Kuidas saada motivatsiooni kaal. Treener Heikki Mägi: kuidas leida kaalulangetamiseks motivatsiooni?

Sellistes filmides ei näe te kunagi liiga pakse daame. Selle pildi saate panna oma töölauale, riputada selle voodi kohale, kinnitada külmkappi. Motiveeriv loosung Valige sobivad tsitaadid, mis teid motiveerivad, sest peamine asi ei ole täiendavate naelade langemise kiirus, kuid et te ei lõpetaks pooleldi.

Me polnud kohtunud 3 nädalat ja tegelikult selle aja jooksul pole ka kaal suuresti langenud, aga ta nägi kuidas mu keha oli trenniga paremaks muutunud. Seega kaal on ainult number ja treenides ei ole see esimene kriteerium, millega oma edu või ebaedu hinnata.

Seda lauset peaksin endale igal hommikul kõva häälega kordama, sest üks motivatsiooni kadumise põhjus oli ka kaalu püsimine. Olen kahe nädalaga ainult grammi alla võtnud ja kaalun täna 80 kilogrammi, kuidas saada motivatsiooni kaal aga ei tähenda mitte midagi, sest muutused on silmaga näha.

Vahest tuleb usaldada kaalust rohkem oma peegepilti ja mõõdulinti ning püksirihma, mis iga nädalaga aina pikemaks muutub. Minu peamiseks eesmärgiks sellel teekonnal oli ja on hea enesetunne, mille olen igapäevaselt saavutanud. Ma ei mõelnud aga laiemalt, kui palju mu elu võib muutuda, kui muutun nö. Nimelt on mu treeningkavas harjutus, kus hoian keha küünarnukkidel sirgena ja toon põlve küljele.

Alguses ei meeldinud mulle see harjutus üldse, see oli üle mõistuse raske ning ma ei saanud seda hästi teha, sest põlvetõstele jäi kõht ette… väga vastik tunne. Täna on see harjutus siiani raske, aga see on mu lemmik, sest ma jaksan seda teha ja saan oma põlve tõsta nii kaugele, kui võhma on ja enam ei häiri midagi. Sööma peaks pigem väiksemaid koguseid korraga, aga veidi sagedamini. Alati, kui tekib näljatunne, aga toidukorrani on veel aega, siis võiks seda leevendada köögiviljade või taimeteega.

Lisaks tasuks leida aega füüsiliseks tegevuseks. Kuidas saada motivatsiooni kaal olen rahul. Ülekaalu enam pole, aga tagasi vanade toitumisharjumuste juurde enam naasta ei soovi. Olen varasemalt vahest ikka patustanud aga pärast on enesetunne halb. Ei ole see hetk maitseelamust seda väärt. Esiteks võib see tervist tõsiselt mõjutada.

kuidas saada motivatsiooni kaal 9 paeva kiire kaalulangus

Teiseks lõpetab täielik keeld lõpuks motivatsiooni lagunemise ja kaotamisega. Kui dieeti on raske ise valida, peaksite otsima abi spetsialistilt, näiteks oma koolitajalt, ja konsulteerima temaga üksikasjalikult toidutarbimise kohta, võttes arvesse oma igapäevast toitumist ja treeningut. Muidugi, kui teie lemmiktoit sisaldab palju kaloreid sisaldavaid kiipe ja maiustusi, siis tuleb see loobuda.

Kuid lihtne kalorite arvestamine paneb kõik oma kohale. Mis on meeldivam süüa päevas: täisõhtusöök magustoiduga või kiibi pakk? Positiivne suhtumine toitumisse Dieet võib avada rohkem võimalusi ja maitseid. Maailmas on palju tervislikku ja tõeliselt maitsvat toitu. Piisab huvitavate ja sobivate retseptide leidmisest ning toiduvalmistamisest ja proovimisest võttes arvesse kaloreid.

