Teie keha sale,

Kui te tahate tõsiselt jooksmisega tegeleda, tahate te muidugi rohkem edasijõudnud varustust, kuid alguses ei pea te kindlast kulutama sellele liiga palju raha. Loomulikult kartsin alguses, et ei saa sellega hakkama, aga peale esmaste tulemuste nägemist olin dieedist vaimustunud. Lastel on suurepärane terve suhe toiduga. On midagi väga tähtsat ja üliolulist, mida Sa pead teadma oma aju kohta selleks, et saaksid lõplikult ja edukalt kaalust alla võtta ja seejärel nautida püsivat tulemust!

Teie keha — meie teha Tänapäeva inimese postulaadid on noorus, tervis ja ilu.

Läbige tee saledama figuurini joostes Läbige tee saledama figuurini joostes Muretsege õige varustus Te tegelikult ei vaja jooksmiseks palju — algajatele piisab kõrgekvaliteedilistest spordijalatsitest rohkem kui küll. Kui te tahate tõsiselt jooksmisega tegeleda, tahate te muidugi rohkem edasijõudnud varustust, kuid alguses ei pea te kindlast kulutama sellele liiga palju raha.

Kui Sa unistad ilusast saledast tervest kehast ja soovid tunda ennast imeliselt, lausa fenomenaalselt sellal, kui Sa rannas oma uutes bikiinides või ujumispükstes päikest naudid, siis oled jõudnud oma otsingutel väga õigesse kohta.

Jooksmisega alustamiseks vajate te järgmist varustust: kõrgekvaliteedilisi jalatseid, mis tagavad õige toe; sobivat riietust jooksmise jaoks külmemate kuude ajal riietuge erinevatesse kihtidesse, nii et teil oleks kerge teie keha sale reguleerida ; spordikell; MP3 mängija kui teil leiate, et on kergem joosta muusika saatel ; hulgaliselt vastupidavust ja motivatsiooni — jooksmine ei ole lihtne ülesanne!

Olge järjekindel ja ärge andke kergelt alla Kui te olete just jooksmisega alustanud, ei ole salendav vest ilmselt avastanud kõiki hüvesid, mis see kaasa toob.

See teeb lihtsaks regulaarsest jooksmisest loobumise. Regulaarsete jooksjate jaoks muutub jooksmine kuidagi sõltuvust tekitavaks ja teie keha sale naudivad oma igapäevast jooksurutiini rohkem kui midagi muud. Kuid selle taseme saavutamiseks peate te ületama mitmeid takistusi. Ja mis on kõige üldisem põhjus, et uued jooksjad kaotavad julguse tegeleda selle imelise lõõgastumise viisiga?

See on teie lihaste normaalne reaktsioon suurenenud aktiivsustasemele. Jätkake jooksmist ärge ainult sellega üle pingutage! Nende liigesed teie keha sale lihtsalt liiga suure surve all, ja jooksmine teeb nende probleemi veelgi ilmsemaks.

teie keha sale

Võib-olla oleks parem kaotada kõigepealt paar kilo ja asendada vahepeal jooksmine kiire kõnniga. Te võite joosta ka pilvise, vihmase või kergelt külma ilmaga, kui te olete kohaselt varustatud ja kui te saate kohe pärast treeningut kuiva ja sooja ruumi. Te ei taha üldse halva ilmaga joosta?

Teie keha – meie teha

Jooksmine linttrenažööril oma kodu mugavuses võib lahendada ka selle probleemi! Igas päevas on minutit; kindlasti saate te võtta oma päevast 20 minutit ja veeta selle lõõgastumiseks, on ju nii?

Tehke plaan Kui te olete teinud üksikasjaliku plaani oma jooksutreeningu jaoks, treenite te palju rohkem organiseeritud moel, ja lisaks saavutate te kiiresti häid tulemusi, mis ainult motiveerib teid tulevikuks.

[ENG SUB] 남자들은 이발관으로 여자들은?? 베트남 다낭 한시장 뷰티살롱 체험기 / Beauty Salon Experience, danang, vietnam

Määrake kindlaks päevad, mil te treenite, tehke plaan ja seadke eesmärgid — seejärel lihtsalt järgige neid. Internet pakub mitmeid jooksuprogramme algajatele; enamasti on see kombinatsioon jooksmisest ja kõndimisest.

Läbige tee saledama figuurini joostes

Esimestel nädalal on eelistatud kõndimise osa ja lõpuks sisaldab programm üha rohkem jooksmist. Algajatele on järgnev 8-nädalane programm, mis sisaldab kolme jooksutreeningut nädalas, väga sobiv valik: teie keha sale nädal: kuus minutit kõndimist, seejärel üks minut jooksmist kerges tempos.

