Ejecicios rasva poletamine

Oluline on märkida, et kui tahame, et keha näeks välja toonuses, peame ühendama aeroobse töö või jõuharjutused, nagu allpool näidatud. Selle jaoks tee harjutusi järjest, igaüks kordust. Nende liigutused ja asendid võivad olla väga heaks viisiks selles piirkonnas töötada, samal ajal lõõgastudes ja alandades stressitaset. Puhka 2 minutit ja korda rutiini veel 2 korda, kokku 3 komplekti. Sport Kõhu ja vöökoht on kaks kriitilist kehaosa.

Kõhu kaotamiseks mõeldud harjutused peaksid olema nii tugevuse kui ka kardiovaskulaarse tüübiga.

  • Avastage parimad harjutused kõhu kaotamiseks | Stiilsed mehed
  • Ionithermie salendav ravi
  • Parim toitumisbaar kahjumi kaalu
  • Keto kaalulangus sooki prep

Ideaalis peaksite mõlemad treeningud ühte seanssi ühendama. Järgnevad on mõlema stiili harjutused, mis aitavad teil luua täieliku kõhu lamendamise treeningu.

Treeningute ejecicios rasva poletamine sõltub neist kõigist. Kui teil pole palju aega, kaalulangus 14 stone 10 kivi kaks korda nädalas treenimine parem kui mitte midagi, kuid mõte on olla võimalikult püsiv, unustamata aeg-ajalt pausi teha.

Jõutreening Push-up on klassika, mida tasub alati treeningusse kaasata. Ehkki need aitavad kõhupiirkonda veidi tööd teha, on panus kõhupiirkonna kaotus surumistest sõltub peamiselt keha kaotatud kalorite arvust selle harjutuse sooritamisel.

Veel üks hämmastav harjutus aktiveerida ainevahetust töötades keha peamised lihased on kükid. Pidage meeles, et tõhususe tagamiseks on oluline need õigesti läbi viia.

Kõhulihased kuni kõhu ja vöökohani

Selleks seisa jalad lahus, umbes õlgadega ühel joonel. Tavaliselt naasete algasendisse, kui reied on põrandaga paralleelsed. Siiski saate igale kükile printida maksimaalse intensiivsuse, vähendades nii palju kui võimalik. Plangu lisamist jõutreeningusse peetakse ka kõhu rasvapõletuse soodustamiseks.

Plank: ideaalne kõhu ja talje jaoks

Kõhu kaotamiseks mõeldud harjutusi saab suunata igale kehaosale. See keskendub nn tuumale. Tehke laiendatud kätega plank ja hoidke seda 20 sekundit.

Veenduge, et teie keha moodustaks sirge joone ja ennekõike tõmbaksite oma kõhu kogu treeningu vältel hästi kokku, et suurendada selle tõhusust.

Oma kehakaaluga töötamise eeliseks on see, et kuna varustus pole vajalik ejecicios rasva poletamine arvatud mõnel juhul mattsaate treenida igal ajal ja igas kohas.

3 ejercicios clave - Recuperacion Ligamento Cruzado Anterior

Mis ei tähenda, et nad ei saaks olla kui võimalik, lisage treeningule mõned raskustega harjutusednäiteks bicepsi lokid või kangikükid. Ehkki neil on oma erinevused, aitavad mõlemad võimalused kehakaal ja kaal suurendada vastupidavust ja jõudu ning põletada rasva, mis see on.

Müüt istmelaua tegemisest Pikka aega arvati, et kõhulihased võivad ise kõhtu kaotada. Nüüd on need teadaolevalt kasulikud piirkonna määratlemiseks ja ejecicios rasva poletamine, kuid neist ei piisa keha keskel kogunenud rasvade vabanemisel. Need on vaja kaasata ulatuslikumale koolitusele, mis mõjutab kõiki kehaosi ja mitte ainult ühte.

Teisisõnu, kui teil on lame kõht, võivad nad aidata teil seda kujundada, kuid kui mitte, ejecicios rasva poletamine mõtlema laiemalt. Kardiotreening Jooksmine, ujumine ja jalgrattasõit on kõige populaarsemad kardiotreeningud. Ja need on ka ühed parimad harjutused kõhu kaotamiseks ja rasvade põletamiseks üldiselt. Lihtsalt maal või linnas jalutamine pakub erakordseid tulemusi ka kehas ladestunud liigse rasva, sealhulgas kõhurasva põletamisel.

Harjutused kodus kõhu ja talje kaotamiseks

Kuid see peab olema hoogsas tempos. Kui olete jõusaalis, on teie liitlased jooksulindid, elliptilised masinad ja statsionaarsed jalgrattad. Kui soovite rasva kiiremini põletada, kaaluge intervalltreeningut mõõduka intensiivsusega venitusi kõrge intensiivsusega venitustega. Samuti on võimalik teha mõnda kardiot ilma kodust lahkumata.

Selles mõttes on burpeed suurepärane idee. Ja nad on üsna nõudlikud, seda rohkem kordusi tehakse ilma puhketa, mistõttu nad on isegi kõige vastupidavama rasva põletamisel väga tõhusad. See on harjutus kaks ühes. Kõigepealt sooritad maas tõukamise ja kulmineerud võimsa hüppega. Artikli sisu järgib meie põhimõtteid toimetuse eetika.

Veast teatamiseks klõpsake nuppu siin. Täielik tee artiklini: Stiilsed mehed » Sobib » Harjutused kõhu kaotamiseks Võite olla huvitatud.

  • 5 harjutust keha toonimiseks 20 minutiga - Psyhology
  • Slimming soob kala pirukas
  • Yin yang guide kaalulangus
  • Kaalulangus parast abilify peatamist