Dieet peaks olema lõbus ja rahuldama kõik kuidas saada motivatsiooni kaal vajadused, sealhulgas maitse. On vaja muuta suhtumist toitumisse. On vaja lõpetada ütlemine fraas "Ma ei saa seda teha" ja "Ma olen dieedil. Piisab, kui öelda: "Ma ei söö seda, ma sööb teist toitu. Motivatsioon iga päeva kehakaalu kaotamiseks: salvestage tulemus Et motivatsioon ei kao kuhugi, on vaja parandada, dokumenteerida tulemused. Raske teele meelde tuletada on mitmeid viise. Nädalased fotoraportid saavutatud tulemustega Fotod on väga kasulikud "enne" ja "pärast" visuaalsel võrdlemisel.

Iga päev pärast treeningut ja dieeti on vajalik pildistada ennast samas asendis. Täiendava stiimulina võivad olla ka pildid, millel on kaalu ja talje ning puusade parameetrid. Fotod on soovitatav postitada blogis või kuidas saada motivatsiooni kaal võrgustikes, et saada nende sõprade heakskiit ja toetus. See aitab ka motivatsiooni jätkata ja mitte jääda saadud tulemuste juurde. Eksperimendid dieediga aitavad näiteks proovida taimetoitlust või uut dieeti. Ka koolituse rutiinne tegevus aitab vähendada uusi harjutusi või spordi harrastusi.

Näiteks, lisaks saali külastamisele spordi tantsimiseks.

kuidas saada motivatsiooni kaal kaalulangus juuste kaotuse sugelev nahk

Aja jooksul selgub, et sport ja tervislik toitumine on muutunud elu lahutamatuks osaks ja ei taha üldse ülekuumenemist ja laiskust tagasi minna. Ära anna alla Laiskuse ületamine on juba väike tulemus, nii et väga soovi harjutada, muuta ja jätkata samas vaimus võib pidada väikest võitu.

Muutuste tee on pikk ja raske ning regressiooni hetked tulevad tingimata, see juhtub kõigile. Peamine asi ei ole peatuda sellega, mis on saavutatud, mitte loobuda ja jätkata samas tempos. Isegi kui kuju muutmiseks kulub mitu kuud, pool aastat, aasta, on tulemus ilmne. Tugevuse ja mõtete hetkedel, mida miski ei tööta, peaksite ennast meelde tuletama eelnevatest tulemustest ja soovitud eesmärkidest.

See aitab ületada kõik kahtlused, tõusta ja jätkuvalt parandada. Hoidke saavutuste logi Kogu tema vähene alaealine esimesel pilgul, saavutus tuleb salvestada sülearvutisse või blogisse. Need võivad olla kas muutunud kuju parameetrid või uued tipud.

Näiteks, kui täna õnnestus meil tavalise 15 asemel 2 minuti jooksul jooksma 2 km, siis tasub see salvestada. Või on suurepärane põhjus märkuse vähendamiseks, et vähendada iganädalast annust veel kalori võrra eeldusel, et seda ei ole kirjutatud pisarate silmis.

Ütle hüvasti suurte asjadega Kõige tugevam motivatsioon tööd jätkata on vana riidekappide jagamine. Vanad riided võib annetada heategevuseks, anda neile kasutatud või lihtsalt visata. Igal juhul ei ole see enam vajalik ning selle puudumine annab võimaluse garderoob uuendada. Motivatsioon kehakaalu langetamiseks piltides Peamine stiimul on sisemine soov.

Saate ruumi kuidas saada motivatsiooni kaal oma atraktiivsete fotode ja väikese suurusega riietega, osta ilusaid spordivahendeid, luua blogi, kuid seal on null. Mingit motivatsiooni ei toimu ilma siirata soovita iseendaga tegeleda ja sellest mitte ainult tulemusi, vaid ka rõõmu saada.

