeb välja nagu rehvid?
  5. Mis Põhjustab Armastuse Käepidemeid Ja Kuidas Neist Lahti Saada | Nahahaigused
  6. Lupuse kaalulangus pole soogiisu

Tõmmake parem jalg aeglaselt nii, et jalatald peaks puudutama teie vasakut sisemist reie. Nüüd painutage aeglaselt vasaku varba puudutamiseks vasaku käega. Painutage, kuni saate vasaku varba puudutada. Hoidke seda 5 sekundit selles asendis ja korrake seejärel. Efektiivsete tulemuste saavutamiseks on vaja venitada kümme korda mõlemalt poolt, vähemalt kaks korda.

Kolmnurga poos: Kolmnurga harjutus, mis keerutab ja pöörab teie kõhu lihaseid ning aitab vähendada armastuse käepidemeid. Samuti toimib see suurepäraselt kogu keha venitamisel ja hooldamisel. Kuid pole mingit kahtlust, et mõni südame on parem kui mitte ükski.

ule loenduri kaalulangus abivahendid

Üks parimaid asju südame osas on see, et treeninguid on nii palju, et saate valida. Jooksmine on suurepärane võimalus, kuid kui te pole Mo Farrah, siis miks mitte proovida hoopis ujumist, sõudmist või rattasõitu. Kui olete inimeste inimene ja teile meeldib teistega koos töötada, siis on korraldatud ja meeskonnasport suurepärane võimalus märkida mõlemad lahtrid. Võite isegi liituda tantsuklassiga, et õppida uut oskust, põletada kaloreid ja lõigata vaip järgmisel korral, kui olete tantsupõranda lähedal.

15 parimat harjutust armastuse vähendamiseks saab kodus kiiresti hakkama

Mida iganes valite, veenduge, et see teile meeldiks, nii et jääte tõenäolisemalt motiveeritud ja järjepidev. Stressi vähendama Stress on elu normaalne ja vältimatu osa vastusena väljakutsetele, mis tulevad ja lähevad. Pidev kõrge stressitase mõjutab aga nii teie vaimset kui ka füüsilist tervist. Kui olete stressis, vabastab teie aju kortisooli, stressihormooni. Kahjuks võib kortisooli ületamine põhjustada ärevust, seedeprobleeme ja kehakaalu tõusu, eriti keskosa ümber.

Ehkki stressi vältimine on peaaegu võimatu, aitab see oma taset hallata, kui kaasate enesehooldustegevused oma päevakavasse. Soovite leida asju, mis pakuvad teile rõõmu ja aitavad pulssi alandada. Proovige rahustavaid harjutusi, nagu jooga või pilates, või teadlikke tegevusi meditatsioon ja päevikute pidamine.

Muud stressi vähendavad hoolduse vormid võivad olla muusika kuulamine, lähedastega aja veetmine, sügavad hingamisharjutused, hea raamatu lugemine, lemmikloomadega kuidas oma armastuse kaepidemeid vahendada või isegi lihtsalt hea kallistamine. Raskusi tõstma Kaalu tõstmine on parim viis oma lihasmassi suurendamiseks, mis kulutab loomulikult puhkeolekus rohkem kaloreid. Lisaks võivad tugevad lihased parandada kehahoiakut, üldist liikumist ja liikuvust ning tunduda ka väga atraktiivne.

Korrapärase vastupanutreeningu ühendamine aeroobse treeninguga on üks tõhusamaid viise rasva põletamiseks ja armastuse käepidemete kaotamiseks.

Kui te ei tea, kust alustada, on neid palju õppevideod YouTube'is nõuandeid kaalu tõstmise kohta. Ärge unustage lihtsalt oma keha kuulata - soovite ennast proovile panna, et saada kasu, kuid mitte läbi põleda.

Veenduge, et ka pärast pingelist lihaste kasvatamise seanssi venitaksite, soovite järgmisel päeval liikuda! Hoidke niisutatud Piisavalt vee joomine on otsustav samm armastuse käepidemete kaotamisel. Hüdreeritud püsimine on oluline mitmel põhjusel. Esiteks aitab see kuidas oma armastuse kaepidemeid vahendada teie energiataset ja ajutegevust.

Rohkem energiat tähendab, et teil on tõenäolisem tapja jõusaaliseanss, seega kulutate rohkem kaloreid. Vesi on ülioluline ka nälja ja isude pidurdamiseks. Sageli ei suuda keha vahet teha näljal ja janu, nii et enne suupistete võtmist või söögi söömist võtke klaas vett. Ideaalis sooviksite seada eesmärgiks vähemalt kaks liitrit päevas, ehkki rohkem kui see ei lähe eksiteele.

Pidage meeles, et on oluline niisutada vett ja mitte magusaid jooke, nagu sooda, mahl või magus tee. Sellised joogid on lihtsalt tühjad kalorid, mis ei anna toitumisalast kasu ja suurendavad ainult teie kalorite tarbimist. Maga piisavalt Kui soovite kaotada oma armastuse käepidemed, peate oma ilu magama.

