Kuidas poletada rindkere ja kohurasva

Tehke suure mõjuga treeninguid See treening viiakse läbi vaheldumisi maksimaalse intensiivsuse ja madala intensiivsusega taastumisperioodidega.. Selle asemel, et süüa lihtsalt täisteraleiba, sööge aga kinoat, kaera, õunu, banaane, linaseemneid ja riisi.

Ärge kaotage kaalu ainult detox-meetodil või ainult vedelat dieeti pidades. Detox-meetod on efektiivne ainult koos tervisliku toitumisega, samas kui kaalulangetamiseks mõeldud vee joomine ei anna pikaajaliseks kehakaalu langetamiseks vajalikke toitaineid.

Valige tervislikud toitumisharjumused, nagu värskete toodete, täisteratoodete ja rasvavaba valgu söömine. Ärge oodake regulaarset kehakaalu langust. Esimese 2 nädala jooksul väheneb teie talje suurus rohkem kui järgmisel nädalal, isegi kui peate kinni kaalulangetamise ajakavast. Kui ületate oma ideaalkaalu 6,8 kg, näete esimese 2 nädala jooksul kohe märgatavaid tulemusi ja seejärel väheneb teie vööümbermõõt järgmise ajaperioodi jooksul järk-järgult.

Pidage meeles, et kõik rasvad ei ole võrdsed.

Kuidas kaotada kõhurasv 2 nädalaga (fotoga) - Vihjeid -

Rasv koguneb kõhu ümber, mida nimetatakse vistseraalseks rasvaks, ja see suurendab diabeedi, südamehaiguste ja vähi riski. Teadlaste sõnul on teil reied, puusad ja käed rasva kogunenud, siis olete siiski tervislikum kui õllekõht.

Poolkükitamine madal kükk sirgete kätega ettepoole sirutatud. Mõlemal jalal vahelduvad ettepoole suunatud kopsud. Plie poolkükid, jalad laiali ja sokid välja keeratud. Push-upid, nii klassikalised kui ka kalduvad. Plank, kaasa arvatud külg.

Ideaalis on kogu teie valgu tarbimine rasvavaba, näiteks munavalge, kala, kana või lahja punane liha. Teie keha vajab valkude seedimiseks palju energiat ja valk aitab teil ka lihaseid üles ehitada. Lihaste treenimine aitab teil rasva kaotada. See suurendab teie ainevahetust, põletab rasva kiiresti, kui lihased moodustuvad.

Pea seda treeningu kavandamisel meeles.

KUIDAS KAOTADA KõHURASVA ILMA DIEEDI VõI PILLIDETA - TERVIS -

Söö teaduslikult. Allpool oleme andnud parimad näpunäited kõhurasva vähendamiseks 10 päeva jooksul. Need 9 näpunäidet lahendavad kindlasti teie mõistatuse, kuidas 10 päeva jooksul kõhurasva vähendada. Esimene reegel: Kõhulihaste toetamiseks ja samal ajal ka rasva põletamiseks peate tegema kogu keha harjutusi.

Kuidas Saada Kuu Jooksul Lame Kõht | Tervis ja heaolu

Kolmepäevane ringitreening on kohustuslik, mis hõlmab lunges, push-up, pull-ups koos kasvavate vooluringidega. Samuti aitab hüppenöör. Põletage kindlasti — kalorit treeningu kohta. Koos sellega on vajalik ka mingi higivajutamise koolitusprogramm, mis võimaldab inimesel kilosid kaotada. See on üks parimaid viise rasva kaotamiseks nii väiksema aja jooksul. Kõhurasva vähendamiseks 10 päeva jooksul treenimine on üsna tõhus.

Teine reegel: Kõhulihased vajavad ranget treenimist vähemalt 3 korda nädalas. Integreerige krigistused ja jalgade tõusud 20 kordusega 3 või enamas vooluringis. Ka plangud aitavad. Rüübake söömise ajal tavalist vett. Selle asemel, et vesiaeroobikas läbi visata või õrnaks joogaks sirutada, tegelege intensiivsete tegevustega, mis ajavad teid higistama.

