Slim alla jalad jalgrattasoiduga, Kuidas saada kõhnad jalad: harjutused ja treening täiuslikele jalgadele ()

Selle harjutuse proovimisel püüdke iga jalaga 15 kordust. Jala pikendused Jalalaiend on raskusele vastupidav masin, mis võimaldab teil spetsiaalselt töötada nelipealihasega neli lihaseid, mis moodustavad reied.

Rulatamine Kuidas kiiresti jalad kõhnaks saada Õhukeste toonides jalgade saamine on suurepärane treeningueesmärk! Treeningutel ei saa tegelikult ühte kehaosa sihtida, kuid õige söömine ja treenimine võivad teie jalgu suuresti mõjutada ja võivad aidata teil eesmärke saavutada. Parim lähenemisviis on kombinatsioon jalgade toniseerivatest harjutustest, regulaarsetest kardiotreeningutest ja tervisliku toitumise valikutest. Sammud Meetod üks 3-st: Jalgade toniseerivad harjutused üks Ronige oma trepist, et hõlpsalt jalgu toniseerida.

Kõhnade jalgade harjutused

Jalade toniseerimisega seotud harjutuste sobitamine oma igapäevarutiini võib olla keeruline. Kui teil on vaba hetk, kõndige kodus trepist üles ja alla, et aidata lihaseid kasvatada ja jalgu toniseerida. Trepist üles ronimine annab ka jalgadele ringlusse kena tõuke.

Seisa sirgelt, jalad koos ja käed pea kohal välja sirutatud. Astu oma parema jalaga diagonaalselt paremale ja nõjatu pikali. Kallutage oma keha ettepoole ja sirutage käed alla, et põrandaga koputada.

Seejärel lükake ennast parema jalaga tagasi oma algsesse seisu. Selle harjutuse proovimisel püüdke iga jalaga 15 kordust.

Rulatamine Kuidas kiiresti jalad kõhnaks saada Õhukeste toonides jalgade saamine on suurepärane treeningueesmärk! Treeningutel ei saa tegelikult ühte kehaosa sihtida, kuid õige söömine ja treenimine võivad teie jalgu suuresti mõjutada ja võivad aidata teil eesmärke saavutada.

Hoidke oma koputatav jalg alati kraadise nurga all. Näiteks kui koperdate parema jalaga, suunake jalg kraadise nurga all paremale. Lama kõhuli maas, küünarnukid kõverdatud ja käed otsmiku all. Sirutage jalad selja taga ja tõmmake mõlemad kontsad kokku. Ankurdage oma õlad alla ja tõstke jalad maast lahti, hoides kontsad tõstmise ajal puudutamata. Pange oma jalad üles tõstes üles ja suunake põlved külgedele, jättes mõlema jala vahele umbes 0,30 meetrit.

Seejärel laske jalad aeglaselt alla ja viige need maapinnale kokku. Proovige teha sellest harjutusest 15 kordust. Hoidke kogu selle harjutuse slim alla jalad jalgrattasoiduga oma kontsad puudutamata. Ankurdage end kõrgel plangul või traditsioonilises asendis. Pingutage südamikku ja astuge parema jalaga edasi, keskendades oma parema jala mõlema käe vahele.

Nihutage oma kaal sellele säärele ja tõstke end püstiasendisse, tasakaalustades oma kaalu paremal ja vasakul varbal. Seejärel painutage oma paremat jalga ja pöörduge tagasi algsesse surumisasendisse. Eesmärgiks on 15 kordust mõlema jalaga, hoides treeningu ajal üleminekul kõht kinni. Seisa sirgelt, mõlemad jalad koos, hoides käed lõdvestunud. Tehke samm paremale, levitades jalad ümber puusalaiuse ja painutage oma käed kinni, põlved kükiks.

Lükake jalgadelt ja hüpake õhku, maandudes samas kükitamisasendis. Korrake seda harjutust 15 korduse jaoks.