See video näitab, milline motivatsioon kehakaalu langetamiseks on iga päev. Sellest videost saate teada nõuandeid kehakaalu kaotamise kohta. Kaalu kaotamine motivatsiooniga: näpunäiteid iga päev Kas soovite kaalust alla võtta? Järgige dieeti, laadige ennast füüsiliselt, kuid täiusliku näitaja saavutamiseks on midagi puudu? On võimalik, et ei ole nõuetekohast motivatsiooni.

Seetõttu keskendume täna teemale - motivatsioon iga päev kehakaalu kaotamisele. Õpid: kui oluline on psühholoogilised aspektid harmoonia saavutamisel, millised on kaalulanguse olulised tegurid ja milline päevane motivatsioon välja näeb. Leidke motiiv - pool edu Psühholoogilised aspektid on tähtsad õhukese figuuri poole liikumisel, mistõttu ärge unustage, et peate muutuste soovi peamiseks motiiviks moodustama keha korrigeerimise toitumise.

See ei sobi avaldusega: "Ma olen rasv, peate kaalust alla võtma" - sõnad jäävad sõnadeks, kuid midagi ei ole. Psühholoogid on kindlad, et küsimus: "Miks sa pead kaalust alla võtma? Samal ajal on vastus kuidas saada motivatsiooni kaal võitlusvaimu ja usaldust eesmärgi saavutamisel.

Ja mis on sinu motiiv, kas teil õnnestus? Tõesti ootan teie lugusid. Jaga teistega, võib-olla on see teie lugu, mis aitab kellelegi teisele. Saatke oma fotod enne ja pärast, video, kirjeldus ja me saadame selle hea meelega. Eesmärgi saavutamiseks tehke see reaalseks. Niisiis, kaotate 5-aastase kaalu enne uut aastat ja alustate uut aastat uue atraktiivse kujundiga - õige otsusega.

Kust leida motivatsiooni kaalu alandamiseks? | Tervisliku toitumise informatsioon

Näide valest eesmärgist: ma langen enne uut aastat 10 kg, ma tõestan kõigile, et võin, ma talun ja minu lemmik küpsised ootavad mind pärast puhkust. Sa kaotad kaalu iseendale, sest just need, keda takistavad need täiendavad naelad. Otsustades kaalust alla võtta, läheme kõigepealt dieedile. Kuid ei ole ainult keha toitumine, vaid ka mõtted.

Põhjuse leidmisel lisage sellele veel 10 põhjust, mis tugevdavad teie stiimulit: Ma tahan vabaneda terviseprobleemidest. Ma saan kanda ilusaid riideid, mis sobivad õhukese korpusega, mitte voldid igast küljest.

Minu südametunnistus on selge, sest ma vabanen ülekuumenemise harjumusest. Ma püüan ennast imetleda meeste pilgud naised. Ma saan töökoha usalduse.

Olen paar aastat noorem, sest kaal lisab vanust. Ma ei pea rannikul häbelik olema ja peitma keha tükitöödel. Ma olen voodis vabanenud. Minu huvide ja suhtlemise ring laieneb. Minu pere on minu üle uhke. See on oluline! Enne kehakaalu langetamist küsige endale psühholoogi nõuandest mõned lihtsad küsimused. Miks ma seda kuidas saada motivatsiooni kaal Millised on minu nõrkused tugevused? Mida ma lõpuks ootan? Millised meetmed võivad minu stiimuleid negatiivselt mõjutada ja millised need tugevdavad jne Kui teie tugevus on tõesti hinnatud, võite alustada kaalulanguse meetodi plaani koostamist.

