Proovin oma reite vahendada. Kuidas dieedi abil vähendada puusa suurust

Ja ma ei mõtle aeglast käimist, nagu näiteks kaubanduskeskuse kiirusi, ma mõtlen nagu kiirusepööre. Näljatunde ohjeldamiseks võtke söögikordade vahel valgusnäkke.

Ettevaatust ületreeningutega Ükskõik, kas valmistute bikiinihooajaks, valmistute ette eriliseks sündmuseks või proovite lihtsalt oma tervise nimel kilo alla võtta, võib tervisliku kehakaaluni salenemine suurendada teie enesetunnet ja enesekindlust. Kuid te ei saa kaotada rasva konkreetsest kehapiirkonnast, näiteks reitest, ja liiga kiiresti salenemist üritades võite tunda puudust.

Kuidas alakaaluline inimene võib kaotada rohkem reie ja kõht rasva?

Selle asemel, et proovida reieid võimalikult kiiresti kärpida, alustage oma kehakaalu langetamist dieedi ja treeninguga, mis on loodud pikaajaliste tulemuste saamiseks. Kas soovite kaalust alla võtta või olla tervislikum? Liituge MyPlate kalorite loenduriga ja saate juurdepääsu tasuta söögikavadele, tervislikele retseptidele ja kodus treeningutele. Samuti saate oma tervisereisi jaoks igapäevaseid kalorite- ja makroeesmärke.

Ärge laske oma võimalust hämmastavate tulemuste saamiseks. Registreeru juba täna!

Video: Navid Zardi KAS 2021, Mai

Pange väiksematele reitele fat-meetodite poletamine eesmärgid Kindlasti seadke realistlikud eesmärgid, et kaal langeks tervisliku kiirusega ja oleksite suurema tõenäosusega lõpptulemusega rahul. Kuigi vähendatud kalorsusega dieet aitab teil kaotada kogu keha rasva, ei ole see suunatud just reitele. Ja sõltuvalt teie geneetikast ja sellest, kas teil on liigne kaal puusades ja reites, võivad teie reied olla üks viimaseid rasva kaotamise kohti.

Teie luustruktuur võib mõjutada ka teie puusade välimust; kitsad puusad võivad tähendada, et isegi õhukesed reied puutuvad kokku, nii et te ei pruugi saavutada "reielõhet" isegi väikese kehakaalu korral.

Reie kiire kaalulanguse poole püüdlemise asemel võtke endale eesmärgiks kaalukaotus 1—2 naela nädalas, mis aitab teil kogu vormis välja näha.

Kuidas vabaneda rasvavarust siseruumides? Inimesel, kellel liigne rasv on talvel ja kõhupiirkonnas, on õunakujuline keha.

Mõistke, et kuigi hea treeningkord võib teie reied tunduda toonuses ja tervena, ei pruugi need sarnaneda rajamudeli omadega, kui teil pole seda kehatüüpi juba olemas. Kaalulangus võib olla pikk, mõnikord pettumust valmistav lubadus, nii et saavutatavate eesmärkide seadmine ja keskendumine sellele, kui tervislikumana tunnete end, hoiab teid motiveeritud oma aktiivset eluviisi säilitama.

Alustage kalorite defitsiidi loomist Reie trimmimiseks koos ülejäänud kehaga peate looma kalorite puudujäägi, mis tähendab, et sööte ja joote vähem kaloreid kui kulutate, mis sunnib teie keha energia saamiseks proovin oma reite vahendada põletama. Püüdke puudujääki kuni aeglase ja jätkusuutliku kehakaalu langetamiseks kiirusega naela nädalas. Kui palju täpselt vajate kaloreid, sõltub proovin oma reite vahendada tegurist - kui aktiivne olete, teie vanus, kaal, pikkus ja sugu.

proovin oma reite vahendada

Kasutage veebikalkulaatorit, et hinnata, kui palju kaloreid vajate, nii et teil on puudujäägi loomiseks lähtepunkt. Näiteks istuv aastane naine, kes on 5 jalga, 5 tolli proovin oma reite vahendada ja kaalub naela, vajab päevas umbes kalorit. Ta võib tekitada kalorite puudujäägi, vähendades oma päevase kalorite tarbimist kalorit päevas ja kaotades 1 kilo nädalas, või tekitada kalorite defitsiidi, süües kalorit päevas ja põletades iga päev täiendavalt kalorit, et kaotada 2 naela nädalas.

