Mis on minu ideaalne sudame loogisagedus rasva poletamiseks. Südame löögisageduse valem

Aleksander, pulsi osas räägivad nad alati mingist ligikaudsest vahemikust, mitte täpsest väärtusest. Ujumine Neile, kellel on valulikud või habras liigesed, on ujumine ideaalne südamevorm, kuna see ei avalda liigestele mingit survet.

infinity fat burner kaalulangus tervislikud nouanded

Viide Jõusaalid üle kogu maailma avanevad uuesti, kuid enamikku inimesi peletavad erinevad piirangud, riskid ja teadmine, et neil pole enam nii palju aega treeningutele pühenduda. Covid on alustanud sporditööstuses revolutsiooni ja uus suundumus on seotud kodus treenimisega.

Rasvapõletuse ja ohutu treeningu jaoks teie ideaalse jooksu pulsi arvutamine - Hüpertensioon

Kui kavatsete seda suundumust järgida, peate teadma mõnda parimat rasva põletamise harjutust, mida saate kodus teha. Paljud hõivatud inimesed kogu maailmas ei taha veeta tunde väljaspool spordisaale pendeldades ja järjekorras olles, kuid soov lameda kõhu järele on tugevam kui kunagi varem, kui suvehooaeg on viimaks jõudnud. Kui soovite maksimeerida vähe aega, mida peate oma elutoast treenima, vaadake neid rasvapõletuse harjutusi.

Parimad treeningud on alati need, mis koosnevad liigutustest, mis haaravad mitut suurt lihasrühma. Saate hõlpsasti teha lihtsa, tavapärase tooniva käigu ja muuta see millekski tõhusamaks, mis annab teile rasva kadumise koolitus kodus suurema paugu.

Pulsisageduse valem

Kui ümarate vormide saavutamiseks on vaja palju erinevaid treeninguid jõutreening, kardiotreening, venitus jneon kogu keha jõutreening ja HIIT kõrge intensiivsusega intervalltreening keharasva kiireks põletamiseks parimad. Rakendage seda kontseptsiooni harjutuste jaoks, mis moodustavad teie rutiini, ja need muutuvad dünaamiliseks, rasvapõletuseks. Siin on parimad näited harjutustest, mis tarbivad palju energiat ja ei vaja mingit varustust.

Burpees Ükski südame koostamine ei oleks täielik ilma burpeedeta. Nad esitavad väljakutse kõigile kehaosadele ja saadavad teie südame löögisageduse kiiresti.

6 PARIMAT RASVA PõLETAMISE HARJUTUST, MIDA SAATE TEHA KODUS - ELU -

Kõik see kokku moodustab harjutuse, mis kulutab umbes 10 kalorit minutis[1]. Eeldades, et teete igal minutil 10 kuni 20 kordust, on see üks parimaid rasvapõletusharjutusi seal. Tempot tõstes saate põletada veelgi rohkem kaloreid. Lihtsalt veenduge, et te ei lase oma vormil kannatada! Kopsude hüppamine Kui arvasite, et põhilised kopsud on rasked, pole te varem hüppeid proovinud.

See plyomeetriline harjutus tugevdab kõiki samu lihaseid, kuid ajab ka südame põksuma. Alustamiseks pange lihtsalt vasakule jalale ettepoole, kui tõstate parema käe ette ja vasak käsi tagasi, küünarnukid kõverdatud kraadise nurga all.

Mis on pulss ja miks seda jälgida

Hüppamisest alates hüpake käe ja jala asendit mis on minu ideaalne sudame loogisagedus rasva poletamiseks otse õhku, seejärel maanduge vastassuunalise käe ja jalaga ees. Te kulutate umbes 12 kalorit minutis, nii et saate tõesti hea treeningu lühikese aja jooksul. Hüpped kükid Sarnaselt hüppelöögiga lisavad hüppekükid põhilisele tugevduskäigule südameelemendi.

Te sooritate kehakaaluga kükitamise, käed sirgelt enda ees või painutatud käed kõrvade taha.

Pulsitsoonid: pulsi arvutamise valem, tabel vanuse järgi - Rõhk

Kükki põhjas hüpake nii kõrgele kui võimalik, maanduge kergelt kõverdatud põlvedega ja vajuge kohe järgmisesse kükki. Push-ups Push-up on kogu keha harjutus, mida saab hõlpsasti muuta ja mille saab muuta väga väljakutsuvaks ka kõige innukamale treenijale.

mida ma peaksin sooma slim alla kaalulangus lipotrim

Pullitamiste hõlbustamiseks tõsta käed pingile, töölauale või vastu seina. Pingutuste raskemaks muutmiseks tõstke oma jalad üles. Mida suurem on nurk kui käed on maasseda rohkem oma kehakaalu toetate. Samuti saate liikumisulatust suurendada, tõstes käed raamatutele, surudes käepidemed üles või midagi muud sarnast.

Arvustused

Mägironijad Mägironijad võivad võita auhinna kõige reisisõbralikumate harjutuste eest, kuna need ei vaja varustust ja võtavad peaaegu üldse ruumi. Teiselt poolt väärivad nad ka teatavat tunnustust selle eest, et nad on ülimalt väljakutsuvad. Täieliku treeningu loomiseks võite hõlpsasti lisada mõne neist muudest käikudest või lihtsalt minna nii palju komplekte kui võimalik.

