Rasva poletavad reied

Polütsüstiliste munasarjade sündroomi iseloomustab muude probleemide seas insuliiniresistentsus ning ilma ravi ja toitumise jälgimiseta võib tekkida rasvumine ja diabeet. Nii võib kohata jõusaalis inimesi, kes treenivad kõvasti, kuni telefon teeb piuksu ja end seejärel online-i unustavad.

Kuidas saada reied saledamaks ja pringimaks?

rasva poletavad reied

Paraku pole olemas üht kindlat treeningut või toitu, mille abil saaks oma välimust kardinaalselt muuta. Kuna lokaalselt pole võimalik rasva vähendada, tuleks jämedate reite korral tegeleda kogu keha rasvapõletusega.

Selleks tuleb teha kardiotreeningut: sõita rattaga, joosta või hüpata hüppenööriga. Selleks, et päris tulemusi näha, tuleks midagi eelmainitust teha 60 minutit viis korda nädalas, õpetab Rasva poletavad reied.

rasva poletavad reied

Joostes katsu leida kohti, kus saaksid joosta rohkem ülesmäge. Ka jooksulinti saab seadistada nii, et tekiks rasva poletavad reied efekt. Kõige paremini mõjub loomulikult treppidest üles jooksmine, mis paneb südame kiirelt tööle ja põletab rohkem kaloreid kui tasapinnal jooksmine.

rasva poletavad reied

Kallakul jooksmine pinguldab kogu alakeha — nii tuharat, põlvekõõluseid kui ka reisi. Lisaks kardiotreeningule tasub teha paar korda nädalas lisaks jõutrenni alakehale, et kaunid ja tugevad lihased esile tuua.

#2 Söö süsivesikuid!

Nii näivad jalad ka pikemad ja peenemad. Trenn pole siiski ainus, mis loeb.

Kuid enne kui kõik eelnev leiutati kasutasid inimesed treeninguteks vaid enda keharaskusi. Ajalooliselt on keharaskusega harjutused olnud pidevalt militaarse treeningute režiimide kavades. Suuresti tänu oma odavusele, mugavusele ning eelkõige efektiivsusele on keharaskuse harjutused ka püsima jäänud. Väljaspool militaar valdkonda kasutatakse keharaskusega harjutusi sportlaste treenimisel ning on samuti muutunud paljude rasvapõletus ja lihaste kasvatamise programmide põhikoostisosaks.

Tähtis on õigesti toituda. Päevale paneb aluse korralik hommikusöök, mis kiirendab ainevahetust.

Hommikul väldi kindlasti magusaid sööke ning eelista valgu- ja kiudainerikast toitu liitsüsivesikutega. Valk annab energiat, et jaksaksid trenni teha, ja aitab lihaseid kasvatada.

rasva poletavad reied

Liitsüsivesikud aitavad seda energiat hoida ja täidavad kõhtu. Vahepeal läheb kõht toidukordade vahel ikkagi tühjaks ja enda näljutamisel pole mingit mõtet.

Samal teemal

Nii tekib vaid oht, et sööd hiljem üle, sest näljataju on sassis. Vahepala võiks jääda alla kilokalori ja sisaldada nii valke kui ka kiudaineid. Ainult trenniga kaalu ei kaota, sest kõige olulisem on söömine. Kui sa ei tea, palju tegelikult päeva jooksul sööd, hakka pidama toitumispäevikut või kasuta mõnda nutirakendust, mis aitab sul kalorikoguseid täpsemalt hinnata.

Selleks, et nädalas kaoks umbes pool kilo, tuleks päevast kalorikogust piirata umbes kilokalori võrra — ehk keskmiselt trenniga ja toiduga. Kindlasti ei tohi süüa päevas vähem kui kilokalorit.

Täpsemad numbrid sõltuvad su pikkusest, kaalust ja vanusest, sestap on kasulik proovida äppe, mis aitavad õiged kogused välja arvutada. Üle ega ümber ei saa ka vee joomisest.

rasva poletavad reied

Asenda kõik magustatud joogid limonaadid, mahlad, vitamiinijoogid veega, sest nii säästad sadu kilokaloreid. Piisava vee joomine aitab tublisti kaalu langetada.

#1 Söö piisavalt!

Eriti rasva poletavad reied vett juua enne söömist, sest nii sööd kindlasti vähem. Iga kaalulangetaja peaks olulist rõhku pöörama ka korralikule ööunele, sest unisus paneb rohkem sööma ja ei jäta energiat trenni tegemiseks.

Lühidalt: joo ja mölla! Joo rohkem vett!

Kõike mainitut arvesse võttes tuleks siiski endale teadvustada, et geenide vastu annab väga vähe ära teha. Kui ka sinu vanematel sugulastel on pirni-tüüpi keha, on enda pingutustel vähe kaalu.

Tee, mis sa saad, aga võta seda kaalulangus napunaiteid khurramm mushiri poolt kinnisideeks.

Naudi oma elu ja keha sellisena, nagu see on.