12 Jooga harjutused oma reie- ja puusaluu kujundamiseks - Tervis

Ärge tarbige vähem kui kalorit päevas või kalorit päevas, kui olete mees. Ehkki võite arvata, et kalorite suurem vähendamine muudab teid kiiremini saledamaks, aeglustab see tegelikult teie ainevahetust, et raskendada kehakaalu langetamist.

  1. Poletage kohurasva 1 nadala jooksul
  2. Kaalulangus energia raputab
  3. KUIDAS SAADA VäIKSEMAID REITE KIIRESTI - TERVIS -
  4. Kuidas kaotus kaalu 1 kuu jooksul
  5. Kas puutel ja reitel on liigne rasvapõletik? - Dieet ja kehakaalu langus
  6. 3 viisi raskete reide vähendamiseks - Kere Omaduste Varjamine
  7. Mine slimmer pleistras
  8. Kuidas saada reied saledamaks ja pringimaks?

Hankige rohkem kehakaalu langetamiseks sobivaid toitaineid Ehkki tehniliselt põhjustab igasugune kalorite defitsiit kaalu langetamist, on kõige parem koostada piiratud kalorsusega toidukord, kasutades toitvaid, töötlemata toite, nii et te ei tunne oma dieeti puudust. Mõned peamised toitained proovin oma reite vahendada küllastumist või täiskõhutunnet, nii et need aitavad teil dieediplaanist kinni pidada.

Video: Kõhubeebiga tuhar ja reied trimmi 2021, Mai

Lisage valguallikas igal söögikorral. Valk seedib suhteliselt aeglaselt, nii et see suurendab teie täiskõhutunnet pärast sööki, mis vähendab teie vajadust täiendavate suupistete järele. Veenduge, et saaksite vähemalt 15 protsenti oma päevakaloritest valkudest - see on 45 grammi valku kalorite dieedil või 56 grammi kalorilise dieedi korral. Kana- ja kalkunirind, lõhe, tuunikala, pähklid, tofu ja tempeh, oad, kaunviljad ja piimatooted suurendavad teie valgu tarbimist.

Samuti peaksite keskenduma kiudainetele, süsivesikutele, mida leidub täisteratoodetes, puuviljades, köögiviljades, ubades, kaunviljades ja pähklites. Proovin oma reite vahendada valk, suurendab ka kiudained täiskõhutunnet ja toitumise kohandamine 30 grammi kiudainete sisaldamiseks päevas on piisav kehakaalu langetamiseks, teatas Lisage oma dieeti täisteratooteid, nagu amarant, kaerahelbed, kinoa ning täistera leivad ja pastad, koos iga toidukorra juures rohkesti tooteid.

Boonusena pakutakse puuviljadele ja köögiviljadele vett, mis muudab need madala energiatihedusega toitudeks - madala kalorsusega grammi kohta. Nende toitude põhitoiduks muutmine toidus soodustab kehakaalu langust, märgib Penni osariigi ülikool. Vältige kiirtoitu ja soolaseid hindu Reie saledaks saamine ei tähenda mitte ainult puudust, vaid soovite piirata töödeldud toidu tarbimist. Need toidud kipuvad olema täis kaloreid ja rasva.

Näiteks on ühes populaarse frantsiisi kaubanduslikult saadaval olevas kiirtoiduburgeris kalorit ühe portsjoni kohta, samas kui teises juhtivas kiirtoiduprogrammis on suur friikartulite tellimus kalorit. Kana kiirtoiduvõileibadel ei lähe palju paremini - juhtiva kiirtoiduketi kodune kana võileib sisaldab kalorit.

