Aju poletada rasva

Meelita elukaaslane trenni Uuringute järgi suudavad inimesed tunduvalt paremini eesmärkidest kinni pidada, kui käivad trennis koos armsamaga. Ära unusta jõusaali! Kui vares pole laululind, siis klimberda klaveril poolteist tundi koerapolkat. Seega on mõtet sellist protsessi ennetada.

aju poletada rasva

Energiat säilitatakse väikestes molekulipakkides, mida nimetatakse rasvhapeteks ja mida organism toidupuuduse tingimustes või näiteks kiskja eest põgenedes täiendava kütusena kasutamiseks vereringesse nõristab.

Taolistes olukordades kujutas rasva ladustamine endast inimestele tegelikult konkurentsieelist. Need, kes kaldusid rohkem rasva ladustama, suutsid kauem toiduta elus püsida ja neil oli rohkem lisaenergiat vaenulikes keskkondades toime tulemiseks.

aju poletada rasva

Millal olid aga sina viimati sunnitud röövlooma eest põgenema? Nüüdisajal, mil valitseb toidu üleküllus ja meie elutingimused on ohutud, on paljudel inimestel tekkinud liiga palju üleliigset rasvavaru. Et rasvavarud liiga suureks ei paisuks, järgi neid lihtsaid ja nutikaid nõkse, mille abil saad rohkem kaloreid põletada. Söö päevas kuus väikest einet Iga nelja kuni kuue tunni tagant põske pistetud amps aitab sul ainevahetust tõhusalt töös hoida. Kasuta õhtusöögiks väikest taldrikut Mida väiksem taldrik, seda vähem toitu sellele mahub.

Site wide poll

Lisaks tundub ports suurem. Osta koorega pähkleid Sa sööd poole vähem pähkleid, kui pead neid enne koorest välja sikutama.

Näri pärast sööki mündimaitselist suhkruta nätsu Mündi maitse saadab ajule signaali, et aeg on söömine lõpetada. Joo rohkem vett Vedelikupuudus võib panna su keha arvama, et ta on näljane. Loa saamiseks palume pöörduda: toimetus fitness.

Kasvõi sellepärast, et käsitleb ka muu organi tööd ja ei räägita ainult lihaskasvust.

Sarnased artiklid

Meditsiinivaldkonnas töötava inimesena pean küll nentima, et nii teoreetilises kui ka praktilises plaanis on kesknärvisüsteemis bogeensete amiinide mainitud norepinefriin, dopamiin, serotoniin nivoo tõstmine sellisel määral ainuüksi toitumise abil kahtlane ettevõtmine. Vähemasti tavameditsiini seisukohast. Tõsi, toimet saab täheldada siis kui mingil põhjusel on häiritud vajalike prekursorite tase kogu organismis sünteesihäired, geneetilised probleemid, teatud haigused.

Loomulikult tuleb see kõne alla ka kahhektilistel, ehk siis sügava kurnatuse seisundites aga see ei puutu siinjuures asjasse. Seega mingi alus sellel küll on aga ja aeg-ajalt vilksatab mõnes pool-populaarteaduslikus väljaandes ka selliseid väiteid aga rohkem mõjub selline meetod mujale organismi näiteks serot.

Tallink Maijooks. Ent mida see väljend tegelikult ikkagi tähendab? Emory ülikooli dotsent David Prologo kirjutab sellest protsessist pikemalt veebiajakirjas The Conversation. Normaalsete rasvarakkude peamine funktsioon on energia talletamine. Meie keha suurendab rasvarakkude hulka ja paisutab nende suurust, et kohaneda kaloririkkast menüüst johtuva üleliigse energiaga.

Nende monoamiinide taset kesknärvisüsteemis reguleerib vastav oksüdaas, mis tervel inimesel neid just parasjagu inaktiveerib, et tase ühtlane püsiks. Rohkelt neid manustades aktiveerub ka monoaiini oksüdaas, et tase alla tuua.

Logi sisse

Kui seda oksüdaasi kunstlikult pidurama hakata siis häirub tugevalt maksa detoksikatsioonivõime. Kesknärvisüsteemis aju poletada rasva nii katehhoolamiinide kui ka indoolamiininide tase rohkem sõltuv närvirakkude omavehelise suhtlemise eripärast erinevatel inimestel ja siin on kahjuks või siis õnneks väga suur osa sellel pärandil, mida me sündides ja varajases lapsepõlves saame ja kogeme. Jah, on teada, et nende amiinide prekursoreid on agajalt ka puhtalt sisse söödud lootes sellisel viisil oma kesknärvisüsteemi funkts.

Seevastu insuliin annab tulevase rasvavarude mõõtme kuna glükoositase tõuseb, kui sööme, "sõnas Tiganis.

Registreeru

Täiskasvanud inimeste rasva hoitakse tavaliselt rasva rasvade spetsiaalsetes rakkudes, rasvades. Nii põletad rohkem kaloreid kui üht ja sama vana trenni tehes. Kõige värskemad Liigume uudised otse sinu postkasti Rasv põletab rasvu Vastuoluline, kuid tõsi — rasvapõletuseks on rasvu vaja.

aju poletada rasva

Kui organism ei saa piisavalt rasvu, pole rasvapõletuseks ka piisavalt energiat, kirjutab American Journal of Clinical Nutrition. Toidust tulev rasv aitab lõhustada olemasolevat rasva, aktiviseerides PPAR-alfa-tuumaretseptoreid, millel on tähtis roll energiabilansi regulatsioonis.

Samal teemal

Kuidas põletada kcal? Kui soovid süüa ühe jäätise, mõtle, mida selle nimel tegema pead. Näiteks võid 20 minutit joosta.

Kui ei taha end higiseks ajada, võid ka 18 tundi järjest nätsu närida. Kui aga võtta igas tunnis uus näts, mis annab 10 kcal, ei võida sa sellega põhimõtteliselt midagi.

Võid ka huultele korda läiget määrida. Miks siis mitte juba need ahvatlevad huuled tööle panna ja kulutada kcal kaks tundi suudeldes?