Psühholoogilised aspektid Kehakaalu kaotamise psühholoogia on see, et sa ei pea kogu oma elu kaalust alla võtma. On palju inimesi, kes on aastaid toitunud ja see ei too neile rõõmu, nad on väsinud, kuid nad ei peatu. Kindlasti on see võimatu. Teel ideaalsele joonele ei pea te oma elu toitumisele pühendama, vaid õige toitumine ja tervislik eluviis peaksid teie elu harmooniliselt täiendama. Stiimuli leidmine - mis saab tõuke enda kallal töötamiseks.

kuidas saada motivatsiooni kaal kaalulangus washington post

Tahtejõu arendamine. See annab õige motivatsiooni kaalu langetamiseks. Enda ergutamine kehakaalu vähendamiseks on väga oluline. Aidake probleemiga toime tulla: Psühholoogilised koolitused, rühmatöö. Fotod enne ja pärast kehakaalu kaotanud inimesi omavad fotosid, eriti vanu. Isiklik kontroll. See ei puuduta ainult emotsionaalset komponenti.

Enda keha pildid töötavad kilogrammide langemise erinevatel etappidel suurepäraselt.

Kuidas saada motivatsiooni kaalu langetamiseks ja liikumiseks

Aruannete postitamine sotsiaalvõrgustikesse, spetsialiseeritud foorumitesse ja kommentaaride lugemine kaitseb häirete eest. Päevik, kus registreeritakse kõik söödud. Saavutatud vahetulemuse jaoks on väga kasulik teha väikeseid kingitusi. Kust motivatsiooni saada Paljud inimesed usuvad, et kaalu kaotamise motivatsiooni eesmärk on selge ja läbipaistev: kaotada kaalu, et saada ilusaks, kuid see pole kaugeltki nii.

Tõhus on stiimul. Eluvajadusest lähtuvalt on siin kaalu langetamise motivatsiooni võimalused: enesekindlus; kompetents - kui positiivne tulemus on nähtav, on soov saavutada rohkem; vastassoost huvi; soov hea välja näha, uusi asju osta, stiili muuta; laste huvides - kaal raskendab nende elus aktiivset osalemist; karjääri kasv - ütlus, milles tervitatakse rõivatöid; tervise säilitamine, pikaealisus.

Kuidas leida motivatsiooni kaalulangetuseks? - Perekooli Foorum

Kaalu kaotamise psühholoogia toob välja peamised sätted mahu vähendamiseks. Valitud motiivi pikaks ajaks hoidmiseks peate tegema järgmist: tunnistama, et on ülekaal; teha otsus probleemiga tegelemiseks erinevate meetodite abil; püüdma pidevalt muutuda; vähendada kaloreid callas päevas; leida kaalulangus motivatsiooni.

Salendavad motivaatorid Võite alati leida oma meetodid, mis töötavad kõige tõhusamalt. Psühholoogid soovitavad kehakaalu langetamiseks ühendada erinevad motivaatorid.

Kompleksis saate tulemuse. Tõhus: Filmide ja saadete vaatamine - kaalulangus, rämpstoit, tervis, meeste ja naiste ilusate piltide kuvamine, mood.

Realistlikud eesmärgid motiveerituks jääda

Teiste inimeste lood on heaks motivatsiooniallikaks kehakaalu kaotamisel, eriti kui saate jälgida seost omaenda eluga. On hea, kui on võimalus selliste inimestega vestelda. Virtuaalsed motiivid - fraasid, demotivaatorid ja motivaatorid, pildid, soovitud riietuse kollektsioonid. Motiveerivad pildid Sageli võite leida naljakaid pilte, mis kutsuvad kaalust alla ja kannustavad. Need on pildid inimestest, õhukesed või rasvad, iroonilised visandid, sageli provokatiivsete siltidega.

Kaalulangetamise motivatsioonipildid töötavad lisastiimulitena, kuid ilma siira soovita end parandada ei tööta. Hea on hoida neid telefoni ekraanisäästjas, voodi lähedal, külmkapis.

On väga oluline näha välise stimulatsiooni objekti silmade ees, eriti minutitel, kui on soov süüa midagi keelatud. Motiveerivad fraasid Kui õige toitumine, pidev treenimine ja terviseharjutused muutuvad kuidas saada motivatsiooni kaal, on harva vaja end kaalu alandamiseks motiveerida.