Seotud tooted

Reklaam Meetod 2 3-st: Kardiotreeningud üks Minge jalutama, et jalgu toonida. Tõuse mõneks minutiks üles ja mine kiirelt oma ümbruskonnas ringi jalutama. Sammu astudes proovige oma kannale maanduda ja varba poole veereda. See aitab teil kõndimise ajal tasakaalus püsida! Matkad on veel üks suurepärane liikumisviis. Keha armastab varieeruvust ja matkaraja vahelduv maastik annab jalgadele hea trenni.

Tehke mõned ringid oma kohaliku basseini ümbruses, katsetades käigu ajal erinevaid lööke. Andke endale aega iga ujumisharjutuse vahel puhkamiseks, nii et te ei suruks end lõpuks liiga tugevalt. Ujumine võib olla suurepärane viis kogu keha treenimiseks!

Siin on näidistreening: ujuge 3 minutit sirgelt, tehes samal ajal selili, indekseerimist või rinnuli. Püüdke 1 minut hinge ja alustage siis veel 4 pikkust, andes endale 30 sekundit puhkust iga pikkuse vahel.

Jätkake ujumist veel 6 pikkust, andes endale puhkust iga 2 pikkuse järel. Seejärel lõpetage treening 3 minutit ilma peatumata ujumisega. See võib tunduda igav, kuid jooksulint võib olla tõhus viis jalgade toonimiseks. Slim alla jalad jalgrattasoiduga masin madalale kiirusele, seejärel pöörake 90 kraadi vasakule või paremale, nii et näete ribasid. Painutage põlvi ja segage mööda jooksulinti, hoides jalgu üksteise kohal.

Proovige seda harjutust algul ühe minuti kaupa. Hüppa oma jõusaalis elliptilisel kujul, et jalad liikuma saada. Treeningu ajal muutke vastupanu tasemeid, mis sunnib teie lihaseid pisut täiendavalt pingutama. Kui teil pole palju kogemusi, vahetage treenimise ajal vastupanu väikestes, minutistes tükkides. Näiteks seadke oma masin 1 minutiks kõrgemale takistusele, seejärel laske see 3 minutiks alla. Vaadake, kas teie masinaga on kaasas mingeid eelseadistatud takistustreeninguid.

Zumba tunnid on lõbus, tantsule suunatud treeningtund, mida pakutakse paljudes spordisaalides ja treeningkeskustes. Zumba tantsud on teil liikumine peatusteta ja see on suurepärane võimalus mitte ainult jalgade, vaid ka teiste keha lihaste toonimiseks. Rääkige oma kohaliku spordisaali töötajatega ja vaadake, kas nad pakuvad Zumba tunde.

Samuti leiate veebist Zumba tunde või videoid. Suure intensiivsusega intervalltreening on suurepärane võimalus rohkem rasva põletada lühema aja jooksul. Ärge muretsege, te ei vaja selleks väljamõeldud slim alla jalad jalgrattasoiduga - kõige olulisem on see, et surute ennast natuke kõvemini ja kaugemale, kui tavaliselt trennis käiksite. Alustage treeningut soojendades ja sörkides 5 minutit.

Seejärel kiirustage 45 sekundit ja lülitage tagasi 1 minut sörkjooksule. Korrake seda sprinti ja sörkjooksu veel 7 korda, seejärel jahutage ja sörkige veel 5 minutit.

HIIT-i ei tohiks 6 naela kaalulangus iga päev - selle asemel tehke seda üks kord iga päeva tagant. Reklaam Meetod 3 3-st: Dieedinõuanded üks Söö — kalorit vähem slim alla jalad jalgrattasoiduga tavaline eesmärk kaalust alla võtta. Võtke oma praegune kaal ja korrutage ga, et slim alla jalad jalgrattasoiduga ettekujutus sellest, kui palju kaloreid peate sööma, et saaksite slim alla jalad jalgrattasoiduga praegust kaalu säilitada.

Lahutage sellest arvust — kalorit, mis aitab teil kaotada iga nädal umbes 1—2 naela 0,45—0,91 kg. Näiteks kui kaalute 91 kg naelaon teie põhikaloraaži eesmärk säilitada täpne kaal kalorit. Kui soovite selle asemel veidi kaalust alla võtta, langetage oma päevane kalorite piir või kalorit. Ärge sööge liiga palju toitu ühe istungi ajal, selle asemel hinnake oma portsjonit enne, kui hakkate süvenema.

