Rasva kadu valja naeb

Hinga sügavalt sisse, lastes kõhul välja tulla. Tõmmake põlved rinna lähedale, lastes palli kergelt ettepoole rulluda.

Madala kalorsusega dieedi järgimine aitab teil rasvast kiiresti vabaneda. Lisage oma igapäevases dieedis kindlasti köögiviljad, puuviljad, tervislikud rasvad ja valk. Ujumine - ujumine on geniaalne harjutus kogu keha toniseerimiseks. Kuna kasutate käsi tagasi, et vett tagasi lükata ja edasi liikuda, võib iga päev ringi tegemine aidata teil kaenlaalustest lahti saada.

Katkestatud suhkur - suhkur on peamine ülekaalutõusu põhjus. Seetõttu võtke rafineeritud suhkru, suhkrut sisaldavate toitude, jahu ja kõrge GI-ga toiduainetest kaks kuni kolm nädalat pausi, mis kipuvad vere glükoosisisaldust suurendama.

Kuni selle ajani kasutage kaenlaaluse kamuflaažimiseks järgmisi nippe. Kuidas peita kaenla rasva Kandke õiget rinnahoidjat - enamasti ei kanna naised õiget rinnahoidjat. Kujul, lõikel ja materjalil on kaenlaaluse rasva kadu valja naeb maskeerimisel oluline roll.

Analüüsid on lihtsad, kuid palju vähem täpsed kui muul viisil saadud.

poletage tagasi rasva armastuse kaepidemed

Ma ei soovita seda meetodit teile. Kasutage seda ainult siis, kui ligikaudsed väärtused on teie jaoks piisavad. Muud meetodid Keharasva mõõtmiseks kasutatakse palju muid meetodeid, näiteks keha kaaliumisisaldus, kogu keha elektrijuhtivus, isotoopide lahustumine, kreatiini eritumine uriiniga, üldkaltsium, üldlämmastik, kogu plasma kreatiniin, kompuutertomograafia, magnetresonantstomograafia.

Tomograafia, ultraheli, neutronite aktivatsioon analüüs ja kahekordne footoni neeldumismeetod. Kuigi mõned neist kõrgtehnoloogilistest meetoditest võivad olla laboris uskumatult täpsed ja kasulikud, pole ükski neist teie dieediprogrammis teie isiklikuks kasutamiseks peaaegu ideaalne.

Kuid kui soovite saada kõige täpsemaid kehakoostise näitajaid, siis sobib rasva kadu valja naeb "otsese mõõtmise" meetod; see tähendab rasvakihi füüsiline lahkamine. Tõsi, sel viisil oma keha rasva mõõtmiseks peate olema laip, nii et see meetod pole eriti praktiline. Mainin seda mitte selleks, et mängida mingit trikki, vaid rõhutada, et kõik keharasva testimise meetodid on vaid ligikaudsed hinnangud ja mitte "otsesed mõõtmised".

Kiibid sentimeetri kohta Keharasva testimise meetodi valimisel pöörake tähelepanu selle praktilisusele, rakendamise lihtsusele ja järjepidevate kordusmõõtmiste tagamisele. Protokoll: nahavoltide testimine. Nahavoltide testimine põhineb asjaolul, et suurem osa teie keha rasvast koguneb otse naha alla. Seda tüüpi keharasva nimetatakse nahaaluseks rasvaks.

Ülejäänud rasv paikneb elundite sisemine rasv ja lihaskoe lihasesisene rasv ümber. Mõõtes nahaaluse rasva kogust, mõnes kohas naha- ja rasvavolte "näpistades", saate rasva üldprotsendi kohta väga täpse hinnangu. Kvalifitseeritud testija saab mõõta keha rasva täpselt veealuse kaalumise lähedase täpsusega, mis on kuldstandard kehakoostise testimisel.

Kuidas kaenlaaukude rasvast lahti saada

Mis kõige tähtsam, nahavoltide testimine on äärmiselt praktiline. Seda tüüpi katsetamine viiakse läbi lihtsa, visaga sarnase instrumendiga, mida nimetatakse paksusemõõturiks. Paksusemõõturi lõuad kinnitavad naha ja rasva voldiku ning mõõdavad paksu voldi paksust millimeetrites. Turul on palju erinevaid paksusemõõturite marke. Kuid ma soovitan Myprotein Caliper Gage'i, sest see on üks väheseid odavaid plastist mudeleid, mis võivad saada üsna rasva kadu valja naeb tulemusi.