Kuidas kodus puusa ja tuharat vähendada: parimad elu häkked - Ekseem May

Ja kui ühendate toidukorra suhkru sooda või piimakokteiliga, võtate veelgi rohkem kaloreid. Vaatamata suurele kaloraažile ei ole kiired ja töödeldud toidud tavaliselt eriti täis - tegelikult on kiirtoidud ja töödeldud toidud sageli mõeldud selleks, et tekiks soov rohkem süüa. Näiteks kiirtoidu söömine võib tähendada, et täidate kogu oma päevase kaloraaži ühe toidukorraga, mis tähendab, kaalulangus vookohast jääte ülejäänud päevaks nälga või sööte üle ja saboteerite oma kaalulangetamise tulemusi.

Neil on ka naatrium, mis käivitab veepeetuse, mis võib muuta teid paistes ja reied suuremaks.

proovin oma reite vahendada

Näiteks kiirtoiduburgeris on peaaegu pool päevasest naatriumi tarbimisest ühe portsjonina. Plaanige ette, et te ei jõuaks müügiautomaati ega sõita läbi.

proovin oma reite vahendada

Hoidke kotis untsitäit mandleid, et süüa näiteks kiibikoti asemel, ja pakkige tervislikud toidud, mida saate süüa liikvel olles, näiteks Kreeka jogurtist, puuviljadest ja köögiviljadest valmistatud hommikusöögimuuti või kalkunit ja köögivilja mähis täistera tortiljas. Põletage rasva kardiovaskulaarsete treeningutega Saate oma reite kiiremini salendada, lisades oma kardiovaskulaarse treeningu. Südame põletab kaloreid, nii et see aitab luua suurema kalorite puudujäägi, et käivitada rohkem rasva kadu.

Südame sisselülitamiseks ei pea veetma lõputult tunde jooksulindil - proovige see segada kiire kõndimise või rattasõiduga, nädalavahetusel matkamiseks kulunud päevaga, aerutamismasina higistamisseansiga või intensiivse boot-campiga -stiili terviseklass.

Ettevaatust ületreeningutega Ükskõik, kas valmistute bikiinihooajaks, valmistute ette eriliseks sündmuseks või proovite lihtsalt oma tervise nimel kilo alla võtta, võib tervisliku kehakaaluni salenemine suurendada teie enesetunnet ja enesekindlust. Kuid te ei saa kaotada rasva konkreetsest kehapiirkonnast, näiteks reitest, ja liiga kiiresti salenemist üritades võite tunda puudust. Selle asemel, et proovida reieid võimalikult kiiresti kärpida, alustage oma kehakaalu langetamist dieedi ja treeninguga, mis on loodud pikaajaliste tulemuste saamiseks. Kas soovite kaalust alla võtta või olla tervislikum? Liituge MyPlate kalorite loenduriga ja saate juurdepääsu tasuta söögikavadele, tervislikele retseptidele ja kodus treeningutele.

Valige kardioharjutused, mis töötavad kõik teie reielihased, kaasa arvatud sise- ja välimine reie, et muuta teie reied saledamaks ja toonilisemaks.

Treeningud, mis liigutavad jalgu külgsuunas, nagu rulluisutamine, murdmaasuusatamine või jõusaalis olev uisumasin, on lisaks kalorite põletamisele suunatud ka reie sise- ja välisküljele.

Kuidas saada reied saledamaks ja pringimaks? - Tervis - sõhaaga-helia.ee

Treeningmasina vastupanu ületamine võib teie pulssi tõsta ja reied rohkem pingutada, mis võib teie lihaseid toonustada. Samm-aeroobika, Zumba ja muud aeroobsed tantsutunnid hõlmavad liigutusi, mis töötavad ka teie reie sise- ja välisküljel.

