Puramiidi treening rasva kadu

See vabastab endorfiine, muutes teid ülejäänud päevaks heaks. Hoides jalgu selles asendis, sirutage oma jalgu. Harjutused: 1. Tulge alla, nii et teie tagumine põlv lihtsalt suudleb maad. Ringi püramiidi treening Soojendama Rida meetri kohta.

Mai 26, Minutit, Et Lugeda: 13 Kas olete huvitatud oma vasikate ja hamstriklotside väljamõtlemisest selle seksika ja sportliku väljanägemise nimel? Meie samm-sammulise juhendi abil saate teada, kuidas kõhnad jalad kiiresti kätte saada.

luci kaalulangus rasva poleti saada ripitud

Kas soovite sellel suvel miniseeliku täiuslikke reied, tagumikku ja puramiidi treening rasva kadu Loe edasi. Enam kui tõenäoline, et olete nende eesmärkide nimel juba mõnda aega töötanud - tõenäoliselt vähem täheliste tulemustega.

Kui teie püüdlus kuumade, kõhnate jalgade vastu on andnud ainult leigeid tulemusi, on aeg seda kiirendada sihipärase vastupanu programmiga, mis on ühendatud intensiivsete kardioseanssidega, et anda teile lõpuks see kuum alakeha. Kõhnade jalgade saamiseks toimige järgmiselt.

Ringi püramiidi treening

Allikas Põhiline on jõutreening. See lihtne tõde tähistab erinevust madalama keha edukuse ja ebaõnnestumise vahel. Naisena võib teil tekkida vastumeelsus jõutreeningu idee suhtes, mis põhineb alateadlikul hirmul, et muutute kuidagi mahukaks ja ebaproportsionaalseks.

Mida varem sellest kiviaja mõistest üle saada, seda parem. Tõde on see, et lihtsalt ei kuluta lihastes koormuse arendamiseks piisavalt keha läbi testosterooni. Mida teeb jõutreening teie jalgadele? Miks mitte klõpsata üle Youtube'is ja heita pilgu mõnele figuuribikiiniga konkurendile, et seda teada saada. See, mida näete, oleks pidanud olema valmis tõsist rauda korjama - naisi, kellel jalad lähevad kilomeetrite kaugusele, jättes mehed unele.

Atleetvõimlemine

Kaalutreening koos puhta söömise ja valgu lisanditega ehitab ja kujundab lihaseid. Ja mida rohkem on teie kehal lihaseid, seda vähem rasva teil on. Selle põhjuseks on asjaolu, et iga kilo lihase ülalpidamiseks kulub viis korda rohkem energiat kui kilo rasva. Järelikult põletate päeva iga minutiga rohkem kaloreid.

2 paeva jooksul top 50 rasva poletavad toidud

Kaalutreeningu põhivahendid Enne kui uurime teie kõhnate jalgade treeningprogrammi eripärasid, vaatame lähemalt mõnda põhilist treenimisjuhendit. Maht: Kui palju tööd peaksite trenni ajal tegema? See on seotud korduste ja komplektide arvuga, mida peaksite tegema. Ideaalse puramiidi treening rasva kadu treenimise efekti saavutamiseks võiksite teha 8—12 kordust ühe komplekti kohta.

Kõhnade jalgade harjutused

Treeningu kohta peaksite tegema 3 komplekti. Intensiivsus: Kui raske on teie kaal, mida kavatsete kasutada? Veel üks viis ideaalse raskuse välja töötamiseks on see, et see peaks võimaldama teil teha 8—12 kordust. Alustage kaalust, millega saate teha 8 kordust. Tugevamaks saades saate kordusprotsesse lisada.

8 viga, mida lihasmassi kasvatamisel tehakse

Kui saate teha 12 kordust, on aeg pisut suurendada raskust ja vähendada korduste arvu 8-ni. Puhka: Kui kaua puhkad komplektide vahel? Ideaalne puhkeaeg intensiivsuse säilitamiseks, võimaldades samal ajal puramiidi treening rasva kadu taastumist, on 60 sekundit. Tempo: Kui kiiresti või aeglaselt peaksite treeningut puramiidi treening rasva kadu Mida aeg edasi, kui lihaseid koormate, seda parem. Pinge all oleva aja suurendamiseks võime oma kordusi aeglustada.

Ideaalne tempo on See tähendab, et liikumise kontsentriline osa raskuse tõstmine on umbes 3 sekundit ja liikumise ekstsentriline osa raskuse langetamine on umbes 3 sekundit. Sagedus: Mitu korda nädalas peaksite trenni tegema? Parim viis keha vastuse esilekutsumiseks on treenida igat kehaosa kaks korda nädalas.

Iga treeningu vahel peaksite olema 3 päeva puhata. Esmaspäev ja neljapäev sobivad enamiku inimeste jaoks hästi. Kõhnade jalgade harjutused Puramiidi treening rasva kadu kuumade jalgade kujundamiseks ei pea te spordisaaliga liituma, vaid peate oma programmi lisama ka vastupidavustreeningu. Alustad oma kehakaalust, kuid tugevamaks saades tahad lisada vastupidavust nii kangi, hantli kui ka masina kaaluplaatide kujul.

Teete oma vastupanu kaks korda nädalas järgmiselt. Alustage 5-minutilise soojendusega, mis paneb jalad liikuma. Hüppamine, jooksulindil jooksmine või jalgrattasõit on kõik head võimalused. Samuti peaksite iga treeningut alustama soojenduskomplektiga, millel pole vastupanu. Harjutused: 1. Kükid Asetage end riba alla ja tõstke see riiulilt maha. Astuge tagasi ja seisake jalgadega veidi laiemalt kui õla laiuselt ja suunaga veidi väljapoole.