Skinfoldi testimisvalemid Paksusemõõtjad mõõdavad naha voldid mitmes kehapiirkonnas ja lisavad seejärel näidud. Seejärel sisestatakse kogus rasvaprotsendi tabelisse, mis kinnitatakse paksusemõõturile. Need tabelid on tuletatud matemaatilistest regressioonivõrranditest ja võimaldavad mõõtmised kiiresti teisendada millimeetriteks.

Ärge laske end väga üles riputada nahavoltide mõõtmise koha peal. Mõned inimesed on mures selle pärast, et suurem osa nende nähtavast rasvast on koondunud keha alaossa ja proovivad mõõta ülemise osa nahavolt. Keharasva valemid annavad teile ühe kuni nelja mõõdiku põhjal väga täpse hinnangu kogu keha rasva kohta, isegi kui need kõik võetakse teie ülakehast.

Kolmest kohast tehtud mõõtmistest piisab täpseks arvutuseks. Enamik uuringuid on näidanud, et rohkem kui nelja asukoha kasutamine ei suurenda täpsust märkimisväärselt, kuid vähem kui kolme asukoha kasutamine võib täpsust vähendada.

Kui täpne on nahavoldi testimine? Võrreldes selliste keerukate meetoditega nagu veealune kaalumine või magnetresonantstomograafia, võib nahavoltide testimine täpsuse huvides tunduda liiga lihtne. Tegelikult nõuab sellist tüüpi testimine lihtsalt palju harjutamist. Suurimad vead on vales kohas näpistamine või voltimise valesti võtmine näiteks horisontaalse voltimise tegemine siis, kui see peaks olema vertikaalne.

Nahavoldianalüüs võib olla sama täpne kui seda teostav inimene.

slimming body saun wrap kommentaare

Keha Opus autor Dan Duchain kirjutas kunagi: "Ma ei tea, miks paksusemõõtjad nii täpsed on. Ehkki võite leida võluvamaid valmistamisvõimalusi, võib uus pesunõel anda täpsema hinnangu kui ükski muu meetod kui lahutamine. Paksusemõõturite kasutamise ainus puudus on operaatori kvalifikatsiooni puudumine; aga praktika viib kõik täiuslikuks. Nahavoldikatse usaldusväärsus ja järjepidevus Kuna "nahavoldi" meetodi arvutamiseks on palju erinevaid paksusemõõtureid ja valemeid, on oluline, et mõõtmisi teeks sama inimene ja et nad kasutaksid iga kord sama paksusemõõturit ja sama valemit.

Täpsus pole nii oluline kui korduvate mõõtmiste usaldusväärsus ja järjepidevus. Isegi kõige osavama testimiskoolitaja puhul on nahavoltimise tehnika - ja enamik teisi sarnaseid tehnikaid - täpne vaid kolme kuni nelja protsendi ulatuses. Kõige olulisem on see, et antud juhul kasutatud meetod on usaldusväärne selles mõttes, et saate märkida oma arengu suundumuse ühest dimensioonist teise.

Tegelikult on see keharasvade testimise ainus eesmärk - mõõta edusamme. Keharasva ja lahja kehamassi MHT arvutamine Iseenesest pole teie keharasv muud kui arv - tegelikult ei tee see teile midagi muud, kui näidata, kui seda on vähe. Rasva kadu valja naeb teadmise tegelik väärtus seisneb selle kasutamises tööriista abil, et jälgida oma arengut kilogrammides rasva ja lihaseid.

Keharasvaprotsentide kasutamise järgmine samm on jagada oma kogukaal kilogrammidesse rasva ja lihasmassi.

suurimad rasvapoletusmeetodid

Seejärel saate tagada edasimineku protsentides kogu massist, keharasva kaalust, MHT-st ja keharasvast. Muidugi ei taha inimesed seda tavaliselt kuulda. Nad tahavad maagilist treeningut või pille, mis saaks töö tehtud minimaalse pingutuse ja pingutusega.

