Rasva kadu kulturist

Ramirez: Nii paljudele inimestele jääb mulje, et tulemuste saamiseks peate iga päev tundides jõusaalis veetma. Mis juhtub fruktoosiga, on see, et lihastes ei ole fruktoosi glükogeeniks muutmiseks vaja ensüümi. Kui esialgu reageerib keha umbes kümne päeva jooksul hästi, kuna kaloreid on nii vähe ja keha stress on nii kõrge, tõuseb kortisooli tase kiiremini, peatab rasvakaotuse ja alustab lihaskoe kannibaliseerimist, et katta energiavajadus.

  1. Burn fat tehnoloogia
  2. Keto kulturismi võtmine Keto kulturismi täielik juhend Kui keto dieedil ja kulturistil on üks ühine joon, on mõlemad vajalik imetlusväärne distsipliin.

Kulturistid keskenduvad tavaliselt valgule, mis aitab lihaste kasvu ja taastumist parandada. Toidurasv on aga ka spordi maksimaalseks sooritamiseks hädavajalik.

Kulturismi eesmärkide mõistmine

Mitte ükski rasv ei too kaasa positiivseid tervisliku seisundi ja füüsise muutusi. Kulturismi eesmärkide saavutamiseks peate keskenduma õigetele rasvaliikidele ja -allikatele.

Tähtsus Teatud rasvatüübid võivad aidata kulturistil säilitada lihasmassi, eriti dieedi ajal. Irooniline, et piisav rasva tarbimine võib maksimeerida ka rasva kadu ja aitab teil kasvatada lihaseid.

rasva kadu kulturist

Teie dieedis sisalduv rasv toetab hormoonide tootmist, mis on lihaste ülesehitamise seisukohalt ülitähtis. Samuti aitab see teil omastada ja säilitada hädavajalikke vitamiine, nagu A, D, E ja K. Rasv on teie peamine energiaallikas.

Kaalulanguse ja rasva kaotuse vahe

Rasvakehast ilmajätmine julgustab ka seda lisarasva ladustama alati, kui tekib võimalus võimalikku nappust kompenseerida. Kulturistid otsivad lihaste näitamiseks lahja, mitte rasva kehaehitust. Teatud rasvatüübid võivad aidata kulturistil säilitada lihasmassi, eriti dieedi ajal. Polüküllastumata rasvad Polüküllastumata rasvu leidub taimeõlides, nagu mais, sojauba ja safloor.

Polüküllastumata rasvu, täpsemalt oomegarasvu, saate ka rasvastest kaladest, kreeka pähklitest ja rasva kadu kulturist.

rasva kadu kulturist

Oomega-3 rasvad on teatud tüüpi polüküllastumata rasvad, mis on südametervise ja aju arengu jaoks hädavajalikud. Omega-3 on kulturistide jaoks kriitilise tähtsusega, kuna need aitavad teil rasva põletada, mitte neid säilitada. Oomega-3 rasvad võivad aidata kaitsta ka teie liigeseid ja võidelda depressiooniga, mis on aeg-ajalt kõrvaltoime kulturismitreeningute ja dieediga seotud raskustest2.

rasva kadu kulturist

Polüküllastumata rasvu leidub taimeõlides, nagu mais, sojauba ja safloor. Monoküllastumata rasvad Oliiviõlis ja maapähklivõis on palju monoküllastumata rasvu.

Kuidas Keto kulturismi töötab

Keha töötleb monoküllastumata rasvu tõhusalt, muutes need kulturismidieedis oluliseks. Monoküllastumata rasvad, nagu kõik rasvad, on kaalulangus kohtumised minu piirkonnas kalorite allikas, mis võib aidata treeningu täitmise etapis. Küllastunud rasvade asendamine monoküllastumata rasvadega võib samuti parandada teie südame tervist, mis on hea nii kulturismisportlastele rasva kadu kulturist ka mittesportlastele.

Monoküllastumata rasvad aitavad hoida teid rahulolevana ja hoiavad ära veresuhkru tõusu ja languse, mis võib põhjustada ebaregulaarset energiataset ja isu lihtsate süsivesikute järele. Rasva kadu kulturist ja maapähklivõis on palju monoküllastumata rasvu.

Atleetvõimlemine

Vältitavad rasvad Küllastunud rasva kadu kulturist, mida leidub loomade lihas, võis ja rasvarasvaga piimasaadis, võib suurendada südamehaiguste tekkimise ohtu. Kõigile, sealhulgas kulturistidele, soovitab Ameerika Südameliit piirata tarbimist vähem kui 7 protsendiga päevasest kalorite kogusest.

I lost 15 pounds in 30 days by accepting and sticking to this challenge Easy to try

Transrasvad on keemiline rasv, mida leidub töödeldud suupistetes ja paljudes kaubanduslikult praetud toodetes. Need rasvad tõstavad teie halva kolesterooli taset ja vähendavad hea kolesterooli taset, muutes need kehvaks toidulisandiks kellegi toidule. Töötlemata, täistera- ja looduslikust toidust koosneva puhta kulturismi dieedi söömine aitab teil transrasvadest eemale hoida.

rasva kadu kulturist

Küllastunud rasv, mida leidub loomade lihas, võis ja rasvarasvaga piimasaadis, võib suurendada südamehaiguste tekkimise ohtu.