Tungrauad Täpselt nii. See vana kooli soojendus on tõhus kardiovorm. Tungrauade tegemise peamine eelis on see, et see tõstab teie pulssi. Hüppamise ajal hingate sügavamalt, mis toimetab teie vereringesse ja lõpuks lihastesse hapnikku.

vaata vanema kehakaalu langust hot springs kaalulangus

Lisaks raputate ka oma lümfisüsteemi ja põletate rasva kiiresti[2], edendades kehakaalu langust. Lisanõuanne: tehke 10 sekundi jooksul võimalikult palju hüppepunkte, 10 sekundit puhkust ja korrake sama režiimi 20 sekundit ja 30 sekundit.

Mida nende harjutustega teha Igal ülalnimetatud käigul on võimalus tarbida palju kaloreid iseseisvalt. Nende sidumine või kombineerimine võib olla suurepärane viis luua ajas efektiivne ja rasva sulav kodutreening. Olen juhendanud hõivatud juhte, emasid ja isasid juba üle kümne aasta ning mis on minu ideaalne sudame loogisagedus rasva poletamiseks kasutatavate hotellitubade treeningute leidmine on alati olnud minu oskus. Minu kogemus ülitihedate klientidega kogu maailmas annab kolme tüüpi rutiinid parimaid tulemusi, parandades samal ajal ka vastavuse määra on mõttetu olla parim rutiin, kui te seda ei praktiseeri.

Uurime mõnda näidet: Igapäevased jalutuskäigud See on koduse rasvapõletuse protokolli lähteülesanne. Oluline on mõista, et ükski treeningrutiin ei aita kaalust alla võtta, kui te ei mõtle oma 10 igapäevase sammu saavutamisele.

Kui suudate olla väljas, püüdke saada 10 sammu päevas. Kõndimine on suurepärane viis oma pea puhastamiseks, stressi maandamiseks ja rasvade kasvu minimaalseks vähendamiseks.

Account Options

See ei pruugi tunduda suurem asi, kuid päevas umbes 10 sammu saamine võib põletada kuni kalorit[3]. Nädalaga kokku võttes on see kalorit ehk sama palju kaloreid naela rasvas.

zucchini pasta kaalulangus minu puusad ei libiseda

Hommikune jalutuskäik. Kõndige telefonitsi koosolekuid tehes. Pärast sööki jalutage.

1. Burpees

Kõndige podcastide kuulamise ajal. Kõnni aeg ei pea olema surnud aeg. Boonus: Jalutuskäikudele surudes suruge keel vastu suu katust ja hingake läbi nina.

Nina hingamisel on palju eeliseid, sealhulgas: Parem hapniku ekstraheerimine, mis võib tuua rohkem energiat. Säilitage oma kehas tasakaalustatud pH. Sügav nasaalne hingamine võib vähendada sümpaatilise närvisüsteemi närvisüsteemi aktiivsust võitlus või põgenemisreaktsioon. Suurendage lämmastikoksiidi, mis võib parandada toitainete voolu teie kehasse, parandada jäätmete kõrvaldamist ja reguleerida vererõhku.

Reguleerige treeningu intensiivsust. Suuhingamine kiirendab veekaotust, mis võib kiirendada dehüdratsiooni. Vahelduva treeningu protokoll See protokoll peaks olema teie treeningprogrammi alus ja see ei võta praktiliselt aega. Tehke seda iga päev: Valige üks ülalnimetatud harjutustest ja sooritage seda täiusliku vormiga nii kiiresti kui võimalik, 30 sekundit, täiesti külm.

Kui teil on liigesed kanged või teil on varasemaid vigastusi, vähendage harjutuse hüppevarianti staatilisega näide: vahetage hüppeküpse tavaliste kükitustega. Korrake seda korda päevas, iga päev. Oma raamatus Immuunsuse koodeks, Selgitab Joel Greene, kui kiiresti jahedas ja täiesti juhuslikul kellaajal treeningu sooritamine aitab teie kehal õppida seda konkreetset liikumismustrit, parandades jõudu, ainevahetust seega rasva kadu ja liigeste tervist.

  1. Maksimaalse pulsisageduse korral on kõik selge.
  2. Rasvapõletusega südame löögisagedus - valem, mis on arvutatud kardio treeningu jaoks - Stroke

Noore keha ülalhoidmise saladus võib sama hästi olla võimeline ilma teise etteteatamiseta nii kiirelt nullist kangelaseni kihutama kui ka kükitama nagu meie esivanemad võisid kogu oma elu teha. See vahelduv treeningprotokoll ei võta praktiliselt aega ja sellel on meeletu kumulatiivne mõju.

Suurepärane idee on teha valitud harjutus iga kord tualetti astudes, et seda mitte unustada. Kui saate vähendada 20 minutit, üks kuni neli korda nädalas, olete valmis higiseks ja rasvapõletuseks.

kuidas poletada rinnus rasva millised toiduained poletavad kohu rasva

Tee seda: Valige 4 ülalnimetatud harjutust ja tehke neid 60 sekundit nii kiiresti kui võimalik, seejärel puhake 2 minutit.