Kaalulangusprotsendi arvutamine

Vabanegem sellest mõttest üks kord ja kõik. Toitumine peab olema alati ennekõike. See ei tähenda, et peate söömisega keeruliseks minema. Parim viis on lihtne viis.

Selle saavutamiseks on kolm peamist sammu: 1 Vabanege halbadest süsivesikutest ja asendage need heade süsivesikutega - teate, millised head toidud välja näevad, ja teate, milline rämps välja näeb. Süsivesikute saamine peamiselt rohelistest, lehtköögiviljadest aitab toksiine ja rasva loputada. Kale, brokkoli, spinat ja spargel on kõik suurepärased valikud.

Jersey kalda rasva kadu

Pöörake selg valgetele küpsetistele, sõõrikutele, kookidele ja leivale. Suhkur on peamine varjatud alatu toit, mis kuhjub rasva ümber teie põhipiirkonna. Äärmiselt oluline on kontrollida supermarketis toodete silte.

kaalulangus valjakutse abikaasa naise

Paljud eeldavad tervislikke toite, näiteks supp, maitsestamiseks liiga palju suhkrut. Minge kõigepealt neile järele.

kuidas poletada rasva umber polvede umber

Köögiviljad, liha, kana, puuviljad ja pähklid peaksid olema teie valikuteks. Selle ühe koostisosa reegli järgimine aitab teil oma kontrolli alla selle inetu madalama keharasva üle. Peate samaaegselt dieedist eemaldama soodad ja puuviljamahlad. Need sisaldavad liiga palju suhkrut ja arvukalt teie kehale mürgiseid kemikaale. Lihtsalt karastusjookide väljalõikamisel on teil aastas võimalik kaotada kuni 25 kilo keharasva. Nutikas harjutus Allikas Alaselja rasva kaotamine ei toimu, kui keskendute lihtsalt alaselja harjutustele.

Seda teete siis, kui olete valmis seda tugevdama. Praegu peate oma energia põletama treenides nii palju kaloreid kui võimalik.

Ja see tähendab, et peate läbi viima suure intensiivsusega intervalltreeningu HIIT. Mis on kõrge intensiivsusega koolitus? See on lihtsalt sellise harjutuse sooritamine, mida saate lühikese aja jooksul teha absoluutse täieliku kalde korral sprindiosamillele järgneb veelgi lühem taastumisperiood.

Mis eemaldab keha rasva kadu kodus

Sprindiosa tuleks teha mitme kordusega, iga tsükli vahelise pideva taastumisperioodiga. HIIT-treeningu läbiviimiseks on oluline valida õige treening. Peate valima liikumise, mida tunnete end absoluutse maksimaalse intensiivsusega esinedes rasva kadu valja naeb. Jooksmine on hea võimalus, kuid võite valida ka tsükli sprindi, harjutuse, näiteks Burpeesi või jõuhüppe vt selle peatüki lõpus nende liikumiste kirjeldusi. Siin on näide sellest, kuidas HIIT koolitus võiks välja näha: 1 Hankige end avatud väljakule või jooksurajale, mis võimaldab teil 20 sekundit sirgjooneliselt joosta.

Peate jõudma absoluutsesse maksimumi kujutage ette, et teid jälitab Doberman! Teie väljakutse on siin suruda sama kõvasti nagu te esimest korda - ärge laske intensiivsusel langeda. Minge kõik 20 sekundi jooksul välja.

Jätkake kokku 6 sprinti. Seda tüüpi kardio on valgusaastate kaugusel sellest, mida näeksite oma kohalikus spordisaalis toimumas. See on intensiivne - kuid samas ka lühike. Tegelikult võtab äsja kirjeldatud treening kokku kuus minutit - ja see hõlmab ka 2-minutist soojendust. Teil on kogu oma kardio trennis enne, kui need võimlemisjänkud on kingapaelu sidunud.

Teine suurepärane asi HIIT-koolituse juures on see, et see on äärmiselt tõhus. See kallab teie tegemise ajal läbi tonni kaloreid.