Jooksmine, võistlusel kõndimine, trepijooksurajal ronimine, köie vahelejätmine, statsionaarsel masinal sõudmine, võitluskunstide harrastamine või võistlusspordi harrastamine, aktiivne sportimine põletavad kõik tunnis rohkem kui kalorit. Jalade sirgendamisel hingake välja.

kuidas poletada rindkere ja kohurasva

Neid harjutusi tuleb teha 3 korda nädalas, kombineerituna venituste, südamega. See treening muudab kindla alakõhulihase elastsemaks, elastsemaks. Kõrvalharjutused Performance: Selili lamavas asendis ja käed pea taga, tõstke keha 20 korda, tõmmates samal ajal põlvi rinnuni ja kontsad tuharani. Sellisel juhul tuleb kõht tugevalt sisse tõmmata. Seejärel sirgendage üks jalg ja jätke see raskusse ning teise põlve tõmmatakse vastasküljelt käe küünarnukini, millele järgneb põlve ja küünarnuki vaheldumine.

Nahaaluse rasva mõõtmine

Külili lamades painutage kergelt põlvi ja seejärel "keerake" keha ümber oma telje vastassuunas kui vasakul küljel - paremal, paremal - vasakul. Külgede vahetamise ajal sirutage käsi kontsadega, tõstes abaluud ja põlved põrandalt. Seda poosi hoitakse vähemalt 60 sekundit.

Harjutuse sagedus on 20 korda. Algasendis tagaküljel painutatud jalgadega visake vaheldumisi põlved ja käed, "keerates" keha, vastassuunas.

Šokolaadid, maiustused ja muud kondiitritooted; Soolatud või suhkrustatud pähklid. Soovitav on oma päevakava planeerida nii, et jääks võimalus süüa umbes kuus korda päevas, jättes söögikordade vahele umbes kaks tundi tühimikke.

Seda harjutust tehakse ka 20 korda. Ülakõhu harjutused Siinkohal on oluline pöörata erilist tähelepanu hingamisharjutustele, mis aitavad kaasa kõhuõõne siseorganite peenele massaažile. Selliseid lühikesi seansse saab lisada oma rutiini ja neid saab teha iga päev korduvalt, säilitades samal ajal lisakoormused.

kuidas poletada rindkere ja kohurasva

Kõige hõlpsamini ligipääsetavad harjutused kodus tegemiseks võivad olla sellised harjutused nagu: Lamades kõverdatud põlvede ja pea taha kokku pandud käte vahel, rebige kere aeglaselt põrandalt. Sellisel juhul on vaja küünarnukid põlvini tõmmata 20 korda.

Kui palju kõhurasva kaotate kuu aja jooksul?

Samast lähteasendist tõstke kõverdatud põlved üles ja püüdke jõuda nendeni 40 korda küünarnukkideni, käed pea taga. Võtke seisukoht ajakirjanduse väljatöötamiseks ja seejärel painutage vaheldumisi jalgu ja viige põlved võimalikult palju rinnale igaüks 20 korda. Kõhupauk rasva põletamiseks Ekspertide sõnul saab "ilu süstida" juba läbi viidud tervisliku kehakaalu langetamise, lihasmassi suurenemise ja rasvade ladestumise lokaliseerimise protsessidega.

Tõepoolest, märkimisväärse ülekaaluga on protseduuri visuaalne mõju vähem märgatav ja võib viia isegi aukude, lohkude moodustumiseni. Ravimite sisseviimine vastava ala naha alla toimub õhukeste nõelte abil.

Ravimid soodustavad lipolüüsiprotsessi aktiveerimist, see tähendab rasvade lagunemist rasvhapeteks ja viimased eemaldatakse seejärel sellest piirkonnast lümfi- ja vereringesüsteemi abil.

See võimaldab teil vähendada keha rasva 6 cm-ni. Kõhu sisemise rasva kõrvaldamiseks mõeldud süstide tõhususe osas on väga vastuolulisi ülevaateid. Lõppude lõpuks ei hävita nad rasvarakke, vaid eemaldavad kehast ainult kolesterooli ja rakumembraanide jäänused.

kuidas poletada rindkere ja kohurasva

Süstide kasutamist tuleks kombineerida dieedi ja füüsilise koormusega. See muudab sageli raskeks lihtsalt päeval istuda ja süüa pingevabas keskkonnas. Ja õhtul hakkavad nad terve päeva ennast ahmima ja seetõttu tekib ülesöömine. Või vastupidi, neil pole aega süüa hommikueinet, õhtusööki, korraldada endale päeva jooksul suupisteid valede toodete, näiteks kiirtoitude kõrvale.

See kõik muutub nahaaluse rasva akumuleerumise põhjuseks. See kehtib eriti meeste kohta, kes joovad sageli alkoholi, eriti õlut.