Selle tulemuse saavutamiseks aitavad tsitaadid, mis ergutavad lisaks tööd iseendaga. Need laused on loosungid, reeglid, mis toetavad harjumuste kujunemise alguses ja lipomasstiia rasva kadu elukvaliteeti.

Enne ja pärast fotosid Foto saledatest tüdrukutest Igapäevane motivatsioon Püstitatud eesmärgi nimel püsivalt minemiseks on väga oluline otsida iga päev stiimulit võitluse jätkamiseks kilogrammidega.

Järgmised meetodid annavad häid tulemusi: riputage silmade ette suured riided eriti kui see on isiklik asi ; ajakirja või ajaveebi pidamine, kuhu on kantud kõik saavutused; Ärge ostke tooteid, mis võivad põhjustada rikke kulutage raha endale kingituseks.

Tee asjad üle mõtlemata ära

Tugev Kõik inimesed on erinevad, nii et stiimuli valik peab olema individuaalne, valitud konkreetse inimese jaoks. Kaalu kaotamise tugeva motivatsiooni eripära on see, et see ei too sisemisi kannatusi, vaid on väga julgustav, sobib neile, kes saavad tööd teha, kuid ei hakka tegutsema.

Kindel viis - ärevus liigsete kilode tagajärgede pärast. Kaalu kaotamise tugev motivatsioon põhineb mitmel kriteeriumil.

See: Hirm. Kui kardate kaaluda veelgi suurema kaalu saamist kui praegu, peate seda kasutama. Soov suhet luua või säilitada. Kui te ei võta anoreksia juhtumeid, siis potentsiaalsed partnerid väärtustavad kõrgemalt neid, kes vastavad sotsiaalsetele standarditele, ja liiga suur kaal lükkab nad eemale. Ülekaalu tagajärgede mõistmine seoses enda tervisega, hirm, et ei suudeta lapsele korralikult hooldada, tema tegevust ja arengut toetada. Karm Usutakse, et karm motivatsioon on kriisivahend.

Reeglina ei saa inimene ise tema juurde tulla, sest alateadlikult tahab end kaitsta. Karm motivatsioon tuleb väljastpoolt, sageli naeruvääristamise ja alanduse vormis.

kuidas saada motivatsiooni kaal kuidas slim dow doning crossfit

See ühiskonna tagasiside osutub mõnikord motiveeritud tegevuste tugevaks toeks. Oluline on mõista selle piire, olla ettevaatlik - kui ületad joone, sulgeb inimene ja tegutseb teistpidi. See tehnika motiveerib mõnda, kuid teiste jaoks saab see põhjuseks, et nad peavad iseeneses täielikult pettuma. Allpool pakutud meetodid sobivad ainult neile, kes ei "sulge" end kõvast sõnast ega muutu masendusse: Toitumise kriitika.

Seda tehnikat saavad kasutada ainult need, kes on alati läheduses ja näevad kehakaalu langetamise toitumispõhimõtteid, mitte ei fantaseeri neist.

kuidas saada motivatsiooni kaal kas hupata roping poletada rasva

Figuuri kriitika. Inimesed mainivad sageli keha forsseerimisega seotud figuuri puudusi. Stiili kriitika. Õige Selleks, et võit enda üle ei oleks ajutine, on oluline vastata ausalt endale küsimusele, mis takistab teil õnnelikkusest olla, kas inimene on endaga rahul. Õige motivatsioon on selge ettekujutus sellest, kuidas elu vähema kaaluga muutub, mida on võimalik saavutada, mida selleks vaja on.

Välimus ei ole alati suhetes probleemidega seotud, kuid ilusa pildi loomise oskus on põhiline. Tervis - peaaegu kõik, kes on ülekaalulised, tunnevad mitmesuguseid vaevusi. Õige motiivi valimisel peate ennast kuulama. Tõhusad stimulatsioonimeetodid võivad muutuda: Võimalus kanda mis tahes riideid. Väline vastavus sisemisele eneseteadvusele aitab tunda harmooniat.