Korrake kolm korda; teine nädal: kõndige viis minutit, teie keha sale jookske kaks minutit. Korrake kolm korda; kolmas nädal: kõndige kolm minutit, seejärel jookske kolm minutit. Korrake neli korda; neljas nädal: kõndige kaks minutit, seejärel jookske viis minutit.

teie keha sale

Korrake neli korda; viies nädal: kõndige kaks minutit, seejärel jookske kaheksa minutit. Korrake kolm korda; kuues nädal: kõndige kaks minutit, seejärel jookske üheksa minutit.

Korrake kolm korda; seitsmes nädal: kõndige üks minut, seejärel sörkige 11 minutit. Korrake kolm korda; kaheksas nädal: kaheksanda, viimase nädala treeningprogramm on pisut erinev.

teie keha sale

Selle nädala esimeses treeningtsüklis kõigepealt kõndige viis minutit, seejärel sörkige 20 minutit, ja lõpuks kõndige viis minutit. Nädala teises treeningus pikeneb treeningperiood ja selle nädala kolmandas treeningtsüklis proovige joosta 30 minutit ilma vahepeal peatumata ja kõndimata.

Sale figuur, sportlik figuur, ilus keha

Ainult kaheksa nädalaga jõuate te täielikust algajast oma esimeste suurepäraste jooksmistulemusteni. See mitte üksnes ei pane teid ennast palju paremini tundma, teil on ka rohkem energiat ja kõik teie pingutused paistavad peagi välja teie kehal ja kaalul. Ärge unustage juua Treeningu ajal te ilmselt higistate palju ja seega kaotate väärtuslikku vedelikku.

Parim viis kaotatud vedeliku asendamiseks on juua harilikku vett.

Mis teile meeldib teha et teie keha oleks sale?????

teie keha sale Eksperdid soovitavad üldiselt, et te ei jooks liiga palju treeningu ajal, ja nagu te ilmselt üsna pea avastate, ei ole vedelikku täis kõht eriti hea jooksmise kaaslane. Pöörake erilist tähelepanu kuumadele päevadele; mõned lonksud vett treeningu ajal on suurepärane valik nendel päevadel.

Leidke kaaskannatajad Kõik on parem heas seltskonnas — ja see kehtib ka jooksmise kohta. Kui te tunnete, et teil on probleeme keskendumise ja otsustamisega, leidke inimesed, kes muudavad selle lihtsamaks, et oma regulaarsele jooksmisrutiinile truuks jääda.

Suurepärane idee on, et leida endale kaaslane, kes elab koos teiega, või vähemalt teie kõrval. See teeb teie jooksmise koha ja aja koordineerimise lihtsamaks. Kui seda võimalust ei ole, ei tähenda see veel teie jooksukarjääri lõppu. Kas te ei tea kedagi, kes liituks slimming retseptid teie jooksuseiklustel?

Külastage mõnda jooksufoorumit ja küsige, kas te võiksite kellegagi liituda, või ühinege juhendatava treeninggrupiga, et leida mõni uus kaaskannataja, või liituge jooksuklubiga.

teie keha sale

Positiivne atmosfäär, mille võib leida inimeste seltskonnas, kes armastavad joosta, inspireerib teid ja annab teile uue annuse energiat. Muutke oma toitumiskava Kui teie jooksmise esmane eesmärk on kaalukaotus, olete te kindlasti välja valinud õiget tüüpi treeningu. Kuid kui te lisate võrrandisse täiustatud toitumiskava, kaovad teie lisakilod palju kiiremini.

  • Hcg kaalulangus varisemine nadal 2
  • Läbige tee saledama figuurini joostes Läbige tee saledama figuurini joostes Muretsege õige varustus Te tegelikult ei vaja jooksmiseks palju — algajatele piisab kõrgekvaliteedilistest spordijalatsitest rohkem kui küll.

Olge ettevaatlik oma esimeste sammude plaanimisega jooksmismaailmas üheaegselt oma dieediga - seda võib olla teie keha jaoks liiga palju, nii et üsna tõenäoliselt te lihtsalt annate alla.

Dieetide asemel proovige parem mõnda lihtsat muutust oma söömisharjumustes. Jooge ainult vett ja magustamata teed; varuge alati söömise jaoks piisavalt aega ja keskenduge oma toidule.

Kavandatud spetsifikatsioonid Märkused : 1. Meie firma on teretulnud tilk laevandus - hulgi-ja lahtiselt. Kui teil on mingeid vajadusi, võtke ühendust meie klienditeenindusega, me vastame teile 12 tunni jooksul. Pärast seda saate, et ei saa, et, palun ärge jätke ühtegi negatiivset tagasisidet või avatud vaidlus, võtke meiega ühendust esimeses, me püüame oma parima, et lahendada probleem kõigi vahenditega.