Salendage reied jõutreeninguga Kuigi te ei suuda reie rasva vähendada, saate oma lihaseid kohapeal treenida. Vastupanukoolitus suurendab teie jõudu - mis võib tõsta teie enesekindlust - ja aitab teil kaalu langetamisel säilitada lihaseid, mis hoiab teie ainevahetust kiiremini. Toonige reied alakeha harjutustega, mis töötavad teie tagumiku, reite ja vasikaid. Nende hulka kuuluvad kükid, kopsud, survetõstukid ja kettlebelli kiiged. Kuna need liigutused töötavad nii paljudes lihastes, tõstavad need teie pulssi, et aidata teil kaloreid põletada, ja aitavad ka teie reied pingul ja määratletud.

Muutke alakeha harjutusi nii, et need oleksid suunatud teie reie sise- ja välisküljele, et neid saleneda.

Enim Küsimusi

Näiteks pange oma jalad pisut laiemaks kui puusa kaugus ning suunake varbad väljapoole kükitamist ja surnud tõsteid, et reie sise- ja välimine osa tooni saada. Tehke lisaks tüüpilistele eesmistele kopsudele ka külgmised või lühikesed kopsud - variatsioonid, proovin oma reite vahendada hõlmavad külgmist liikumist. Tehke tuharalihaseid - tõhus harjutus teie pakaratele ja reieluudele - samal ajal kui hoiate põlvede vahel padja või ravimipalli.

Nii toniseerite nii reie sisekülgi kui ka reite tagumist osa. Tehke jõutreeninguid kaks kuni kolm korda nädalas järjestikustel päevadel, et teie lihastel oleks võimalus puhata ja proovin oma reite vahendada parandada. Veenduge, et töötaksite ka teiste lihasrühmadega - kasutage oma südamiku tugevdamiseks ja toonimiseks planke ja hakkpuitu, samuti kätekõverdusi ja ridu käte, rinna, õlgade ja selja toonimiseks. Ettevaatust ületreeningutega Kui proovite reie saledamaks muuta, võib teil tekkida kiusatus nende kiirendamiseks iga päev treeningutega sihtida.

Ära tee seda; teie lihased vajavad parandamiseks ja kasvamiseks seisakuid. Reie treenimine iga päev võib lihast tegelikult kahjustada ja takistab tulemuste nägemist ning liigne treenimine võib tekitada väsimust ja motivatsiooni, nii et pigem loobute oma dieedist ja treeningprogrammist.

  • 12 joogapoosi, et saada oma reied ja puusad kuju - Nahahooldus -
  • Kuidas kaotada reie rasva - kiired viisid reie suuruse vähendamiseks kodus - Nahahooldus -
  • Fit afiinsus rasvapoleti erfahrung
  • Seda harjutust tuleks läbi viia ainult tasasel ja tasasel pinnal: võtke algasend küljel lamades, jalad jäävad sirgeks; tõstke sirge jalg üles ja hoidke selles asendis 5 sekundit; naasta algasendisse; peate jala aeglaselt, ilma jõnksuta langetama; tehke vähemalt 10 kordust, suurendades järk-järgult ni.
  • Utkatasana Tuntud ka kui - Tool Pose Kasu - See asana stimuleerib jalgade lihaseid, eriti puusi ja reite.

See võib põhjustada ka peavalu, unetust ja liigesevalu ning häirida teie menstruaaltsüklit. Pakkuge reitele puhkust, sooritades reie toniseerivat kardiot - nagu uisumasinal kõrge vastupidavusega treening - samal päeval, kui teete oma jõutreeningu treeninguid; siis vali teistel päevadel muud kardiovormid.

proovin oma reite vahendada

Võtke vähemalt üks päev nädalas täieliku puhkepäevana, et teie lihased saaksid ennast parandada. Kui soovite jääda aktiivseks ka oma puhkepäeval, piirduge liigse treeningu vältimiseks rahuliku jalutuskäigu või õrna yin-joogatunniga.