Soov ellu viia pikaajalisi plaane. See võib olla ekstreemsport, pikad väljasõidud, saavutused, mis olid suure kehakaalu tõttu kuidas saada motivatsiooni kaal. Enesekinnitus, suurenenud enesehinnang. Enda töö on kõige raskem ja kvaliteetne töö on parim põhjus uhkuseks. Kaalukaotuse motiveerimise vead Iga ettevõtte edu määravad 2 asja: motivatsioon ja eesmärk.

Harmoonia saavutamisel mängivad eesmärgid esmast ja võtmerolli.

kuidas saada motivatsiooni kaal 8 voimalust rasva poletamiseks kiiremini poletada

Ja siin on paljude viga võitlus probleemiga, jah, jah, see on tema. Ülekaalu vastu võitlemine Just võitlus liigse raskusega on iseenesest jäme viga nende jaoks, kes proovivad kaalust alla võtta ja kellel see ei õnnestu. Inimeste vahel, kes üritavad kaalust alla võtta ja kellel pole õnnestunud, on midagi ühist. Ja ka nende seas, kellel õnnestus selles küsimuses häid tulemusi saavutada, on midagi ühist.

Need, kes ei suutnud kaalust alla võtta ja ebaõnnestusid, võitlesid liigse kehakaalu, liigsete kilodega, võitlesid liigse kehaga; lõpuks võitles iseendaga. Kaalu kaotanud inimesed soovivad oma keha kergust, harmooniat, sobivust, reljeefset kuju.

Mis teil vahet on, küsite? Ja erinevus seisneb probleemile keskendumises, sellest pääsemises ning ka eesmärgile keskendumisel ja saavutamisel.

Põgenenud motivatsioon Mida kiiremini koera juurest jooksete, seda kiiremini ta teie juurde haarab. Mida teravamalt ja intensiivsemalt alustate füüsilist tegevust - seda rohkem põhjustavad varem või hiljem tagasilükkamist ja tagasilükkamist. Mida rangem ja näljane dieet, seda rohkem kaaluprobleeme see põhjustab.

Esimesel juhul on selline liigsete kilode probleemist pääsemine põgenemismotivatsioon. Pikaajaline sport, ranged dieedid põhjustavad üha enam ükskõiksust, samas kui motivatsioon langeb. Pole vaja probleemist põgeneda - vaadake seda lihtsalt objektiivsemalt, küljelt. Võitlus täiendavate kilodega põgenenud motivatsioon : alguses kaob pidevalt tugev kaalulangetamise motivatsioon; üha vähem olete tulemustega rahul; stressi ja dieedi tagasilükkamise suurendamine.

Seega järeldame, et võitlus liigse kehakaalu vastu viib taas liigse kaaluni ja lisaks sellele pidevale stressile, mõnikord liigsele kõhnusele, kui kehakaalu kaotamine muutub maaniaks, kinnisideeks. Inimene ei aktsepteeri ennast kategooriliselt. Teda pole praegusel hetkel üldse olemas, ta kuidas saada motivatsiooni kaal eile või homme. Kaalust alla võtta aitab motivatsioon harmoonia, tervislikuma ja ilusama keha järele.

Saab ka muuta sporti või tegevust olenevalt aastaajast. Talvel võite jõusaalis käia, kui teil on lahe külma tõttu õue minna või jalutada kevadel parke ja radu läbi, kasutades selleks mõnusat ilma. Pidage alati meeles, et kehakaalu langetamiseks on vaja harjutusi kombineerida jõud näiteks raskuste või istmete tõusmine rutiiniga kardiovaskulaarne.

Siinkohal jätame teile hea näite jõusaalirutiinist kehakaalu langetamiseks, millest võib abi olla.