Rasva poletamine kodu rutiinne. Kõhurasva põletamise harjutused

Uuringud on juba ammu kindlaks teinud, et rahutumad tüübid põletavad rohkem kaloreid. Reie ja kõhu töötamine sihipäraste harjutustega aitab siiski anda neile määratluse ja kuju. Eksperdid ütlevad, et jooksmine on rasvade kaotamiseks ja kaalu langetamiseks üldiselt parem. Alumise ajakirjanduse saate alla laadida järgmiselt: proovige jalgadega õhus joonistada numbreid, tähti või numbreid. Algajatele sobivad ujumine ja vilgas kõndimine. Endomorfidel on madal süsivesikutaluvus ja aeglane ainevahetus.

Lood Kas peaksite jooksma või kõndima, et rasva põletada ja kaalust alla võtta?

rasva poletamine kodu rutiinne kaalulangus zurich

Paljud inimesed väidavad, et kui soovite kõhurasva põletada, peaksite käima sagedastel jalutuskäikudel ja kui soovite üldiselt rasva põletada, peate jooksma. See võib olla omamoodi segane, millise harjutuse peaksite valima omaenda järgi kaalukaotus eesmärgid.

rasva poletamine kodu rutiinne jo pearsoni kaalulangus

Eksperdid ütlevad, et rasva poletamine kodu rutiinne on rasvade kaotamiseks ja kaalu langetamiseks üldiselt parem. Kuid kui te pole tavaline rasva poletamine kodu rutiinne, võib olla väga kasulik alustada jalutuskäikudest ja jõuda joosteni.

Täppide vähendamine

Jooksmine aitab rasva kiiremini kaotada, kuna see on kõrge intensiivsusega ja kulutab rohkem kaloreid. Ülejäänud meie jaoks peame jooksma või trenni tegema, et jääda saledaks ja trimmida.

rasva poletamine kodu rutiinne slim 180 kaalulanguse ulevaate

Suurema intensiivsusega kulutate rohkem üldkaloreid kui ka rasvast rohkem kaloreid. Mida kõrgem on teie pulss, seda suurem on ainevahetusvajadus ja seda rohkem energiat kulutate.

Samade tulemuste saamiseks peate kõndima umbes tund versus umbes 20—30 minutit. Eksperdid ütlevad, fat loss jimpness beauty berbahaya peaksite alustama kõndimisest ja liikuma rutiinini. See aitab vältida vigastusi.

2. Vastupanukoolitus on teie rasvapõletav sõber

Nagu alati, peaksite enne uue treeningukorra alustamist rääkima oma arstiga. Intervalltreening on põhimõtteliselt nii mõnegi minuti pingutamine kui võimalik, puhkamine ja kordamine.

Näitena võiks tuua sprintide jooksmise umbes ühe minuti jooksul, minut puhkamise ja seejärel mõne minuti jooksul aeglasemas tempos jooksmise ning korrata.

rasva poletamine kodu rutiinne ultraheli kaalulangus

See võib aidata ka mägede lisamist. Kolm päeva nädalas jooksmine on suurepärane võimalus kaalust alla võtta ja rasva põletada, riskimata vigastustega. Kui soovite ka lihaseid lisada, proovige jõutreeningu rutiini koos raskustega.

Arvustused

Võite töötada ka väiksematest kaaludest suuremateni. Kui eelistate ikkagi kõndimist, proovige minna iga päev jalutama, eriti kui istute sageli töö või lõõgastumise eesmärgil.

Pange kinni plaanist ja kindlasti näete tulemusi varsti. Kas eelistate jooksmist või kõndimist? Uuringud näitavad ka, et aiandus on suurepärane võimalus treenimiseks ja infarktiohu vähendamiseks!