Kahjuks pole rasva kadu teatud kehapiirkondades võimalik suunata. Selle asemel keskenduge oma toidu portsjonitele, et saaksite nautida mõnda oma lemmiktoitu ilma korraga liiga palju söömata. Võrdluseks: puuvilja portsjon on sama suur kui tennisepall, samal ajal kui köögiviljade portsjon on umbes identne pesapalliga. Üks portsjon süsivesikuid on umbes sama suur kui hokilipp ja valgu portsjon on võrreldav kaardipakiga. Lisage suupistetele ja söögikordadele puuvilju ja köögivilju - neis pole palju kaloreid ning need aitavad teil end täis ja rahul olla.

Neis on ka palju vitamiine, mineraale ja muid toitaineid, mis aitavad teil tipptasemel vormis püsida. Kui ihkad ebatervislikku suupistet, siruta käsi hoopis värske puuvilja või köögivilja järele. Eesmärk on süüa iga päev 5 portsjonit köögivilju ja 4 portsjonit puuvilju. Köögiviljade üks portsjon on 1 tass 75 g salatit või ½ tassi grammides erinev midagi värsket konserveeritud. Üks portsjon puuvilju on umbes rusika suurune.

Slim alla jalad jalgrattasoiduga söögid ja suupisted toiduga, milles on palju monoküllastumata ja polüküllastumata rasvu, nagu avokaadod, oliivid, kreeka pähklid, segatud seemned ja linaseemned. Vaatamata levinud arvamusele on seda tüüpi rasvad teile tõesti kasulikud ja aitavad teil end pärast sööki nautida täiuslikumana tunda. Kui tunnete end täis, pole teil kiusatust suupisteid tarbetu lisaaine järele.

Nii võite kaalust alla võtta kogu maailmas, ka jalgade ümber! Võrdluseks võib öelda, et umbes 12—14 pähklipoolikut võrdub portsjoniga. Lisaks on umbes 1 tass g avokaadot portsjon.

Paljud arstid soovitavad meestel saada päevas 10—12 tassi vett, mis saab 2,5—2,9 liitrit 0,7—0,8 USA galnaistel soovitatakse juua 8—10 tassi päevas, umbes 2,0—2,4 liitrit 0,5—0,6 USA gal.

Parimad dieedi- ja treeningnõuanded lihaselisematele, toonuses jalgadele

Kui te pole suur vee austaja, rüüpake hoopis puuviljamahla või madala rasvasisaldusega piima. Suhkrused joogid võivad põhjustada soovimatut kehakaalu tõusu, sealhulgas slim alla jalad jalgrattasoiduga ümber.

Reklaam Otsing Lisage uus küsimus Küsimus Kas jalgades on võimalik kaalust alla võtta? Bendonil on Massachusettsi Amhersti ülikoolis kinesioloogia eriala. Brendon Rearick Personaaltreeneri ja jõutreenerite asjatundja vastus Jah! Ehkki konkreetseid piirkondi slim alla jalad jalgrattasoiduga võimalik sihtida, peaksite korralikult toitudes ja järjekindlalt treenides kaalust alla võtma kõigis kehapiirkondades.

Küsimus Kuidas saaksin kiiresti õhemad jalad? Brendon Rearick Personaaltreeneri ja jõutreenerite eksperdi vastus Proovige jalgade erinevaid lihasgruppe toniseerivalt kõndida slim alla jalad jalgrattasoiduga matkata nii palju kui võimalik. Hea treeningu jaoks soovitaksin ka ühe jalaga kükitusi ja ühe jalaga surnuaegu.

Küsimus on mul lihaselised jalad, kuid mitte kõhn. Kuidas saaksin lihastest jalgadest kõhnad jalad? Ta on olnud personaaltreener ja fitnessiõpetaja alates Michele Kaalulangus chapping ravi Sertifitseeritud treeningtreeneri ekspertvastus Miski ei vähenda nii palju jalgade suurust kui jooksmine. Maratonijooksjatel on väga kõhnad jalad ja nad jooksevad iga päev 10 või enam km.