Söögi ajal saab keha suure hulga kaloreid, mida ta peab kulutama.

kuidas poletada rindkere ja kohurasva

Kuid kui ta neid päeva jooksul ei kuluta, muutuvad need orgaanilisteks ühenditeks ja viivad lõpuks rasva kogunemiseni kõhule. Sagedane stress.

Miks on oluline tervislikku kehakaalu säilitada??

Stressi ajal toodab inimene kortisooli ja tekib vajadus toidu järele. Ja ma tahan süüa kaks korda rohkem kui tavaliselt.

See kõik viib liigse rasva kogunemiseni. Seetõttu peab iga inimene jälgima oma psühho-emotsionaalset seisundit. HORMonaalsed rikked. Just need provotseerivad nahaaluste rasvarakkude akumuleerumist naisel kõhus. Hormonaalsed häired ilmnevad erinevatel põhjustel: raseduse, rinnaga toitmise ajal. Sageli ilmnevad need ka noorukitel, naistel menopausi ajal. Hormonaalsed häired häirivad endokriinsüsteemi probleemidega inimesi sageli. TÄHELEPANU: kui olete täiesti terve ja teie keha töötab normaalselt, kuid nahaalune rasv koguneb jätkuvalt teie kõhule, peaksite oma igapäevase rutiini üle vaatama, alustama õigete toitude söömist ja tegelema spordiga.

Samuti tasub uurida muid kaalulangetamise tehnikaid. Kõige populaarsemaid kirjeldatakse allpool. Hormoonide mõju rasvapõletusele Hormoonid aitavad mitte ainult nahaalust rasva säilitada, vaid ka sellest vabaneda.

Kõik sõltub sellest, mida me sööme. Kõrge glükeemilise indeksiga komplekssüsivesikute kasutamise tõttu toodab inimene suures koguses glükoosi. Organism võitleb selle vastu insuliini ja hormooni adrenaliini tootmisega. Viimane ja aitab vabaneda sisemisest rasvast. Seetõttu soovitatakse ülekaalulistel inimestel osaleda kardiotreeningutes. Selliste tegevuste käigus toodab inimene palju adrenaliini, mis põletab liigset rasva, sealhulgas nahaalust rasva. Nahaaluse rasva põletamise tunnused Paljud inimesed, kes soovivad kaalust alla võtta, hakkavad sageli järgima kindlat dieeti.

See viib tõepoolest soovitud tulemuseni, kuid keha näeb välja ebatervislik: kuiv, kohmetu, kole. See on tingitud asjaolust, et kehast kuidas poletada rindkere ja kohurasva lahku mitte ainult rasvarakud, vaid ka lihasrakud. Selle vältimiseks on oluline mitte ainult dieedist kinni pidada, vaid ka trenni teha. Harjutus toniseerib lihaseid ja hoiab ära nahaaluse rasva kuhjumise. Kogu toidust saadav energia kulub ära.

Seetõttu kaotavad spordiga tegelevad inimesed nahaaluse rasva eemaldamisega ülekaalust kiiremini kui need, kes järgivad dieeti, kuid väldivad füüsilist tegevust. Ärge proovige rasvarakkudest kiiresti lahti saada.

Pidage meeles, et ühe nädalaga on soovitatav kaotada ainult 1 kg. Te ei tohiks pidada dieete, mis tagavad 10 või enama kg kiire kõrvaldamise. Sellise toitumise tulemus tuleb kiiresti, kuid see on lühiajaline. Keha mäletab seda kui stressiolukorda ja hakkab rasva edaspidiseks kasutamiseks varuma.

Toodete sort. Söö õiget, tasakaalustatud ja mitmekesist toitu. See peaks olema teie eluviis.

Miks on oluline säilitada tervislik kehakaal?

Lisage oma päevakavasse südame- jõutreening. Massaaž ja mähkimine.

Aidake soovitud tulemust kiiremini saavutada. Võite alustada ka spetsiaalsete ravimite kasutamist, mis aitavad nahaalust rasva põletada, kuid alles pärast eelnevat konsulteerimist selle valdkonna spetsialistiga.

Kuidas eemaldada maol ja puusadel naistel ja meestel Arvatakse, et kõhurasvast vabanemine on peaaegu võimatu, kuid see pole nii. Peamine on hoolikalt uurida ja järgida teatud reegleid. Arstid osutavad, et nahaaluse rasva vabanemiseks on kaks reaalset võimalust: Suurendage rasvarakkude põletamise määra; Kiirendage nende mobiliseerimisprotsessi suure hulga alfa-retseptorite abil.