Sarnaselt stressiga võib kvaliteetse une puudumine põhjustada kortisooli taseme tõusu. See omakorda viib ainevahetuse aeglustumiseni, kui teie keha üritab energiat säästa. Lisaks on teil suurem tõenäosus, et olete näljane, sest soovite energiat, ja ihkate kõrge suhkru- ja rasvasisaldusega toite, et anda hoogu serotoniinile, õnnelikule hormoonile.

Eelistatavalt soovite umbes seitse tundi ööpäevas. Kui leiate, et teil on piisavalt tunde sees, kuid ärkate siiski väsinud, ei pruugi te kvaliteetset und saada. See võib olla tingitud stressist, uneapnoest või muudest unetingimustest. Vestelge oma üldarstiga, kui kahtlustate, et see nii on, et saaksite võimalikult kiiresti uuesti edasi liikuda. Lõpeta näksimine Söögikordade vahel võib maitsva magusa maiuse või soolase suupiste järele jõuda liiga lihtsalt.

Näkkimine võib aga lihtsalt lisada päevasele kogusummale täiendavaid tühje kaloreid ja aidata oma armastuse käepidemetel.

Kuidas põletada tagasi rasva ja armastuse käepidemed

Kui söögikordade vahel tunnete end näljasena, peate enne suupistete valmistamist kaaluma mõnda asja. Kontrollige, kas teie põhitoidukorrad sisaldavad piisavalt valke, kiudaineid ja häid rasvu - need on toidud, mis hoiavad teid täis. Teiseks kontrollige, kas teil on janu. Võtke klaas vett, oodake natuke ja siis vaadake, kas teil on ikka nälg.

kiire kaalulangus veepeetus

Järgmisena sirutate toitu lihtsalt harjumusest, kurbusest, üksindusest, stressist või igavusest? Näkkimispõhjustele tähelepanu pööramine võib aidata halbu harjumusi kaotada. Kui teil on pärast seda kõike tõeliselt näljane, proovige valida tervislikum variant, näiteks puuviljad või köögiviljad.

slim alla trikke

Lõpeta alkoholi joomine Nii nagu sooda ja mahl, ei aita ka alkoholisisalduses olevad vedelad kalorid teie heaolu üldse toitumisega kaasa. Tavalises õlles või veinis on üle kalori, nii et mõne pärast tööd langetamine või nädalavahetusel söödumine võib kiiresti kokku tulla. Täielik loobumine annab rasva kaotamisel parimad tulemused; see võib siiski natuke küsida.

Lisaks on elu seotud tasakaaluga ja klaasi hea punase veini või värskendava õllega on lihtne nauding. Kui märjukest täielikult loobuda on liiga palju, proovige õhtul või ainult paaril päeval nädalas ühe joogi alla võtta.

Sarnaselt suupistetega on hea jälgida ka oma joomise põhjuseid ja uurida oma motivatsiooni. Nii toimides saate asju paremini vaos hoida ja veenduda, et teie tasakaal ei lähe kursilt kõrvale. Toitumine Eemaldage rafineeritud suhkrud Rafineeritud suhkrud on veel üks kalorite allikas, millest peate loobuma, kui soovite tõsiselt kaotada oma armastuse käepidemed.

Suhkrus on palju glükoosi ja fruktoosi, mis on seotud paljude terviseprobleemidega, sealhulgas südamehaiguste, diabeedi, ainevahetusprobleemide ja ilmselgelt rasvade suurenemisega, eriti mao ja külgede ümbruses. Rääkimata asjaolust, et mõned peavad suhkrut sama sõltuvust tekitavaks kui A-klassi ravimid, ja teil tekib see kohutav suhkru krahh pärast kuidas oma armastuse kaepidemeid vahendada, kui olete selle söönud.

Kui soovite midagi magusat, proovige toite, mis sisaldavad looduslikke suhkruid, näiteks terveid puuvilju. Sõltuvuse tõttu võib suhkrut olla raske lüüa. Kui külm kalkun tundub natuke palju, alustage väikeste järkjärguliste muudatustega, nagu näiteks kohvis suhkru puudumine, magustoidu vahelejätmine või limonaadist loobumine.

Vältige transrasvu sisaldavaid toite Kuigi mõned rasvad on teile kasulikud ja moodustavad tasakaalustatud toitumise olulise osa, ei ole transrasvad seda mitte. Looduslikke transrasvu esineb mõnedes loomsetes saadustes madalal tasemel ja siis on kunstlikke transrasvu. Inimese loodud protsess hõlmab taime- või sojaõli hüdrogeenimist pooltahke toote saamiseks. Seda leidub endiselt ka igapäevastes toitudes nagu praetud äravõtmine, köögiviljade lühendamine, teatud liiki margariin, pagaritooted ja mõned mikrolaineahjus popkornid.