Tervislikud suupisted mis poletavad rasva, Video: Suspense: Mortmain / Quiet Desperation / Smiley 2021, September

See tähendab, et tühjenenud glükogeenivarude ja madala hommikuse insuliinitaseme korral peab teie keha pöörduma muude energiaallikate, näiteks rasva poole. Kohe tuleb märkida, et puuduvad toidud, olgu need siis puu- või köögiviljad, mida saate lihtsalt lisada oma põhitoitumisse, et alustada nahaaluse või vistseraalse sisemise rasva põletamist. Tundub loogiline loobuda mis tahes kalorite allikast, kuid see on põhimõtteliselt vale. Paisutatud popkorni maht on suur, kuid sellel pole palju kaloreid. Söö rohkem kiudainerikkaid toite.

Kuid see ei tähenda, et peate nälga jääma. Mitte kunagi!

Vahelduv paast - mis see on

Kuid on väga oluline anda oma kehale piisavalt kaloreid ja toitaineid, et ta saaks enda eest hoolitseda. Ainuüksi TBH, greipfruudid ega kuumad paprikad ei aita teid kilo kaotada - kuid need on täis toitaineid, mis hoiavad teid täis ja toidavad teie kaalulangetamise teekonnal. Teie Instacarti tellimus ootab. Kuva galerii kakskümmendFotod Getty Images stPähklid ja pähklivõid 'Pähklites on tervislikke rasvu, kiudaineid ja valke, mis on suurepärane kombinatsioon, mis hoiab teid energiat tervislikud suupisted mis poletavad rasva rahulolu,' ütleb Cording.

Näiteks paljud terved mandlid annavad teile kalorit, seitse ja pool grammi valku, 18 grammi monoküllastumata ja polüküllastumata rasvu ning neli ja pool grammi kiudaineid. Cording lisab, et mõned pähklid näiteks kreeka pähklid uhkeldavad väikese annusega ALA-ga, oomegarasvhappega, mis võib aidata põletikku taltsutada. Mandlivõi 2 spl : cal, 18 g rasva, 6 g süsivesikuid, 1 g suhkrut, 0 mg naatriumi, tervislikud suupisted mis poletavad rasva g kiudaineid, 7 g valku Getty Images kaksstMunad Veel üks suurepärane valguallikas kuus grammi ja tervislikke rasvu viis grammi ütleb Cording, et munad aitavad teil olla rahul ja pingestatud, et saaksite säilitada lihaseid rasva põletamise ajal.

tervislikud suupisted mis poletavad rasva

Teate, et üks suur muna annab teile 70 kalorit. Tegelikult soovitab Cording valida 2 protsenti või täispiima. Sarnaselt piimaga on teie parim valik jätta madala rasvasisaldusega sordid vahele - minge hoopis rasvase kreeka jogurti või Skyrile.

Sisse üks tass mustikaid näiteks saate vähem kaloreid umbes 84 ja rohkem grammi täitekiudu 3,6 kui aastal üks suur banaan. Veelgi enam, värvilised vaarikad, mustikad ja murakad on kõik koormatud põletikuvastaste antioksüdantidega, mis aitavad teie immuunsüsteemi toetada. Vaarikad 1 tass : 64 cal, 1,48 g rasva, 14,69 g süsivesikuid, 5,44 g suhkrut, 1 mg naatriumi, 8 g kiudaineid, 1,48 g valku Klenbuterooli keha rasva kadu 1 tass : 84 kalorit, 0,49 g rasva, 21,45 g süsivesikuid, 14,74 g suhkrut, 1 mg naatriumi, 3,6 g kiudaineid, 1,10 g valku Murakad 1 tass : ,94 kalorit, 0,71 g rasva, 13,84 g süsivesikuid, 7,03 g suhkrut, 1 mg naatriumi, 7,6 g kiudaineid, 2 g valku Getty Images stOliiviõli Kõik toiduõlid välja arvatud Kookosõli on täiskõhutunde monoküllastumata rasvade sisaldusega umbes 14 grammi supilusikatäie kohta, et soodustada täiskõhutunnet ja hoida teid mõttetult suupistamast.

Kuid oliiviõli on Cordingi kõige lemmikum variant. Ta soovitab seda põhimõtteliselt igasuguseks toiduvalmistamiseks, välja arvatud praadimiseks, kuna see suitsetab teie kööki.

20 parimat rasva põletavat toitu läbi aegade

Need on ka suurepärane kaaliumiallikas, mis aitab vähendada veepeetust ja puhitust - see tasuta lobus kaalulangus diagramm alati tervitatav efekt, kui proovite rasva põletada. Kuna need on kalorsuses tihedad, on ametlik soovitatav portsjon kolmandik avokaadost, kuigi Cording ütleb, et pool keskmisest puuviljast on täiesti korras.

Aeg mõneks avo röstsaiuks!

