Rasva kadu kookospiima

Kvaliteetne mandlipiim pakub tervetele mandlitele samasuguseid eeliseid kuid mitte kõiki. See tähendab, et loomulikult on võimalik tarbida mis tahes toitu või jooki, isegi tervislikke. Avatud pakendis säilib kookospiim külmikus kuni 3 päeva. See on paradoksaalne hetk.

rasva kadu kookospiima

See muudab kookoskoore suurepäraseks valikuks suppide või roogade paksendamiseks väiksema kogusega, kui vajaksite kookospiimast, tehes piimavaba köögivilja, mis ei maitse liiga kookospähkli kujul. Kookoskoort kasutatakse ka vahukookoskreemi valmistamiseks.

rasva kadu kookospiima

Kookospiima kasutamine ei toimi. Kui teil on ainult kookospiima purk, kasutage ainult ülemist tahket osa ehk kookoskoort. Kookosvee, piima ja koore kokkuvõte Kookospähklite asemel pähkliks minemiseks on palju põhjuseid - veest piimast kreemini.

Nüüd, kui oleme võrrelnud kookosvett kookospiimaga, olete valmis kasutama igaühe unikaalset kasu. Proovige pärast järgmist joogatundi kookosveega rüübata, kohevaks ja rahuldavaks magustoiduks vahustada kookoskoort või lisada MCT-de annuse saamiseks oma kohvile kookospiim.

Veerand tassi oleks sobivam portsjon kui täis tass ja pakuks siis umbes sama kaloreid kui tass lehmapiima. Kelle jaoks on kookospiim kõige parem? Meeleheitlikult kaalust alla võtmiseks kasutavad sportlased krahhi valikul liigutamiseks krahhi- või moeröögatusi.

Kuigi krahhidieedid rasva kadu kookospiima järsud kalorilõikused panevad meid kaalust alla võtma, tekivad kaotused peamiselt veekaalust, lihasglükogeenist sportliku soorituse kütus ja lihasmassist, kuid tegelikult mitte palju rasvast.

rasva kadu kookospiima

Kaalu langetamiseks peate sisuliselt kulutama rohkem kaloreid kui tarbite. Näiteks tarbisite kalorit, kuid teie ainevahetuse puhkeolek lihtsalt elus olles põletatud kalorite arv on Pärast rasket tõstetreeningut jooksisite 15 komplekti kohalisi sprinte.

Oletame, et rasva kadu kookospiima põletasid sellest treeningust kalorit. Viimane märkus: kui ostate konserveeritud kookospiima, siis vältige konserve, mis on valmistatud kemikaaliga nimega BPA. BPA-d leidub mõnes alumiiniumpurgis ja see võib toitudele leostudes põhjustada eriti terviseprobleeme eriti kõrge happe- või rasvasisaldusega toidud, näiteks kookospiim.

Ehkki FDA peab seda endiselt ohutuks, ei nõustu paljud toitumise eksperdid teatud uuringute tõttu, mis seostavad seda käitumisprobleemide ja muude terviseprobleemidega.

Kuidas kookospiima valmistada Paljud inimesed leiavad, et konserveeritud või pakitud kookospiima ei saa võrrelda omatehtud kookospiimaga.

Õnneks saate värskete noorte kookospähklite ostmisega hõlpsalt kodus oma täisrasvasest kookospiimast valmistada. See tagab ka selle, et teie kookospiimas pole kunstlikke koostisosi ega säilitusaineid. Kas toores kookospähkel sobib teile hästi?

rasva kadu kookospiima

Looda sa. Otsige tervislike toidukaupade kaupluste jahutatud jaos värsket, küpset kookospähklit või proovige kasutada kookosliha, mis on koorest juba eemaldatud.

Fresh articles

Lihtsalt veenduge, et leiate kookospähkleid või kookoseliha, mis on endiselt värsked. Samuti kontrollige, kas see on vaakumiga suletud või avatud viimase kolme kuni viie päeva jooksul. Mida värskem on kookospähkel, seda kauem kookospiim püsib. Siin on ülevaade kookospiima valmistamisest: Kõigepealt otsige värskeid kookospähkleid ja laske neid korralikult raputada, veendudes, et te kuuleksite ja tunneksite, kuidas sees liigub mingi vedelik.

See ütleb, et nad on värsked. Kookospähkli lahtiühendamiseks vajate tugevat otsikut, kuid võite kasutada ka kodus olevat tugevat nuga või haamerit.

