Parim rasvapoletaja magamise ajal

Kuidas kahandada rasvamassi? Uuringus kasutati üle 50 inimese andmeid teisest adventistide terviseuuringust AHS

Kuidas vananedes mitte juurde võtta?

parim rasvapoletaja magamise ajal

Anne Metsis Enamik meist võtab vananedes kaalus juurde, sest ainevahetus muutub aeglasemaks. See ei pea aga sugugi nii olema - rasva on võimalik põletada vastavalt oma vanusele. Keha kogub rasva rasvarakkudesse, et seda oleks võimalik põletada, on vajalik see esmalt rasvarakkudest vabastada.

parim rasvapoletaja magamise ajal

Kui soovid oma kehakaalu hoida ühtlasena, peab keha põletama vähemalt sama palju rasva, kui ta on talletanud. Efektiivne rasvapõletus hoiab ka vererasva taseme sobiva, et see ei kahjustaks südant ja veresooni.

Rasvapõletust mõjutavad erinevad faktorid.

parim rasvapoletaja magamise ajal

Üheks neist on lihaste suurus: mida suuremad lihased, seda parem rasvapõletus. Lihasmass vajab energiat kogu ööpäeva jooksul, mh ka puhkeasendis.

Lisaks põletab treenitud organism rohkem rasva kui treenimata. Hormoonid mõjutavad treeningut positiivselt ning raske treening üheskoos suurte toidukogustega ei ole ohtlik.

parim rasvapoletaja magamise ajal

Selles vanuses saad olla paljudel spordialadel tipus. Regulaarse treeninguta hakkab lihasmass juba 30ndates eluaastates vähenema, mis omakorda viib aeglasema ainevahetuse ning kaalutõusuni.

Paljud naised saavad selles vanuses oma esimese lapse, mis omakorda mõjutab nende kehakaalu.

parim rasvapoletaja magamise ajal

Juhul kui sul kaaluprobleeme ei ole, on see ikkagi sobiv aeg tervislike toitumis- ja treeningharjumuste omandamiseks. Ära tekita omale unepuudust, sest magamise ajal toodab keha hormooni, mida vajame rasvapõletuseks. Tarbi mõõdukalt alkoholi, sest see vähendab rasvapõletust.

Söö korralikult hommikusööki! Paljud inimesed treenivad kooli ajal küll regulaarselt, kuid seejärel muutuvad parim rasvapoletaja magamise ajal.

Väldi seda, lisades oma igapäevasesse treeningkavasse jõutrenne, et lihased kasvaksid. Eriti oluline on treenida seljalihaseid ja õlalihaseid, et vältida istuva tööga kaasnevaid edasisi terviseprobleeme neis piirkondades.

Kuula oma keha ning ära ignoreeri valusignaale, sest jätkates samal ajal treenimist, võid tekitada omale kroonilisi vigastusi. Väheneb ka lihasmass, mille arvelt suureneb omakorda rasvamass.

  • Hommik, lõuna või õhtu — milline on parim aeg jooksmiseks?
  • Rasvade ainevahetus aeglustub öösel, põhjustades kehas rasva ladestumise kehas.
  • Ideaalne kaalulangus vt

Muudatused tulevad tasahilju ning mõne aasta pärast on ainevahetus aeglustunud nii palju, et oled kaalus juurde võtnud, hoolimata sellest, et sa pole oma menüüd muutnud. Rasedusjärgne ülekaal paneb paljud dieeti pidama, mis omakorda põhjustab surnud ringi: kiiresti kaalu langetades kaotad lihasmassi, mis omakorda aeglustab ainevahetust ning põhjustab taas ülekaalu. Loobu drastilistest meetmetest!

Vannisool “Balti Merevaigu”, noorendav

Selle asemel jälgi, et saaksid piisavalt valku, mida leidub lahjas lihas ning kaunviljades. Valk tekitab täiskõhutunde ning keha vajab selle lõhustamiseks rohkem energiat kui rasva või süsivesikute puhul. Paljudel tekib läbipõlemise tunne, stress suurendab aga kortisooli tootmist, mis põhjustab isu suhkru ja rasva järele.

Hakka parim rasvapoletaja magamise ajal lõõgastumisharjutusi. Jõutreening on efektiive meetod stressiga võitlemiseks ning pooletunnine trenn suurendab rasvapõletust ka veel pärast treeningut.

Seotud tooted

Jõutrenni on võimalik teha kodus treeningvideo järgi või klassikalisi kooliharjutusi meeldetuletades, näiteks kükid, kätekõverdused, kõhulihaste harjutused ning puusatõsted. Heaks abivahendiks on hantlid. Paljudel on tekkinud probleemid turja ja seljaga, sellisel juhul on ujumine hea treening.

Liiguta ennast!

Vahelduvpaast. Kaota üleliigseid kilosid magades

Jalutuskäigud ning kepikõnd on soovituslik. Näe vaeva selle nimel, et kogu perekonnal tekiksid tervislikud harjumused.

parim rasvapoletaja magamise ajal

Minge jalgrattaga sõitma, suusatama või kanuutama. Selles vanuses on paljud kogunud endale paar lisakilo, samal ajal on iga lisanduva aastakümnega lihasmass vähenenud ca 8 protsenti.