  1. Vahelduv paastumine ja lihaste hüpertroofia - näpunäited ja ettevaatusabinõud - Dieet -
  2. Kas olete kunagi proovinud aeroobikat tühja kõhuga?

Üks nelja untsi serveeritud keedetud looduslik lõhe on umbes 29 grammi valku vaid kalori jaoks. Lõhe sisaldab ka umbes üheksa grammi rasva, peamiselt südametervislikest oomega-3 rasvhapetest, mis uuringud näitavad, et võib toetavad tõhusat rasvapõletust ja vähendavad põletikku, ütleb Cording.

Lõhe christie kaalulangus untsi : kalorit, 9,21 g rasva, 0 g süsivesikuid, 63 mg naatriumi, 0 g kiudaineid, 28,83 g valku Tuun 4 oz : kalorit, 7,12 g rasva, 0 g süsivesikuid, 57 mg naatriumi, 0 g kiudaineid, 33,9 g valku M ackerel tervislikud suupisted mis poletavad rasva oz : kalorit, 20,18 g rasva, 0 g süsivesikuid, 94 mg naatriumi, 0 g kiudaineid, 27,03 g valku Getty Images stGreip 'Greip on väga madala kalorsusega toit, nii et inimesed tunnevad, et saavad selle ühe suupistena täita,' ütleb Cording.

Samuti on selles palju antioksüdante, sealhulgas C-vitamiini ja beetakaroteeni, et toetada immuunsüsteemi tervislikku toimimist.

tervislikud suupisted mis poletavad rasva

Lisaks on sellel puuvilja kohta kolm grammi kiudaineid. Greibi kohta: 74 kalorit, 0,25 g rasva, 18,45 g süsivesikuid, 0 mg naatriumi, 2,7 g kiudaineid, 1,35 g valku ATU pildidGetty Images stRoheline tee Kuigi te ei saa lihtsalt rüübata roheline tee ja oodake, et kilod kukuvad, tegelikult on üsna vähe uuringuid näidates, et see eliksiir võib aidata teie kehal rasva põletada.

tervislikud suupisted mis poletavad rasva

Kuid jätke toidulisandid ja ekstraktid vahele, mis Cordingi sõnul võib teie maksa kahjustada. Hankige oma lahendus hoopis pruulitud tassist. Portsjoni kohta: 0 kalorit, 0 g rasva, 0 g süsivesikuid, 0 g suhkrut, 0 mg naatriumi, 0 g kiudaineid, 0 g valku Getty Images üksteiststTšillipipar ja cayenne Kapsaitsiin, ühend, mis muudab tšillipipra kuumaks, võib kergelt suurendada ainevahetust, uuringud saateid, mis on muidugi teretulnud, kui proovite rasva põletada.

Lisaks leiab ta, et paljud tema kliendid leiavad, et Cayenne'i pulbri või täispipraga toidule kuumuse lisamine aitab neil tunda end rahulolevamana ja vähem üle süüa. Nii et teie roheline salat aitab teil treeningut maksimeerida, ehitades lihaseid samal ajal, kui põletate rasva, ütleb Cording.

Inimesed lõikavad süsivesikuid sageli kaalulanguse eesmärgil, kuid söövad regulaarselt komplekssed süsivesikud kaer, tatar, pruun riis aitab tegelikult ainevahetust.

tervislikud suupisted mis poletavad rasva

See lisavalk aitab teil oma eesmärke säilitada, kuna see on lihasmassi säilitamisel ülioluline ja rasvade kadu kaloripuuduses. Nii lahustuvate kui ka lahustumatute kiudude tohutu annus kokku seitse grammi aitab vältida veresuhkru kasvu aeglasema ja stabiilsema energiapõletuse korral. Ja kuna lihas põletab rohkem kaloreid kui rasv, aitab see toetada tõhusat ainevahetust. Kui tõstate regulaarselt raskusi, soovitab ta lisada treeningujärgseks eineks raputitele või kaerahelbedele kühvel vadakut või muid valgulisandeid, nagu hernes, muna, soja või kaseiinet saaksite kõige rohkem pauku.

Tervislikud suupisted toovad hea enesetunde | Toitu tervislikult

Või kui tunnete end eriti loominguliselt, siis pühkige omaenda proteiinipuru või energiabatoonid kodus üles. Kühvli kohta: 30 kali, 0 g rasva, 0 g süsivesikuid, 13 mg naatriumi, 0 g kiudaineid, 7,5 g valku Westend61Getty Images stKaneel ja kardemon Teatud vürtsid, nagu kaneel ja kardemon, 'on näidanud, et need stabiliseerivad veresuhkru taset, parandavad insuliinitundlikkust ja vähendavad kõhurasva kogunemist,' ütleb Kelli McGrane, R.

Seda kaotama! Lisaks annavad vürtsid, näiteks kaneel ja kardemon, roogile natukese magusust ilma suhkrut lisamata - see võib aidata tervislikud suupisted mis poletavad rasva end veelgi rahuldavamalt tunda.

tervislikud suupisted mis poletavad rasva