Hoidke selg sirge, rindkere tõuge välja ja pea üles.

  1. 8 viga, mida lihasmassi kasvatamisel tehakse - Paljas Porgand
  2. Kiire kaalulangus polutsustiliste munasarjadega
  3. Rasva kaotuse püramiid - Atleetvõimlemine

Nüüd pingutage kõhu seina, painutage põlvi ja langetage keha, kuni reied on põrandaga paralleelsed. Ärge lubage tagumikul kükitades tagasi minna. Pigem proovige minna otse üles ja alla nagu kolb.

Põlvede liigse koormuse vältimiseks ärge minge enam alla. Kükitades hoia pead püsti ja selg veidi kumerdunud. Alumises kükitavas asendis peaksid teie jalad olema põranda suhtes peaaegu vertikaalselt. Naastes algasendisse, suruge oma kontsad läbi. Lunges Haarake paar hantleid ja hoidke neid käe pikkusest kõrval. Teie jalad peaksid olema õla laiusega üksteisest.

Säilitage kogu aeg neutraalne selg. Nüüd astuge parema jalaga suur samm edasi, nii et teil oleks selles jalas kraadine kurv. Tulge alla, puramiidi treening rasva kadu et teie tagumine põlv lihtsalt suudleb maad. Tagasi tulemiseks lükake esiosa varvas maha.

Korduste lõpuleviimisel vaheldumisi jalad. Jala pikendused Jalalaiend on raskusele vastupidav masin, mis võimaldab teil spetsiaalselt töötada nelipealihasega puramiidi treening rasva kadu lihaseid, mis moodustavad reied. See koosneb istmest, mis võimaldab teil libistada oma jalgu padja alla, mis on ühendatud raskusega virnaga.

Käepidemed on tavaliselt ette nähtud selleks, et saaksite liikumise ajal kinni hoida.

Kuidas kiirendada ja ei taha surra Õige, kui sa oled harjunud "no-carb" -sele maailmale, kaasneb kaalulanguse trend veelgi raskem kui leiba minek: toitlustamine. Katkendlik tühja kõhuga vaheaegade vahelejätmine ja söömine on viimane dieedi hullus, et hoogustada popkultuuri.

Selle masina ilu seisneb selles, et see võimaldab eraldada mitte ainult reied, vaid ka konkreetsed reite osad. Kujutage ette, et võtate probleemsetesse piirkondadesse puhkerea - see on see, mida see liikumine teie jaoks teha võib! Reie välimise osa sihtimiseks istuge jalgade pikendamise masinal, toetudes selga nii, et tagumik oleks istme otsa lähedal. Suunake oma varbad ja sirutage jalad aeglaselt, kuni need on sirged. Tõstmise ajal rakendage kerget survet, justkui prooviksite jalgu eraldada.

Ärge unustage hoida kogu varba ajal varbad teravatipulised. See teravate varvaste ja kerge väljapoole suunatud rõhu kombinatsioon muudab rõhu teie välimistele nelikutele.

Kuidas saada kõhnaid jalgu: täiuslike jalgade harjutused ja treenimine

Hoidke sekundit ülemises asendis ja laske seejärel aeglaselt algasendisse, säilitades raskuse kogu liikumise ajal. Reie siseküljele suunamiseks kummarduge masinal istudes ette.

Teie tagumik on nüüd otse istme aluses tagasi. Tõmmake oma kuidas poletada keha liigset rasva tagasi ja rullige pahkluud veidi sisse. Hoides jalgu selles ruby tlc kaalulangus, sirutage oma jalgu. Kui raskus tõuseb, toetuge liigutusele ettepoole, tundes jalgade sisemist pinget.

Jalade lokid Jala lokkimine on masin, mis on suunatud haamrihmade ja libeduse poole. See koosneb pingist, millel lamate, jalgadega pahkluu all oleva padja all, mis on ühendatud raskusega virnaga. Selle suurepärase tagumikmoodustajaga optimaalse jõudluse saavutamiseks riputage jalad jalgade lokkimisriba alla.

Laske rinnal tasapinnal vastu pinki, kuid hoidke oma pead üles ja selg kergelt kaardus. Keerake latt üles nii kõrgele kui võimalik. Pingutage raskust tõstes oma tuharaid. Hoidke puusad kogu liikumise ajal maas. Enne raskuse tagasi algasendisse libistamist hoidke sekundit ülemises asendis.

Nagu ka jala pikenduse puramiidi treening rasva kadu, kontrollige laskumise ajal kogu aeg raskust. Seisev vasikas tõstab Vasika tõstmise masin koosneb paarist õlapatjadest, mis on ühendatud raskusega virnaga. Masinal on jalaplaat, millele varbad asetate. Asetage end õlapatjade alla ja asetage jalad jalaplaadile, jälgides, et sellel oleksid ainult varbad. Kaalulangus dm kätest, mis on asetatud õlgade külge, ja veenduge, et kogu liikumise ajal oleksite seljaga neutraalses asendis.

Põlvi painutamata ja hoides keha tasapinnal ärge laske tagumikul tahapoole libisedatõuske oma varbad üles täielikult venitatud asendisse.

meeste keha salendav tank tops korge raua kaalulangus

Hoidke seda positsiooni 2 sekundit enne, kui langetate täielikult vasika asendisse. Veenduge, et olete täielikult venitatud ja põlved jäävad kogu aeg lukku. Selle harjutuse tõhususe võtmeks topiramaat 25 mg ja kaalulangus laskumise aeglus.

Alla tulemiseks peaksite võtma kaks korda rohkem aega, kui üles tulete. Kõhnade jalgade treening Soojendus: 5 minutit kardio Allikas Märge:Teie takistusharjutused hõlmavad püramiidi rep süsteemi.