Kookospiima kalorid

Pange kookospähkli peal olev otsik kinni, kuni kuulete mõra. Seejärel kurna kookosvesi välja ning säilita seda smuutide ja muude värskendavate jookide jaoks. Eemaldage viljaliha, lõigates selle lõikamisnoa abil välja, või jätkake kookospähkli tagaosa löömist, kuni liha kukub koore alt ära. Loputage kookoseliha hästi ja tükeldage see väikesteks tükkideks. Seejärel lisage oma kookosliha segistisse või köögikombaini koos umbes kahe tassi veega.

rasva kadu kookospiima

Pigistage kookospähkel hästi kätega, et kookospiim võimalikult palju välja kurnaks. See selleks! Pidage meeles, et pärast kookospiima valmistamist saate allesjäänud kookoslihast hoida omatehtud kookosjahu, kookoskoorijaid, teha kuivatatud kookoshelbeid või lisada smuutidele.

rasva kadu kookospiima

Kookospiima retseptid Nüüd, kui teate kõike kookospiima eelistest ja sellest, kuidas kodus kookospiima valmistada, räägime sellest, kuidas saate kookospiima retseptides kasutada. Siin on mõned üllatavad asjad, mida saate kookospiimaga teha: Lisage kookospiima omlettidele, et anda kreemjasus ilma piima ega juustu vajamata.

Vürtsika satay-kastme saamiseks ühendage kookospiim pähklitega.

Kookospiima toitumine: kas kasulik veganpiim või rasvapüüdur?

Vahusta kookospiim omatehtud kookosvahukoore või kookosjäätisega. Proovige neid kookospiima kohvi-kreemi retsepti või kookos- ja laimiretseptiga külmutatud marjade retsepte. Õige toitumise põhimõtete edasine järgimine koos kehalise aktiivsusega võimaldab teil säilitada ja kindlustada saadud tulemust.

Selliste dieetide peamine eelis on rangete piirangute puudumine. Järeldus Hoolimata asjaolust, et toode sisaldab rasvu, tekitavad need kiiresti täiskõhutunde ja on energiaallikad. Mõni kookosega dieet on selle toote suure toitainesisalduse tõttu väga kasulik. Kuid enne rangete kookosdieetide järgimise üle otsustamist on soovitatav konsulteerida spetsialistiga.

Kookospähkli kaalulangus, kookospähkli tervisele kasulik Salendav kookos Kas kookospähkel aitab kaalulangetamisel tõesti kaasa? Paljud inimesed keskenduvad ainult kalorite kontrolli all hoidmisele ja süsivesikute kontrollimisele, unustamata rohkem "peenhäälestatud" seadeid, näiteks tervislike rasvade kasutamist kehakaalu langetamiseks.

Kuid neil on toitumises oluline roll, hoolimata sellest, et neid ei ladestata kunagi külgedele ja kõhule. Kookospähkel kaalulangetamiseks on äärmiselt huvitav toode.

See on huvitav ainulaadse lauriinhappe allikana, see tähendab just sellised "head" rasvad. Hüvasti madala rasvasisaldusega dieedid! Teadusringkondades valitseb üksmeel madala rasvasisaldusega dieedi osas. Tänapäeval on üldtunnustatud, et madala rasvasisalduse kadu on ebaõnnestunud.

Kas kookospähkli abil on võimalik kaalust alla võtta

Igal juhul on enamiku inimeste jaoks vastuvõetamatu: inimese keha vajab tervise püsimiseks head tervislike rasvade komplekti. Paljude kaalulangusdieetide ebaõnnestumine on see, et need jätavad inimese ilma pikaajalistest kütuseallikatest ja osutuvad lubamatult suureks ellujäämistestiks. Lisaks ei avalda tervislikud rasvad vere glükoosisisaldust vähe või üldse mitte.

See on oluline: kui meie keha kogeb suhkru järske kõikumisi, on meil sageli soov suupisteid teha - palju sagedamini, kui dieet ette näeb. Kui glükoositase langeb, haarame instinktiivselt šokolaadist, kreekeritest, rasva kadu kookospiima, küpsistest ja muudest süsivesikutest, mis tagastavad meie energia kiiresti.

Ja see ei aita kuidagi kaasa meie edule. Kuid kuidas saab kookospähkel meid aidata??