Rasva poletamine lopmatu

Üldse on Eestis valik nii väike, et soovitan soojalt ketse välismaalt tellida. Liiga pikad treeningud viivad meid eesmärgist hoopis kaugemale. Rääkimata sellest, et kreem trimmib ja parandab nahka. Või näiteks tunned sõbrannal uut lõhna, uurid järele millega tegu ja juba järgmine päev on see meelest pühitud.

Sa võid treenida kõhulihaseid hommikust õhtuni ja ikka on kõht viimane, mis saledaks muutub.

See lõputu lahing tselluliidiga

Rasva ei saa põletada ühest konkreetsest kohast. Nahaalune rasvakiht väheneb ühtlaselt igalt poolt. Kehapiirkonnad, kus on rasva kõige rohkem ladestunud, saavad kahjuks kõige viimasena vormi. Kõige kindlam viis kõhtu trimmida on ühendada mõistlik treening tervisliku toitumisega.

Lihase rasva poletamine lopmatu puhul omab suurt rolli geneetika.

rasva poletamine lopmatu

Iga inimene on erinev. Ühe inimese lihased on pikemad, teisel lühemad.

Bonusway tootekollektsioonid

Seega, isegi kui Sa treeniksid rängalt viisteist aastat, ei tähenda see seda, et saad automaatselt suurepärased propotsioonis lihased, nagu need on rasva poletamine lopmatu fitnessajakirja modellidel. Küll saad sa aga neid rasvakihi alt väljapaistvamaks muuta, mille puhul on aga juba suur tähtsus toitumisel. Tehes ainult kestvustreeninguid, võid sa küll langetada kaalu, suurest õunataolisest kehakujust on jäänud alles ikka vaid õunakujuline keha, ainult väiksem. Treeni oma õlgu laiemaks, jättes sellega mulje kitsamast keskkohast.

Ole sa nii rasva poletamine lopmatu kui tahad- kehv lihastoonus võib sinust jätta sellegipoolest väga ebaterve mulje. Naiste keha ei tooda suurte lihaste kasvatamiseks vajalikul hulgal testosterooni.

Näpunäiteid rasva põletamise kohta

Seetõttu on naistel võimatu kasvatada suurt lihasmassi, vähemalt ilma steroidideta. Küll on lihastreening aga naisele ideaalne viis saada endale vormis ja ilus keha. Lihased ja rasv on kaks eri tüüpi kude ja pole võimalik, et üks muutub teiseks. Tihtipeale juhtub nii, et kui inimene loobub lihastreeningust, hakkab ta kaotama lihasmassi ja lisaks halvenevad ka toitumisharjumused.

rasva poletamine lopmatu

Halvad toitumisharjumused koos vähese liikuvuse loovad mulje, et lihased muutuvad rasvaks. Liiga pikad treeningud viivad meid eesmärgist hoopis kaugemale.

See pole raske mitte rasva poletamine lopmatu kehale, vaid kurnab ka mõistust.

Näpunäiteid rasva põletamise kohta

Teie treeningud peaksid andma täpse annuse ergutust, mida teie keha vajab, et vallanduks kohanemisreaktsioon. Oma kehast maksimumi pigistades jõuate lõpuks piirini, mida ületades hakkab keha teie vastu töötama. Treening on nagu säde, tõeline ime juhtub hiljem puhates.

Lihtsustatud kujul- treenides põhjustate lihaskoele mikrotrauma.

Siiri Iismaa - südame tööst (saatelõik).mov

Kui nii juhtub, reageerib keha sellele, mobiliseerides oma lihasttaastava jõu. Kujutlege lihaskiudu majana ja treeningut kerge maavärinana.

rasva poletamine lopmatu

Pärast seda, kui maavärin on majale kahju teinud, peab remondibrigaad kohale tulema ja selle korda seadma. Kujutlege, et ehitusbrigaad paneb maja kokku tagasi, nad on oma tööga peaaegu lõpuni jõudmas, kui tuleb uus maavärin. See tekitab majale veel suuremat kahju, nõrgendab seda, mitte ei tugevda.

Pidage meeles, et treeningute vahel Su keha taastab ennast, muutudes iga korraga tugevamaks ja sitkemaks.

Langeta kaalu meetodil, mis ka tegelikult toimib! » rasv

Paljud uuringud on näidanud, et jõutreening võib mitte ainult vähendada vanusega kaasnevat lihasmassi langust vaid aidata kaasa ka lihasmassi kasvule punktini, kus need töötavad võrdselt neli aastakümmet noorematega. Niisiis lihastreening pole ainult noortele ja ilusatele! Peatreener Heikki.